DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Detoneerima läks süütenurga ja küünalde pärast sest küünlad ja süütenurk oli mõeldud töötama ainult nitroga :)

Automaat käiguvahetusele või reeglina panna ,et see peab olema burnouti ajal välja lülitatud ja lülitatakse eraldi sisse nagu nitroga on .

Minu oli see automaat käiguvahetus väljalülitatud burnouti ajal ning pidin eraldi sisse lülitama.

ralf kirjutas:
korke kirjutas:

tänud ralf ;)

Aga palun! :D
To Pacaan: ohutuse mõttes ju see ongi. Nagu Korke mainis, siis et vältida "Aini kammi" burn out'is ja Korke probleemi, et võib detoneerima minna. Kes garanteerib et see ei või juhtuda sõidu ajal? Kuigi ma tegelikult eeldan et Korkel oli tegelt mingi kala küünaldega!

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”