Reisiks pakkimine

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Reisiks pakkimine

Lugemata postitus Postitas creativ »

soolo kirjutas:

Tere! Suvel kavas väike Euroopa ring. Ootaks nõuandeid ja nippe kuidas staffi ratta külge riputada ja mis komplekt eluks vajalikke asju peaks kaasas olema eeldusel et väga külma kliimasse ei satu?Millised asjad peaks olema kiirelt kättesaadavad jne. Kõvad matkajad,jagage kogemusi- ka seda, kes kuidas ämbrisse on astunud. :bsmile: Sorry kui see juba on olnud,andke teada.

kõva ämber on see et kola on liiga palju kaasas ja enamus jääb kasutamata. aga no elame juba sellises asjade maailmas ja jube hea on teadmine et kõik vajalik on kaasas! :wack:
kõige rohkem ruumi võtavad telkimise asjad.
sõltuvalt rahakotist on telkimine nii ja naa. ega nende telkimiskohtade otsimine mingi kerge lõbu ole. tänapäeval on gps-iga hotellide otsimine imelihtne. pimedas telgi jaoks sobiva koha otsimine on päris aeganõudev ja tüütu tegevus.
seega mõtleks kas telkimisega või mitte. ja kui ilma siis piisab õige vähesest mida kaasa võtta. mingid vahetusriided ja pesemisasjad.
kui on tõsisem matk plaanis siis on kohvrid asendamatud. väga hea asi on paagikott mida on kiirelt ja lihtsalt võimalik paigaldada-eemaldada. ja mida kergemad asjad kaasa võtta seda parem.
riietus sõltub täpsemalt kuhu suundud, kui kauaks ja mis ajal. üldiselt on euroopas suvel ikka oluliselt soojem kui meil. kevadel või sügisel sajab tihti vihma. samuti on mägedes alati jahedam kui lauskmaal ja vihmagi esineb seal rohkem. mägedes telkimine on õnneasi kui kuivaks jääd. vihmariided on ok (hädaga ajab asja ära ehituspoest ostetud vihmariided a la 100-200 krooni komplekt) Vihmariided peaks olema kriitilises piirkonnas kiirelt kättesaadavad.
eks kõik asjad mida tihti ja igapeävaselt vajad, peavad olema lihtsamalt kättesaadavad kui need mida ehk üldse ei lähe vaja. suuremad ja raskemad asjad tuleb pakkida ikka allapoole (nt küljekohvrite põhja) ja et kaal oleks võrdselt jagunev mõlemale küljele. üle kohvrite on hea kasutada kiivrivõrku nt jope kinnitamiseks. oluline et asjad ära ei kaoks kiirel sõidul.
rehviparanduskomplekt võiks kaasas olla ja väike käsipump (sobib korralik ja väike jalgrattapump). seda aerosoolis kummivahtu ei oska mina kommenteerida
gondlite sisse on mul peidetud väiksemat sorti koormarihmad, sleppimiseks kerge aga tugev nailonköis ca 8 meetrit ja isetehtud miniatuursed aga vinged akujuhtmed. samuti on peidus lisa süütevõti ja kohvrite võti juhuks kui kasutuses olevad ära kaovad või ära varastatakse näiteks...

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”