Rahvaspordi litsents

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:

hakkab jälle pihta, vaatan et enamus võiks ikka kabespordi valida :twisted:

Esiteks, ma ei tea, et sind oleks keegi delegeerinud enamuse nimel sõna võtma ;)
Teiseks, kui sulle meeldib maksta asjade eest, mille arvutusmehhanism pole läbipaistev, siis maksa. Kellele ei meeldi, see kaupleb.

See selleks, nagu Ants Tael armastab öelda.

lärm kirjutas:

Kompromiss tuleb leida tahame vöi ei taha,sest muidu olen mina väga raske valiku ees mida ma kindlasti teha ei taha.
Kui kompromissi ei saavutata emf-ga ,tuleb mul langetada otsus (oma tehtavate üritustel ehk siis KK-4etappi ja RB enduuro )
kas söidavad ainult litsentsiga mehed ehk open mida soolo klassis on u.30 tk ja atv klassis 50tk või sõidavad ainult kärnatajad mida soolos 70 tk ja atv 30 tk viimaseid sõite silmas pidades.Viimase variandi puhul ei saaks ka ise söita.

Kas selline variant tuleks kõne alla?
oletame, et osalustasu on 500kr KK-l. Sellest siiani on kärnatajate eest maksnud Riho 200kr EMF-le.
Edaspidi oleks litsentsiga mehele võistlustasu näiteks 500 ja litsentsita mehele 500+200. Ja sama kokkulepe EMF-ga kestab. (ehk siis tekiks kärnatajate ühekordne litsents, mis ei kehti EMV/EKV üritusel). Ja kas siis on enam vaja seda 1500kr-st litsentsi? Ülekohut pole, sest litsentsiga mehed on selle "200" juba maksud EMF-le.
Ma ei näe põhjust, miks peaks keegi kellegi eest midagi maksma. Lihtne arvutus näitab, et aastas alla 10 võistluse sõitjal on kasulikum maksta igal sõidul 200kr. Kes sõidab aastase litsentsiga, saab lisaks boonusena EMV/EKV ning teda ei karistata kärnatajate võistluste keeluga.

Sellega saavutatakse:

  1. üksikvõistlustel käija ei pea ostma aastast litsentsi
  2. EMF saab oma tasu
  3. Korraldaja ei pea peale maksma
  4. Võistlustel võivad osaleda nii harrastajad kui litsentsiga sõitjad.

Kui EMF tahab oma liikmeskonda näidata suuremana, on kompromissiks madalam aastalitsentsi maksumus.

Kõlab kompromissi moodi?

Tegelikult võiks nn. kärnatajate võistlustel olla ka klassid mitte litsentsi omamise vaid sõiduoskuse järgi. Näiteks üldarvestuses mingi arv esiotsa mehi on automaatselt OPEN klassi arvestuses hoolimata sellest, et nad kärnatajatena registreerusid. Ning aastase litsentsiga mehed võivad registreeruda ka kärnatajate klassi.

lärm kirjutas:

See raha sisaldab ikka kindlustust enamasti mitte klubisse kuulumist.
50000-püsiva vigastuse korral
200000-surma puhul.

Ja selle eest makstakse sõitja pealt kindlustusfirmale milline summa? Ehk siis praegu hakkas mind huvitama EMF rahakoti sisu ;)

EMF põhikiri: http://www.msport.ee/shared/File/EMF%20 ... tusega.doc

praeguses situatsioonis ma küll ei näe punktide 2.2.2 ja 2.2.3 arendamist, pigem pärssimist, kui harrastajatele mõelda.
1500 ei maksa see kindlustus kohe mitte. Arvestades, et tegu võiks olla vähemalt 100-150 liikme lisandumisega, ei saa olla ka eriline halduskulude tõus. Pigem saab lisanduva massiga kaubelda soodsamaid kindlustustingimusi, rääkida suuremast liikmeskonnast (sponsorite ja projektitoetajate kontekstis), suurendada võistlustel osalejate hulka ning tõenäoliselt ka korraldaja huvi korraldada.

Väljavõte EMF-i põhikirjast:

2.2 Eesmärkide täitmiseks föderatsioon:
1) koondab ja ühendab mootorrattaspordi, mootorkelguspordi, motomatkamise ja quadracing’uga tegelevaid spor­di­klubisid, -ühendusi ja seltse;
2) propageerib spordiga tegelemist ja kaasab klubide kaudu föderatsiooni tegevusse motospordist huvitatud isikuid, eelkõige noori, ja toetajaid;
3) arendab aktiivset tegevust oma spordiala tutvustamiseks ja rahva huvi tõstmiseks;
4) korraldab oma liikmetele sportlikku tegevust, tagab Eesti meistrivõistluste ja Eestisse planeeritud rahvus­vahe­liste võistluste korraldamise, määrab föderatsiooni esindajad rahvusvahelisteks tiitlivôistlusteks, töötab välja föde­ratsiooni vôist­luste juhendid ja kalenderplaanid, hangib klubidele treeninguteks metoodilisi materjale, palkab vôimaluse kor­ral treenerid-juhendajad, autasustab sportlasi ja teisi oma föderatsiooni liikmeid ning toetajaid;
5) korraldab oma föderatsiooni tipp- ja vôistlussportlaste vôimalustekohast ettevalmistamist osavôtuks rahvus­vahelistest spordivôistlustest;
6) arendab koostööd sama spordialaga tegelevate föderatsioonidega teistes riikides, teiste or­ganisatsioo­nidega, riigiasutustega, kohalike omavalitsustega, firmadega ja üksikisikutega nii kodu- kui välismaal harrastatavate spordialade edendamiseks ning traditsioonide säilitamiseks;
7) tagab isikutele, kellele on föderatsiooni poolt antud kohustused või ülesanded, samuti huvitatud liikmesklubide esindajatele, koolituse kohustuste ja ülesannete täitmiseks või nende enese­täiendamiseks;
8) loob vastavalt vôimalustele tingimusi föderatsiooni liikmetele föderatsiooni vara kasutamisel, vôistlus­test osalemiseks ning spordivarustuse hankimiseks;
9) viib spordialase tegevuse korraldamiseks vahendite hankimise eesmärgil läbi tasulisi spordi­üritusi, vôtab vastu varalisi annetusi ja eraldisi, teostab tehinguid föderatsiooni kasutuses ja omanduses oleva ning tema pôhieesmärgi saavutamiseks vajaliku varaga, korraldab lote­riisid ning ennustusvõistlusi ja sõlmib sponsor- ning reklaamilepinguid.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”