DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Nutad ja sõidad 2009 a

aga kütuse vabadus võiks jah olla mingi määral ,et kui eesti pole valmis veel nitrometaanile minna siis mõistan seda sest kui miskit valesti läheb siis kõik kes stardi alas seisid on põletus haavu täis. Metanool ÄÄRMISELT stabiilne asi ning ÄÄRMISELT sõbralik Ülelaetud tsiklitele.

Endal pole plaanis metanooli peale minna aga kui kodus rahapuu lõpuks hakkab õitsema ka ...siis tahaks järgi proovida.

pacaan kirjutas:

EDIT: bensiinivabastus võiks ka tegelikult olla olemas, aga kuna üldjuhul on see olnud suurte, päris drag rataste teema siis miks mitte lubada seda ss1000 klassis? ei jaga sellest metanoolimajandusest küll ööd ega mütsi aga oleks äge kui keegi teeks prooviks sõidaks :)

ps: ise ma nagunii ei sõida 2009 nii, et mul selles mõttes isiklikku huvi siin mängus pole 8) Lihtsalt - väikene ja tagasihoidlik ettepanek muidu nii üsna väga hästi kokkupandud reeglite juurde...

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”