Naisratturid!!!

Kasutaja avatar

nelesk
Postitusi: 139
Liitunud: 29 Juul 2008, 11:11
Tsikkel: tseebeeerr 600f
Asukoht: Tln

Re: Naisratturid!!!

Lugemata postitus Postitas nelesk »

Ma sel suvel võtsin ka kätte ja tegin siuh-säuh ruttu ära need load :P 11 juuli oli esimene teooria ja 22 august surusin eksaminaatoril käppa (seal sees veel käisin nii kaks nädalat maal neljajalgsete setukate laagrit tegemas) (w) ise olen 157 pikk ja nii 48 kerge

Endal jonni on siis pole mingit häda. Ma tegin MG autokoolis - eks seal oli nii häid külgi kui puudujääke - sõiduõpetaja oli igavesti vahva vana, tagantjärele veel ütles, et ega ta alguses arvanud, et minust asja saab :P Suure rattaga oli hoopis kergem sõita kui esimese mingi Javaga, mida nad julgesid algajatele anda enne kui läikima löödud Fazeri selga panid. Mõlemal rattal käis seismine varbaotste peal :D Seal oli eesmärgiks õppida eksamit tegema. Ma ise tundsin puudust argisemate oskuste arendamisest, millega kohe oma rattaga silmisi seisin - raske ratta käekõrval manööverdamine näiteks. Kaasreisijaga vist ei julge veel mitu head aastat sõita :D

Peale pikka otsimist jäin lõpuks Honda CBR 600F peale. Mul ikka ila tilkus baikide peale rohkem :P Seistes on ikka ainult päkad maas ja mõned korrad olen kohapeal erinevatel lollakatel põhjustel ümber kukkunud :D

Nendel kordadel on keegi kõrval olnud, kes üles tõstaks. Ma üldiselt ei looda et ma jõuaks oma mõõtude juures ei 160kg või 200kg üles tõsta, nii et see ei olnud minu valikus kriteeriumiks.

Praegu peesitan Tais :D ja mõtlen kus on alles hea ilma raiskamine. Aga siin ei julgeks baigiga nagunii sõita. Niigi vaatan nagu ilmaimet neid "päris" baigiga üksikuid sõitjaid siin, kellel pole kiivrit, jalas on sandaalid ja hea kui särk seljas on, tavaliselt ikka lihtsalt shortsides.

Kevadel-suvel (millal iganes eestimaa tolm minu jalgadele jälle satub) sõidame jälle!

Lihtsalt teemakõrvaseks bikerinaist ekommuuni kribatud tekst: Nii lihtsat eksamit nagu Eestis, ei ole lihtsalt olemas!!! Vôibolla Indias on... Aga oma kogemustest vôin rääkida, et nn. euronôuded on kôvasti karmimad. Minu eksam koosnes kolmest suurest osast: teooria, plats ja maantee. Iga osa kestis vähemalt 30 minutit inimese kohta. Platsisôidul oli omaette kaks teooria punkti, üks LE mootorratta osa kohta, teine mehhaanika. Siis kolm praktilist osa, kus tuli pilet tômmata ja vastavad asjad ette näidata. Esimene praktika osa-bike käekôrval lükkamine (3 erinevat rada), teine aeglane postide vahel sôit ja kaasreisijaga sôit (4erinevat vôimalust) ....kusjuures kui jala ôhku tôstad läheb pool punkti maha, kui jala maha paned, läheb 1 punkt. 2 miinuspunkti on läbikukkumine....kolmas praktiline oli normaalkiirusel 4 erinevat rada(st. tuli pilet tômmata taas) ...normaalkiirus on vähemalt kolmas käik...ja siis vastavalt piletile kas haak, äkkpidurdus vmt....kogu asi sentimeetri pealt paika pandud ja rada tuli läbida 19 ja 21 sekundi vahel. pool sekundit siia sinna vôttis ühe hinde alla, edasi juba läbi ei saanud.

Olen väike, aga jõud on suur!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ainult naistele (mootorratturitele või lihtsalt huvilistele)”