mis küttega sõidate?
Moderaator: Moded
Mina olen siiani põhiliselt Statoili 95 pannud (euroultima võimisiganes see kallim variant 95 neil on). 98 pole isegi proovinud, madala kompressiooniga lollil karpamootoril pole vast vahet ka, kui ta juba 95-ga käib ja ei klõbise. 91 on tehase nõutud miinimum. Neste 95 ja vist isegi Uno-X on korra sisse sattunud (lõunaosariikides pole alati valida). Siiani on tsikkel kõik mõnuga ära joonud, mis kätte antud.
-
Anti Biootikum
- Postitusi: 14
- Liitunud: 28 Juul 2004, 13:18
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
Minu kogemused tankimistega piirduvad küll siiani ainult auto paagi täitmisega, kuid arvan et see jutt mööda külgi maha ei jookse:
Alexela: kunagi talvel sai võetud sealt, autoga Tln-st - Tartusse ei jõudnud. Kütusefilter oli umbes, mingisuguseid klimpe täis, nagu toornaftat oleks saanud. Kuulnud ka sellist juttu, et paar liitrit siia-sinna, (enamasti sinna) on Alexelas normaalne.
Uno x - endine hydro texaco. See on mind sealt eemale hoidnud.
Lukoilist sain kunagi 95, mis oli higi lõhnaga, enam sinna tagasi ei ole läinud.
Enamasti tangin Nestest, siiani rahul.
Suurem osa siinsest rahvast võtab ikka Statoilist, kuigi vaieldamatult Eesti parim küte, siis kindlasti mitte ei tasuks pimesi loota, et sealt ka s***a ei saa...
Tean inimest kes hiljuti enda autol mootori laiali võttis. Kolvid olid kaetud sellise musta rabeda põlemata tuha kihiga, mis niisama lihtsalt ära ei tulnudki. Kusjuures ta oli kogu aeg 95 ultimaga sõitnud.
Belive it!
Alexela: kunagi talvel sai võetud sealt, autoga Tln-st - Tartusse ei jõudnud. Kütusefilter oli umbes, mingisuguseid klimpe täis, nagu toornaftat oleks saanud. Kuulnud ka sellist juttu, et paar liitrit siia-sinna, (enamasti sinna) on Alexelas normaalne.
Uno x - endine hydro texaco. See on mind sealt eemale hoidnud.
Lukoilist sain kunagi 95, mis oli higi lõhnaga, enam sinna tagasi ei ole läinud.
Enamasti tangin Nestest, siiani rahul.
Suurem osa siinsest rahvast võtab ikka Statoilist, kuigi vaieldamatult Eesti parim küte, siis kindlasti mitte ei tasuks pimesi loota, et sealt ka s***a ei saa...
Tean inimest kes hiljuti enda autol mootori laiali võttis. Kolvid olid kaetud sellise musta rabeda põlemata tuha kihiga, mis niisama lihtsalt ära ei tulnudki. Kusjuures ta oli kogu aeg 95 ultimaga sõitnud.
Belive it!
Vaporblast teenus Tallinnas
Mu Hondal on manualis kirjas et 91 kuni 98
Sellest tulenvalt poleks loomulik, et oleks oluline vahe, kas sõita 95 või 98 bensiiniga. Ega ei tunne ka .... Pigem on vahe vast sellest, et mõni partii on parem, teine kehvem.
UNO-X kohta ütleks, et meil tööl tangivad kõik sealt 95t ja pole kellegil probleeme olnud.
Mis seal müüdavasse diislisse puutub, siis sellest on mul oma arvamus, mida ma siiski siin kõva häälega kisama ei hakka. Oma diiselautot ma sealt ei tangiks vist...
Sellest tulenvalt poleks loomulik, et oleks oluline vahe, kas sõita 95 või 98 bensiiniga. Ega ei tunne ka .... Pigem on vahe vast sellest, et mõni partii on parem, teine kehvem.
UNO-X kohta ütleks, et meil tööl tangivad kõik sealt 95t ja pole kellegil probleeme olnud.
Mis seal müüdavasse diislisse puutub, siis sellest on mul oma arvamus, mida ma siiski siin kõva häälega kisama ei hakka. Oma diiselautot ma sealt ei tangiks vist...
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Pafka
Ma sõidan ainult 98-ga ja tangin ainult Nestest või Statoilist. Dio-l on ka nagu normaalsed bensud, aga võimaluste puudumisel (
) ma seal ei tangi. Teiste tanklakettide kaubaga ma tuttav ei ole. Peale sumpa vahetust olen lisanud paaki 3...4 l lennuki kütust ka (Elf 102), ülejäänud 15 liitrit siis 98. Hääl nagu läheb tiba pehmemaks ja sumpa otsa tõmbab meeldivalt valgeks, aga muud vahet küll ei tunne. Korra käisin Soomes, Kemora ringrajal sõitmas. Tankisin seal ka 98-t. Vahe oli lihtsalt masendav. Tsikkel käis tühikäigul, nagu V6. Pöördesse läks ka oluliselt paremini ja kütusekulu oli ka ligi viiendiku võrra väiksem. Seal tehakse bensiini vist küll apelsini koortest...
-
scooch
-
jukutom
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
[quote="esaarik"]No näe ja tuligi viga sisse.
Ühesõnaga minu pill tarbib 98't pea 0,5 litra rohkem kui 95't.
Kui eksisteeris veel Shell,oli seal müügis mingi 99+.Nõrutasin seda Honda HRV-sse tubli talve jagu,mootor töötas korralikult,kuid 95-ga võrreldes oli läbisõit paagitäie kohta 50-70 km väiksem.Tekkis järeldus,et iga masin sõidab kõige lahedamini just selle bensiiniga,mille järgi ehitatud on.
Dnepris on sees 95.Praegu veel sõidab.
Ühesõnaga minu pill tarbib 98't pea 0,5 litra rohkem kui 95't.
Kui eksisteeris veel Shell,oli seal müügis mingi 99+.Nõrutasin seda Honda HRV-sse tubli talve jagu,mootor töötas korralikult,kuid 95-ga võrreldes oli läbisõit paagitäie kohta 50-70 km väiksem.Tekkis järeldus,et iga masin sõidab kõige lahedamini just selle bensiiniga,mille järgi ehitatud on.
Dnepris on sees 95.Praegu veel sõidab.
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.