DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas korke »

See tagapiduri kasutamise idee on hea ...ja olen proovinud. Kuid see juures ma pole proovinud vahetada tagaklotsid välja ja panna teine õli sisse mis oleks vbl töötanud takistuse imiteerimisel veits paremini ......teiste sõnu siit idee ja asi mida teinud kord proovida ....tänud ralf ;)

ralf kirjutas:
korke kirjutas:

Aga kahjuks on mu tsiklid miski pärast nõrgad sellist asjade vastu ja ei ole ette nähtud pukkipeal kiirendamiseks.

Seda ma usun rohkem, kuid et sa saamatu ja loll oled ... noh kannatab natuke veel vaielda! :D

Ahjaa, see asi ka, et mitte tal ei ole jopanud, vaid ta on lihtsalt võibolla parem tagapidur, kus peale paari katsetust küll klotsid põlema süttisid, sest koormust imiteerides hoidis ta tagapidurit peal! :D

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”