Külmkäivitamisel imelik käitumine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Külmkäivitamisel imelik käitumine

Lugemata postitus Postitas ar »

Külma mootori käivitamisel tõmban tooreklapi peale, mispeale mootor läheb ilusti käima, aga tõmbab pöörded hirmus ülesse. Kui nüüd klappi natuke järgi annan, siis hetkeks laseb pöörded madalamaks, aga siis kerib need jälle ülesse. Ühtegi normaalset vaheasendit klapile ei leia :( Mootor soe ja klapp maas - kõik OK.
Milles võib olla probleem?
Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Mul kahh sama viga :?
Alguses kui ratta sain töötas kõik korralikult, aga peale karpa puhastust on see jama :evil:
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

algus samasugune( gsx600f'98 )... käima ja pöörded lakke. Siis kui tooreklappi järgi annad kukuvad pöörded alla ja siis kerib sinna kuskile 3000 juurde. Siis käib normaalselt edasi. Usun, et katki pole midagi..lihtsalt ilmad on sellised, et eriti soendada polegi vaja.


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Tony
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2003, 16:55
Tsikkel: 2001 Yamaha Fazer 1000
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tony »

mul ka täpselt sama värk
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Minu rattal on näiteks kruvi, millest saab reguleerida "toore" pöördeid.
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Andrez kirjutas:
Minu rattal on näiteks kruvi, millest saab reguleerida "toore" pöördeid.
Krt kui ma nüüd mõtlema hakkan siis mul on vist kahh seal mingisugune kruvi... :D :wink:
Pean minema nädalavahetusel seda uurima...mul ratas hetkel tallinnas vanaisa juures garaažis :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

Kust sellist toore-reguleerimise-kruvi otsida? Selline küll olemas, millega normaalse s.t sooja mootori puhul tühikäigu pöörded paika panna.
Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Minu "kruvi" lükkab karpade siibrite võlli ja põhimõtteliselt avatakse gaasisiibreid koos õhu sulgemisega. Sellest kruvist siis reguleeritakse kui palju tooreklapp "gaasi keerab".
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Re: Külmkäivitamisel imelik käitumine

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,
ar kirjutas:
Külma mootori käivitamisel tõmban tooreklapi peale, mispeale mootor läheb ilusti käima, aga tõmbab pöörded hirmus ülesse. Kui nüüd klappi natuke järgi annan, siis hetkeks laseb pöörded madalamaks, aga siis kerib need jälle ülesse. Ühtegi normaalset vaheasendit klapile ei leia :( Mootor soe ja klapp maas - kõik OK.
Milles võib olla probleem?
Üldiselt on selliste nähtude põhjuseks mõned enamlevinud punktid:
1) Tooreklapp lihtsalt regullist väljas
2) Karburaatorid sünkroonist völjas
3) Sitem variant, mootor on susla ja tühikäik kaob sellega seoses ära.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ma esimeste postide järgi mõtlesin et see vist mingi suzude foobia.. Mõlemil mu Hondal on tühikäik toore järgi laskmisel jäänud täpselt nii nagu ise "timmid", ei mingit pöörete hüppamist-kargamist.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

CB500 kirjutas:
Ma esimeste postide järgi mõtlesin et see vist mingi suzude foobia.. Mõlemil mu Hondal on tühikäik toore järgi laskmisel jäänud täpselt nii nagu ise "timmid", ei mingit pöörete hüppamist-kargamist.
lisaks siis siia veel 3 da Honda, millel kõik käib nagu kellavärk ;)
(bens on 95, karpasid süngitud, puhastatud ega regullitud pole)
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

esaarik
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Mär 2004, 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas esaarik »

Krt mul on lugu selline, et käivitamisel tõmban toore peale ja peale paari sekundit tuleb kohe maha lükata (see isegi manualis kirjas) ja siis vaja rutskaga natuke mängida. See on tüütu, aga saab hakkama. Seega see pole küll mingi probla, kui algul pöörded 3000 alla lööb. Autol ju sama moodi külma mootoriga - soojeneb ja laseb alla poole. Sooja ilmaga pole mul toorest üldse vaja. Oh seda õnnetust kui tõmban sooja ilmaga toore peale - tõmbab täis ning suure tõenäosusega järgneb pauguga käivitus.
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Just. Nu selge on see, et eks iga tootja mootor käitub ka erinevalt. Selge on ka see, et loomulikult pruugivad pöörded külmal käivitamisel mingi pügala jagu üles minna. See on loomulik. Üldjuhul kui kõik on ornungis pole vaja külmkäivitamisel suuri pingutusi teha, tõmmata toorest, käivitada ja lasta natike kohapeal käia, toore maha ja sõitma. Loomulik ei ole aga see kui käivitamise ajal tühikäigul pöörded kõiguvad, toorega pead mängima käivitamise ajal, veel hullem kui isegi sooja mootoriga peaks toorest vaja minema. Siit on juba selged märgid, et midagi on korrast ära.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

Andres
Postitusi: 144
Liitunud: 17 Aug 2004, 15:31
Tsikkel: kxf
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Andres »

Mul huvitav lugu 125 krossi KTM-iga. Käivitub toorega ilusti, kuid varsti lööb pöörded ülesse, paned klapi kinni hakkavad nagu vaikselt langema ja siis löövad nii ülesse, et mootor tahab lõhki minna
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

No üks võimalus on see et saab kuskilt lisaõhku nt. karpa ja silindri vahelt või karpa ja õhufiltri juurest. Ja kui karpasid on hiljuti lahti võetud, siis kas sai ikka kõik tihendid tagasi.Regullimata klapid pidavat ka sellist ebaühtlast tööd põhjustama. Aga siiski soovitaks esmalt tühikäigu kruvi kruttida.
Kasutaja avatar

Andres
Postitusi: 144
Liitunud: 17 Aug 2004, 15:31
Tsikkel: kxf
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Andres »

Mul korras, tooreklapp lihtsalt ei pidanud-sulgunud. Surusin käega nii alla, et mootor suri peaaegu välja ja siis lasin lahti ja asi jäi ilusti käima, ilmselt lihtsalt s**t vahel
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”