naelaga krossirehvi valimine

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: naelaga krossirehvi valimine

Lugemata postitus Postitas creativ »

porihunnik kirjutas:

Kuidas need poldid kinnitatud on? Kas ma sain õieti aru, et kasutati enduro-kummi?
Ise ei hakanud raha raiskama naastrehvidele..
Taga oli vana krossirehv(üsnagi kulunud), see tähendab , et nagunii äraviskamisele mõeldud kaup.
Vanadelt autokummidelt võtsin naelad välja, trelliga auk sisse EPO liimi auku ning siis nael sisse.
Ei tea kas oli õige tegu aga vähemalt ei pea enam uisutama tsikliga. :bsmile:

siledal teel ehk kannatab sõita aga maastikul, külmunud pinnasel või jääpeal ei tundu selline lahendus toimivat. see kulunud autokummi nael on suht nüri ja ei vajuta ennast pinnasesse sisse piisavalt...minu meelest.
naela õige toimivus peaks olema asjaolu et tekib punktraskus ühele naelale, mistõttu see siis jäässe või pinnasesse tungib. sellepärast on nt ralliautodel nael ehk piikrehvid jube kitsad et punktraskus ühele naelale-piigile võimalikult suur oleks.
parandage kui eksin

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”