DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Detoneerima läks süütenurga ja küünalde pärast sest küünlad ja süütenurk oli mõeldud töötama ainult nitroga
Automaat käiguvahetusele või reeglina panna ,et see peab olema burnouti ajal välja lülitatud ja lülitatakse eraldi sisse nagu nitroga on .
Minu oli see automaat käiguvahetus väljalülitatud burnouti ajal ning pidin eraldi sisse lülitama.
ralf kirjutas:korke kirjutas:tänud ralf
Aga palun!
To Pacaan: ohutuse mõttes ju see ongi. Nagu Korke mainis, siis et vältida "Aini kammi" burn out'is ja Korke probleemi, et võib detoneerima minna. Kes garanteerib et see ei või juhtuda sõidu ajal? Kuigi ma tegelikult eeldan et Korkel oli tegelt mingi kala küünaldega!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.