DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
See tagapiduri kasutamise idee on hea ...ja olen proovinud. Kuid see juures ma pole proovinud vahetada tagaklotsid välja ja panna teine õli sisse mis oleks vbl töötanud takistuse imiteerimisel veits paremini ......teiste sõnu siit idee ja asi mida teinud kord proovida ....tänud ralf
ralf kirjutas:korke kirjutas:Aga kahjuks on mu tsiklid miski pärast nõrgad sellist asjade vastu ja ei ole ette nähtud pukkipeal kiirendamiseks.
Seda ma usun rohkem, kuid et sa saamatu ja loll oled ... noh kannatab natuke veel vaielda!
Ahjaa, see asi ka, et mitte tal ei ole jopanud, vaid ta on lihtsalt võibolla parem tagapidur, kus peale paari katsetust küll klotsid põlema süttisid, sest koormust imiteerides hoidis ta tagapidurit peal!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.