KTM tagavelg

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Tere, nimelt vanal lc4-jal kodarad vedelad all. Arvatavasti lähen seda teed nagu volts soovitas et kodarad puru lõigata ja uued panna lihtsalt. Vanad nii kinni et neid ei keera enam mitte üks kurat. Ise olen rummu pärast mures võibolla teine ka liialt kannatada saanud ja ei saa enam kasutada.

Oskab keegi öelda palju kodarate komplekt maksab ka ?

On kellegil veel sarnast juhtumit olnud ja kuidas käitus?

Soovitage kes mul Tartus asja lõpuks sirgeks rihiks või terve töö ära teeks.

Tänud asixmer

Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Kasutaja avatar

motamiis
Postitusi: 21
Liitunud: 18 Juun 2008, 20:30
Tsikkel: kx250f

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas motamiis »

tere
KTM-is minu mäletamist mööda oli kodara hind 30-35kr tükk+nippel 20 kr. kodaraid oli 36 vist.


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Tere.

Soovitan Sul nende kodaratega natuke vaeva näha. Lahti saad tulega. On olemas selline miniatuurne gaasipõleti, mis on üks ütlemata hää riist. Keermepuur ja lõikur tulevad kas laenata või osta. Need, mis tõesti lahti ei tule, puruks ja alles siis vastav arv uusi. See töö tuleks ikka kodus teha ja siis kuhugi meistri kätte pingutama. Ettevalmistatud velje teeb oskaja vast 500 eest ära. Kui ei ole kurk ega utiil muidugi.

Gaasipõleti(200) ja vasemäärde(100) saad vähe peenemast tööriistapoest, keermed saab tööle ka üle keeramata(suurema vaevaga),kui velg päris pees ei ole saab ka pingutamisega ise hakkama.Kodaraid saad Jürka juurest poest,kui vaja. lc4 tal ei olnud, a oli midagi mis sobis(ammu).
Tuli eelarvereale teine nummer?
Muidugi aeg=raha, kui on ühte pole teist ja vastupidi.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Hinnad StreetMotos: Kodarakomplekt on 1000 krooni. Tagarumm uuena 2900, kasutatuna 2000 ringis. Kokkuladumine, pingutamine ja sirgeks rihtimine 500-800 krooni.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas matti »

Ise tegin nii enda suzuki 18 tolli (3.25 lai ja 27 kodaraga)veljega, et punase markeriga rummule triibud, et vahet teha kumbapidi osad kodarad käivad, kas seestpoolt väljapoole või väljastpoolt sissepoole rummu juurest.Siis võtsin relaka, lõikasin valdava enamuse kodaratest minema, 1/3 jätsin esialgu külge, et oskaks millegi järgi opereerida.Ladusin rummule kõik uued kodarad otsapidi sisse, ajasin veljevõru pessa kodara keermega otsad, kui liiga palju välja jääb veljevõru august passima siis on valesti, tuleb teine pesa otsida, ühtlasi veljevõru kodaraaukude kumerused viitavad vastavas suunas kust peaks kodar tulema sisse. Tükk aega jeblamist siis sai kõik õigesti pessa, lõikusin teised vanad kodarad katki ja ajas uued rummule otsapidi sisse, ning hakkas nondele pesasi taga ajama, selle käigus juhtus pidevalt, üks sai sisse teine blokib ees, võttis tolle kodara eest lahti, lasi teise kodara mööda jälle kinni tagasi jeblamist tehtud. Siis viimsele kui üks niplid otsa keeratud.Veljepolt läbi pandud, laua külge kinnitatud osavalt ja vaikselt pingutama hakatud, pingutatud seni ringiratast võrdselt, kuni kodara vindiosa nipli sisse ära kadus, eks see ikka tõsine vaev oli. Veits viskama jäi küljele, aga ega veljevõru ise kõige sirgem polnudki ja sõitmist see ei seganud, rehv peal omakorda stabiliseerib seda.100 km/h korralikul asvaldteel polnud viga sõita, põhiline ikka see, et kodarad pinges ja kaduma pole ükski läinud ja täitsa sõidetav(üle 1500 km rapsimist saanud siis). Korralik veljevõti suuresti toimingutel abiks, saab ka kullinokkadega tugevamat ülepingutamist tehtud, aga niplid räsib ära nii, et järgmine kord sama probleemi ees , et uusi nipleid või koguni koos kodaratega vaja kui ära venivad, muidugi võiks pärast kodaraid pidevalt niplite juurest määrida, siis ei kipu rooste minema selle koha pealt ja kinni jääma. Võimalus ka peale eeltöö tegemist lasta vokiparandaja juures ära teha, kui sa neile vastava võtme loomulikult viid, millega tööd teha saab, tavaliselt palju nad ei taha kah, 100ga võib täitsa hakkama saada.Mitte, et see püha nõu siin oleks, vaid saab ka nii, vähemalt endal sai ise tehtud ja rahul.:bsmile:

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas margus014 »

matti kirjutas:

.... muidugi võiks pärast kodaraid pidevalt niplite juurest määrida, siis ei kipu rooste minema selle koha pealt ja kinni jääma.

targem on juba uute kodarate paigaldamisel niplid seest ära määrida (mingi paksu määrdega- üks parim selle jaoks on grafiitmääre).
Räägin kuna olen ühekorra oma Cagiva tagaratta kodaraid vahetanud ja nende lahtisaamiseks oli ikka tükk tööd (ei vahetanud kõiki ära vaid panin uued kodarad vanadesse nipplitesse). Cagival on küll roostevabast kodarad aga niplid on tavalisest terasest :evil: nii et need lähevad seest rooste ja kodar ongi kinni..


lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas lärm »

Aeg on raha.
Mul terved tutikad taga ja esi veljed kompleksed.
5000 eeki tk tagumine.Viisin Brauerisse müüki.Kodaraid mul pakkuda 21,18,19 tolli veljele.Tüki hind 65 eeki.
tervitades Lärm
5014885


0tt
Postitusi: 151
Liitunud: 19 Apr 2004, 17:42

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas 0tt »

siinkohal väike küsimus, et kas jäärajal sõit lõhub tavalisest rohkem kodaraid/velge, kuna seal enamasti külg ees ja velg pinge all?

cbr600--r6--zx10r
cr125-cr250-cr250f-kx250f..jne..cr450f 09`yz450f 11`

Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Tere taas, asi nüüd nii kaugel et asi pilpaks kõik. 2 päeva ligunes sellise vahendi nagu s80 sees. Enamus tulid ilma kuumata lahti, aga need mis ei tulnud kasutasin tavalist soojaõhupuhurit. Ühe ainsa suutsin puru keerata, aega kulus kuskil 2h. Homme läheb siis keermestamiseks. Esialgu plaanin ka rihtimise ise ette võtta. Sain selle kohta õpetusi ja kus ikka kõige parem esimest korda kätt proovida kui vana velje peal.

Jürka juures kodaratükk on 60eeki tk koos nipliga.


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Mis see s80 on?

Eks Sa hoia meid kuludega(aeg ka) kursis.

Edu


Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Re: KTM tagavelg

Lugemata postitus Postitas asixmer »

SLV sr80 on mingi usa toode, sarnaneb wd40nele. Nõks on kallim ja ei hinga nagu nii kiiresti ära nagu wd. Mõned räägivad, et õlitavad wd-ga trosse minu arust see aine kaotab suhteliselt kiiresti määrimisomadused, ise olen kasutanud PDF määret.

Veljega on nii kaugel, et üleeile asusin siis kodaraid keermestama ja nipleid 1,5h tööd ja keermed korras. Eile panin kõik jälle kokku ja rihtisin ka ise. Kõigepealt keerasin kõik kodarad kuskile maale ühepalju kinni ja siis panin paika üles-alla viskumise, seejärel külgviskumise. Arvestada tuleb sellega, et kodarat keerates tirib velge ühele poole ja täpselt selle kodara vastas olevat kodarat teisele poole. Jällegi 1,5h tööd ja velg jooksis ilusti otse, ise vähemalt tööga väga rahul.

Täna panen rehvi peale tagasi ja ratas tagasi alla, eks näis kaua kestab.

Kokku läks siis kuskil 5h tundi tööd ja 60kr + määre (40kr 200ml)

Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”