Rahvaspordi litsents
Re: Rahvaspordi litsents
Asi vist ikka rohkem selles, et kui vaadata mõne võistluse tulemusi mis ei kuulu EMV, EKV sarja. Tavaline pilt Open klassis heal juhul 25 sõitjat. Kärnatajaid tavaliselt hästi orgunnitud võistlusel üle 60-ne kindlalt kohal. OK kärnatajate esimese 30- ne mehe koht(oleme ausad) on open klassis nende sõidu juures. Esimeste meeste läbitud ringide arv erinevates klassides on sama. Need mehed(papp) on ju vaja kuidagi kätte saada.
Summa ei ole iseenesest suur 1500+ klubimaks. Jagades teatud hulga võistluste peale ära siis on tegelikult päris soodne. Tahaks hirmsasti sõita küll aga tahaks mõnda klubi näha kes on oma ridadesse valmis võtma selliseid tagant viienda koha rahvasportlaseid(jutt käib endast).
Aga mis saab siis kui võistled EMF-i poolt mitte aksepteeritud võistlusel kas siis võetakse rahvasportlase kaart(litsents) ära?
Vaatame ka asja teist poolt.
Korraldatakse võistlus, osavõtu maks 500 sisaldab ka kärnatajate elukindlustust. Üritus toimub kooskõlas EMF-iga ja on nn. seaduslik. Ühekordne litsents on tegelikult ise juba 600+ korraldajal on ka kulud ja väike kasum võiks ju ka olla. Korraldaja on suutnud EMF-i pehmeks rääkida ja maksab mingi hulga raha, et kõik kes tahavad saaksid sõita. Kui nüüd kõik mehed omaksid kas või rahvasportlase või mis iganes kaarti kaoks ka korraldajalt suur hulk üleliigset peavalu ja ta saaks tegeleda võistluse ettevalmistamisega ja oleks ka majanduslik huvi.
Asjal on tegelikult jumet kui natuke süveneda ja mitte ainult oma mätta otsast vaadata. Paljud on nõus ühe sõidu eest näiteks 1200 välja käima? Jube pikk ja segane jutt tuli.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.