DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

jääksin siinkohal selle shifteri teemaga seonduvalt eriarvamusele - peaasjalikult seetõttu, et supersport klassi tehnilised PIIRANGUD võiksid olla seotud ainult klassifitseerimise osas (kubatuur ja sellega seonduvalt ülelaadimine, mööndusega ka kütus (bensiin)), kõik muud piirangud võiksid ikkagi olla ainult lähtuvalt turvalisuse eesmärkidest (ja enamik siin reeglites, mis üldjoontes minu arust väga hästi välja kukkunud, ju ongi tehtud sellest lähtuvalt).

selles mõttes, et väide - sõitjapanus niigi väheoluline sellel alal / selles klassis on minu arust see mis lihtsalt nii on. kui sõitjapanust vaja anda siis selleks on bracket või kasvõi streetbike klass ju olemas. supersport klassis võiks asi ikka käia võimalikult parema aja saavutamise suunas turvaliste vahendite abil.

siinkohal ju oluline see, et see on ju üks piirang ainult - kui tahaks automaatseid abimehi piirama / keelama hakata siis tuleks ju kirja panna ka kõik muud automaatselt toimetavad võimalikud lisad (sh. launch limiterid, siduri abid, "iseõppivad" ajud jne), ja võibolla tuleks siis üldse pigem üleüldse keelata elektroonilise abi kasutamine käiguvahetustel - aga mida see annab? ma arvan, et ka automaatika lubamisel õnnestub sõitjal nii mõndagi ise sõiduga p....sse keerata - olid ju kõik need "abimehed" 2008 lubatud ja käigus aga pange õnnestus sõitudega üldjuhul astuda just neil kel kõige rohkem kama ja karbikesi rattale lisatud oli. igasuguse automaatika edukas kasutamine eeldab ju väga täpselt oludele vastavat eelnevat seadistust jne millega on mustmiljon võimalust miskit mööda panna nagunii.

ühesõnaga - mina arvan, et see punkt kui see nö üksikuna sinna sisse jääb on suht mõttetu.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”