DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
ralf kirjutas:korke kirjutas:Automaat käiguvahetusele võib reegliks panna ,et see peab olema burnouti ajal välja lülitatud ja lülitatakse eraldi sisse nagu nitroga on .
Kah mõte hea, ainult mõtlema veel peab!
Märguandelambike ka juurde, et kaugelt näha, kas on sisselülitatud või mitte! Mõte hea.
Kle Pacaan, sul mingi eriline vimm selle automaatika keelu vastu. Kas kardad et omajõududega ei jõua järgi ja vajad lisasid et kannul püsida?
TÄIEGA aga sellepärast ma tahangi, et need vidinad oleks lubatud ja teised kõik need asjakesed külge riputaksid oma ratastele - ja siis võistlussõidu ajal oma karbi ja nupuhunniku otsas nutaksid kui pisikese seadistusuvea vms tõttu aju ei saanud õigeks ajaks targaks
või tuli 6.nda käiguga burnoutida...
ei tegelikult ka, päris ausalt - lihtsalt ei meeldi põhimõtteliselt kui üks asi keelatakse, samas teine sarnast tüüpi asi on lubatud. ja minu jaoks polnud (pole siiani) selle asja keelamise vajalikkus piisavalt põhjendatud. see kui keegi ei taipa burn outimisel asja välja lülitada (või muul viisil vältida käiguvahetust) on minu arust tema probleem - siit just seesama mida mainisin, need karbikesed ja pudinad võiksid olla kõik lubatud, suurem osa oskab aegajalt neid kasutades ikkagi need enda vastu tööle panna, see kasutamine võiks jääda iga mehe oma otsustada kas oskab ja suudab need ka piisvalt korralikult koos toimima saada, et see tooks ajalise kasu rajal.
EDIT: bensiinivabastus võiks ka tegelikult olla olemas, aga kuna üldjuhul on see olnud suurte, päris drag rataste teema siis miks mitte lubada seda ss1000 klassis? ei jaga sellest metanoolimajandusest küll ööd ega mütsi aga oleks äge kui keegi teeks prooviks sõidaks
ps: ise ma nagunii ei sõida 2009 nii, et mul selles mõttes isiklikku huvi siin mängus pole Lihtsalt - väikene ja tagasihoidlik ettepanek muidu nii üsna väga hästi kokkupandud reeglite juurde...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.