4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
creativ kirjutas:AT või LC8 või GS1200 või midagi sarnast. väiksemad jäävad aeglaseks. samas on kergemad ja ökonoomsemad. suurel kiirusel muidugi suurem kaal annab pigem stabiilsust juurde . LC8 on omast kogemusest väga bro. eriti hea ja elamuslik kruusal.
kui Eestis pikka otsa rohkem siis võiks LC8-l olla suurem tuuleklaas. eriti jahedamal perioodil. nats suurem +3..5 cm aftermarket on olemas ca 1,5K. lühemal sõitjal on LC8 sadulakõrgus ehk probla. kütusekulu on arvestatav sest möödasõidukiirendusi on vaja teha palju ja see pill käib vingelt edasi. eestis maanteel ca 7-8 ja paagitäiega (22L) maks 250-270 km. oleneb ka ülekandest. kiirust nagu putru sellise sõiduasendi jaoks ( 170-180km/h või rohkem)GS pidi olema oluliselt ökom.
See tsikkel saab olema n.ö. teiseks tsikliks, millega tööl ja poes käija ja muidu halastamatult ringi kärutada. Selleks rolliks on LC8 ja GS liiga kallid ja head.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.