DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Moderaator: Moded
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Tead....me kõik ei ole nii ime mehed ,et oskame tugevaid tsikleid ehitada. Pigem oleme saamatud ja lollid.
Aga kahjuks on mu tsiklid miski pärast nõrgad sellist asjade vastu ja ei ole ette nähtud pukkipeal kiirendamiseks.
Või siis on matil joppanud siiani äkki ?
ralf kirjutas:ralf kirjutas:See on siililegi selge, et tehniline võib ja tegelikult peabgi kõike proovima, ning kui vaja siis ka lasta ette näidata. Pole ju probleemi!:D
Sa ju lugesid seda ikka?
Ja noh, ilma "mõjuva põhjuseta" (nagu sa hetkel kirjutasid) pead sina ju tehnilisele tõestama, et sul pole seda peal, kui sa keeldud ette näitamast. Lasin ju mina ka eelmine aasta paljudel ise tsiklid käivitada ja ainuke mida tegin ise, imiteerisin "kill swits'i", st. tõmbasin ta oma pesast välja. Oli nii? Sest paljudel käivituvadgi juba tsiklid erinevalt. Mida kõike vaja eelnevalt teha ja jälgida, nagu nt. Nitse tsikkel. Mõnel ei jäänud kohapeal korralikult töölegi- meil näiteks. Pole ju probleemi!:D:D
Tehniline ei pea mingit vastutuse lepingut täitma. Kui tsikel nii nõrk on et juba enne starti ära laguneb, siis mis sa sellega rajal siis teed?:D:D:D Osta omale vastupidav masin ja pole probleeme.
Ma küll ei tea et meil mingit suurt probleemi selle pukil käiguvahetusega oli eelmine aasta, kui Mati enne starti minemist "lõõrid puhtaks" köhis, samamoodi telgi juures tagapukki peal esimesed 4 käiku peaaegu lõppu ja nii mittu korda!? Lihtne!:D:D:D
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
korke kirjutas:Aga kahjuks on mu tsiklid miski pärast nõrgad sellist asjade vastu ja ei ole ette nähtud pukkipeal kiirendamiseks.
Seda ma usun rohkem, kuid et sa saamatu ja loll oled ... noh kannatab natuke veel vaielda!
Ahjaa, see asi ka, et mitte tal ei ole jopanud, vaid ta on lihtsalt võibolla parem tagapidur, kus peale paari katsetust küll klotsid põlema süttisid, sest koormust imiteerides hoidis ta tagapidurit peal!
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
jääksin siinkohal selle shifteri teemaga seonduvalt eriarvamusele - peaasjalikult seetõttu, et supersport klassi tehnilised PIIRANGUD võiksid olla seotud ainult klassifitseerimise osas (kubatuur ja sellega seonduvalt ülelaadimine, mööndusega ka kütus (bensiin)), kõik muud piirangud võiksid ikkagi olla ainult lähtuvalt turvalisuse eesmärkidest (ja enamik siin reeglites, mis üldjoontes minu arust väga hästi välja kukkunud, ju ongi tehtud sellest lähtuvalt).
selles mõttes, et väide - sõitjapanus niigi väheoluline sellel alal / selles klassis on minu arust see mis lihtsalt nii on. kui sõitjapanust vaja anda siis selleks on bracket või kasvõi streetbike klass ju olemas. supersport klassis võiks asi ikka käia võimalikult parema aja saavutamise suunas turvaliste vahendite abil.
siinkohal ju oluline see, et see on ju üks piirang ainult - kui tahaks automaatseid abimehi piirama / keelama hakata siis tuleks ju kirja panna ka kõik muud automaatselt toimetavad võimalikud lisad (sh. launch limiterid, siduri abid, "iseõppivad" ajud jne), ja võibolla tuleks siis üldse pigem üleüldse keelata elektroonilise abi kasutamine käiguvahetustel - aga mida see annab? ma arvan, et ka automaatika lubamisel õnnestub sõitjal nii mõndagi ise sõiduga p....sse keerata - olid ju kõik need "abimehed" 2008 lubatud ja käigus aga pange õnnestus sõitudega üldjuhul astuda just neil kel kõige rohkem kama ja karbikesi rattale lisatud oli. igasuguse automaatika edukas kasutamine eeldab ju väga täpselt oludele vastavat eelnevat seadistust jne millega on mustmiljon võimalust miskit mööda panna nagunii.
ühesõnaga - mina arvan, et see punkt kui see nö üksikuna sinna sisse jääb on suht mõttetu.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
See tagapiduri kasutamise idee on hea ...ja olen proovinud. Kuid see juures ma pole proovinud vahetada tagaklotsid välja ja panna teine õli sisse mis oleks vbl töötanud takistuse imiteerimisel veits paremini ......teiste sõnu siit idee ja asi mida teinud kord proovida ....tänud ralf
ralf kirjutas:korke kirjutas:Aga kahjuks on mu tsiklid miski pärast nõrgad sellist asjade vastu ja ei ole ette nähtud pukkipeal kiirendamiseks.
Seda ma usun rohkem, kuid et sa saamatu ja loll oled ... noh kannatab natuke veel vaielda!
Ahjaa, see asi ka, et mitte tal ei ole jopanud, vaid ta on lihtsalt võibolla parem tagapidur, kus peale paari katsetust küll klotsid põlema süttisid, sest koormust imiteerides hoidis ta tagapidurit peal!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
korke kirjutas:tänud ralf
Aga palun!
To Pacaan: ohutuse mõttes ju see ongi. Nagu Korke mainis, siis et vältida "Aini kammi" burn out'is ja Korke probleemi, et võib detoneerima minna. Kes garanteerib et see ei või juhtuda sõidu ajal? Kuigi ma tegelikult eeldan et Korkel oli tegelt mingi kala küünaldega!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Detoneerima läks süütenurga ja küünalde pärast sest küünlad ja süütenurk oli mõeldud töötama ainult nitroga
Automaat käiguvahetusele või reeglina panna ,et see peab olema burnouti ajal välja lülitatud ja lülitatakse eraldi sisse nagu nitroga on .
Minu oli see automaat käiguvahetus väljalülitatud burnouti ajal ning pidin eraldi sisse lülitama.
ralf kirjutas:korke kirjutas:tänud ralf
Aga palun!
To Pacaan: ohutuse mõttes ju see ongi. Nagu Korke mainis, siis et vältida "Aini kammi" burn out'is ja Korke probleemi, et võib detoneerima minna. Kes garanteerib et see ei või juhtuda sõidu ajal? Kuigi ma tegelikult eeldan et Korkel oli tegelt mingi kala küünaldega!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
korke kirjutas:Automaat käiguvahetusele võib reegliks panna ,et see peab olema burnouti ajal välja lülitatud ja lülitatakse eraldi sisse nagu nitroga on .
Kah mõte hea, ainult mõtlema veel peab! Märguandelambike ka juurde, et kaugelt näha, kas on sisselülitatud või mitte! Mõte hea.
Kle Pacaan, sul mingi eriline vimm selle automaatika keelu vastu. Kas kardad et omajõududega ei jõua järgi ja vajad lisasid et kannul püsida?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
AGA MIKS MA EI TOHI METANOOLI KASUTADA IKKAGI ????
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
ralf kirjutas:korke kirjutas:Automaat käiguvahetusele võib reegliks panna ,et see peab olema burnouti ajal välja lülitatud ja lülitatakse eraldi sisse nagu nitroga on .
Kah mõte hea, ainult mõtlema veel peab!
Märguandelambike ka juurde, et kaugelt näha, kas on sisselülitatud või mitte! Mõte hea.
Kle Pacaan, sul mingi eriline vimm selle automaatika keelu vastu. Kas kardad et omajõududega ei jõua järgi ja vajad lisasid et kannul püsida?
TÄIEGA aga sellepärast ma tahangi, et need vidinad oleks lubatud ja teised kõik need asjakesed külge riputaksid oma ratastele - ja siis võistlussõidu ajal oma karbi ja nupuhunniku otsas nutaksid kui pisikese seadistusuvea vms tõttu aju ei saanud õigeks ajaks targaks
või tuli 6.nda käiguga burnoutida...
ei tegelikult ka, päris ausalt - lihtsalt ei meeldi põhimõtteliselt kui üks asi keelatakse, samas teine sarnast tüüpi asi on lubatud. ja minu jaoks polnud (pole siiani) selle asja keelamise vajalikkus piisavalt põhjendatud. see kui keegi ei taipa burn outimisel asja välja lülitada (või muul viisil vältida käiguvahetust) on minu arust tema probleem - siit just seesama mida mainisin, need karbikesed ja pudinad võiksid olla kõik lubatud, suurem osa oskab aegajalt neid kasutades ikkagi need enda vastu tööle panna, see kasutamine võiks jääda iga mehe oma otsustada kas oskab ja suudab need ka piisvalt korralikult koos toimima saada, et see tooks ajalise kasu rajal.
EDIT: bensiinivabastus võiks ka tegelikult olla olemas, aga kuna üldjuhul on see olnud suurte, päris drag rataste teema siis miks mitte lubada seda ss1000 klassis? ei jaga sellest metanoolimajandusest küll ööd ega mütsi aga oleks äge kui keegi teeks prooviks sõidaks
ps: ise ma nagunii ei sõida 2009 nii, et mul selles mõttes isiklikku huvi siin mängus pole Lihtsalt - väikene ja tagasihoidlik ettepanek muidu nii üsna väga hästi kokkupandud reeglite juurde...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Nutad ja sõidad 2009 a
aga kütuse vabadus võiks jah olla mingi määral ,et kui eesti pole valmis veel nitrometaanile minna siis mõistan seda sest kui miskit valesti läheb siis kõik kes stardi alas seisid on põletus haavu täis. Metanool ÄÄRMISELT stabiilne asi ning ÄÄRMISELT sõbralik Ülelaetud tsiklitele.
Endal pole plaanis metanooli peale minna aga kui kodus rahapuu lõpuks hakkab õitsema ka ...siis tahaks järgi proovida.
pacaan kirjutas:EDIT: bensiinivabastus võiks ka tegelikult olla olemas, aga kuna üldjuhul on see olnud suurte, päris drag rataste teema siis miks mitte lubada seda ss1000 klassis? ei jaga sellest metanoolimajandusest küll ööd ega mütsi aga oleks äge kui keegi teeks prooviks sõidaks
ps: ise ma nagunii ei sõida 2009 nii, et mul selles mõttes isiklikku huvi siin mängus pole
Lihtsalt - väikene ja tagasihoidlik ettepanek muidu nii üsna väga hästi kokkupandud reeglite juurde...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
pacaan kirjutas:TÄIEGA
Ma arvan tegelikult et sain sinu jutust aru, nagu sa tahad tõesti et kõik need vidinad endale peale topivad ja siis nutavad, kui sina oma tavalise tsikliga neid lüpsad, sest sul ju probleeme pole!
Kaval!
Korke, kui sul rahapuu kasvama hakkab, siis arutame uuesti seda teemat!:D Onju!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Seda tuleks arutada kohe nüüd praegu sest kui reeglid kinnitatakse ära ja pärast ntx tehakse minu pärast väike mööndus siis pistavad kõik karjuma nagu kanad ,et :
miks tehti selline muudatus? ,
oleks meie teadnud ,et tehtakse muudatus siis oleksime ka ehitanud ?
JNE.
Seega ....üks hea põhjus miks ei tohi metanooli kasutada...ma loban ,et ma ei hakka seda jooma ja trammile ka viina pudeli sees ei pakku seda aga viina pudeli sees hakkan hoidma ja trammi telgi kõrval
ralf kirjutas:Korke, kui sul rahapuu kasvama hakkab, siis arutame uuesti seda teemat!:D Onju!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
korke kirjutas:Nutad ja sõidad 2009 a
Nutan nagunii iga päev kui oma pangakontot vaatan aga ma ei saa sõita, sest mul septsjomm 2009 hooajaks soetatud pikendatud KROOMITUD kiige ei vasta tehn.nõuetele, sest on terase asemel valmistatud alumiiniumi(sulamist)... pealegi ei oska ma ilma shifterita käike vahetada
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Aga räägime nüüd metanoolist ka ikka ,et oleks lubatud 1000ccm tsiklite seas
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
korke kirjutas:Aga räägime nüüd metanoolist ka ikka ,et oleks lubatud 1000ccm tsiklite seas
Või E85 on ka üks variant ju
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Eelduste kohaselt kuni meil Eestis ei ole vähemalt 2 FuniBike, ehk siis TopFuel rattast, ei hakka selleks ka eraldi klassi tegema ja ühtlasi ei hakka ka bensiini küttel rattaid alkohooli küttega segama. Seega Korke- vastus sulle on EI!
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.
Ardo
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Kus juures me ei elimineeri nii väga mitmeid mootoreid.
1400ccm +14% bigbore kasutamise puhul ongi juba mootori bloki ülem piir saavutatud. (hayabusa ja zx14r mahuvad sinna ilusti suurima mootori tuuninguga)
Kuid ei saa võistelda siis igasugused v2 elukad mis on 2 liitrit vist juba ?
Kütusega on nagu on ....ei ole seda metanooli nii väga vaja kuid ohutum oleks. Sest metanooli peale ümber ehitada tsikkel on keeruline kuna käigukast ja mootor on ühes õlivannis. Olemas igasugused muud kütused mis peaegu on samad head kui metanool. Metanooli peale ehitamine oleks eestis uuele tasemele areng ja palju palju turvalisem laiali lendamise suhtes.
pigem lubage 600ccm metanoolikaks ehitada
Gsinut kirjutas:Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.
Ardo
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
A Ardo kui sa juba siin oled siis äkki oskad vastata ka mu küsimusele streetbike punktiarvestuse kohta.
Minu loogika ütleb,et kui pole punktiarvestust siis pole mõtet ka eraldi klassidel selles streetbike segmendis.
Parandage mind kui ma eksin.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Selle streetbike asja kohta ei oska vastust anda veel. Ma ise ei näe mõtet väga kahel klassil, paljuks läheb juba. Ise ma paneks nad ühte patta ja teeks töömahtude järgi indeksid või bracket vms.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Kuid ei saa võistelda siis igasugused v2 elukad mis on 2 liitrit vist juba ?
Bingo!
Kütustest. Näiteks autode uutes reeglites ei luba me metkut kasutada nn. street klassides, kuid pro klassid peaks ikka olema võimalikult palju tee mis tahad stiilis. Sõita ju niikuinii väga palju ei saa, lubage vähemalt ehitada
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.
Saan ma õigesti aru Ardo, et sa tahad mingit TopFuel ratast mis keskmiselt sõidab 5 sek'i kokku 1000'stega, mis ei saa kuidagi isegi alla 9 hakkama? Sellisel juhul oleks 1000'stel ju suht mõtetu võistelda või kuidas?
Või lähed seda rada, et kui Indrek Ando võis Lauri Kuriksiga samas klassis võistelda, siis võib tsiklites sama teha- sry, mina seda ei arva! Ja ega sealt head nahka tulnud ka, rohkem oli rahval huvitav vaadata, et mida siis väike putukas suure isalõvi varjus teha üritab. Kui tahate rahvale fun'i siis mõelge midagi paremat välja, mitte võimalust kuidas mitte suure rahakotiga ja väikese palgaga kohalikud tuupi saavad neilt, kes alla 1500 EUR'o ennast liigutadagi ei viitsi.
Kui tahab eputama tulla, siis sõitku oma Fun'i sõit ja näidaku mida suudab, kuid karikas jääb koju! :D:D (ma ei ole ärritunud, jummalast nagu vana rahu kirjutasin ja muigasin)
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Streetbike ongi 1 klass ja seal on kõik koos. Kes kust luges välja et seal on eraldi klassid?? Isegi reeglites on kirjas
1. Klassid:
1.1 Streetbike
1.2 Supersport 600 (EM arvestuses E-klass)
1.3 Supersport 1000 (EM arvestuses F-klass)
Lihtsalt eraldi oli "arvestuslik" kui on hiljem soovi eraldi teha. Klasse on kokku ikka 3 mitte 4.
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
ralf kirjutas:Streetbike ongi 1 klass ja seal on kõik koos. Kes kust luges välja et seal on eraldi klassid?? Isegi reeglites on kirjas
1. Klassid:
1.1 Streetbike
1.2 Supersport 600 (EM arvestuses E-klass)
1.3 Supersport 1000 (EM arvestuses F-klass)Lihtsalt eraldi oli "arvestuslik" kui on hiljem soovi eraldi teha. Klasse on kokku ikka 3 mitte 4.
Sorry see oli jah minu möödalaskmine.
Aga Ardo idee bracketi kohta võiks küll kaalumisele võtta.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Võtaks siin ise paar küsimust kokku sedasi. Kuna paljudel on mõttes ka mujale võistlema minna, siis Soomes näiteks ei ole eraldi 600 ja 1000, vaid on Pro Street Bike, kuhu mahub enamus ka meil sõitvatest masinatest ja kui ikkagi võimsam osta, siis meil küll 1000stega koos, kuid Soomes on Super Pro Street klass. Samuti on eraldi metanoli klass. Kui keegi siin leiab võimaluse et teeb endale metanoli ratta, siis hea küll, kisud mootori laiali, lased kaane madalamaks, surveaste tõuseb ja saad kasutada. Kuigi ta on ainult ohutum, tulemus on kauem säiliv mootor. OK, kuid võistelda Soomes eraldi klassis ja siin koos bensukatega- see on nagu kartuli salat lõpuks, sest siis hakkavad arenenumad võistlejad ka siis tulema ja meie omadele "tuupi" tegema. Kas see on siis hea?
Samas kui Metanooli klass ehk siis COMPETITION BIKE eraldi teha ja nii, et metast oleks ka suurem kasu, siis vot seal võiks tegelikult ilma kõhkluseta lubada ka koos turps ja Nitro, kuid bena klassis seda mina isiklikult koos näha ei tahaks. Eriti kui Korke oma nõrkade mootoritega seda harrastama hakkab.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Aga Ardo idee bracketi kohta võiks küll kaalumisele võtta.
See on jah puhtalt BHRA teha, kas ta lubab seda ja näeb mõttet ja kuidas ta seda plaanib. Meil oli lihtsalt idee, nagu ka Streetman'i klass sisse tuli, et kes tahab, kuid ei ole nagu oskusi ja võimalust midagi asjaliku soetada- teha, saab kätt harjutada ja "veremaigu" suhu, ning siis edasi areneda "suurtesse" klassidesse.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
ralf jt kes maailmas kasutatavate tsikliklasside kohta midagi äkki teavad - siit sealt igasugu rataste müügipakkumisi uurides olen kohanud tihtilugu klassinime (kui õieti mäletan) "pro stock" - ega keegi tea millega tehnilisest seisukohast tegu? Lihtsalt huvipärast küsid ja ei tea kust ise järgi uurida
btw: ei mina usu, et tänasel päeval / praegusel ajal ja tingimustes keegi ükskõik kui funny baigiga siia 5 sekki sõitma tuleks (ja selle suudaks välja sõita). mitte, et see kuidagi teemasse puutuks.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Gsinut kirjutas:Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.
Ardo
Absoluutselt õige. Loomulikult peab olema igale piirangule seletus või põhjendus. Tegelikult isegi hoopis vastupidi - nõuded ja piirangud kehtestatakse seoses vajadustega. Tehnilises reeglistikus on piirangute tagamõte iga klassi kohta eraldi välja toodud. Klasside reegelid teenivad omakorda järgmisi eesmärke: klasside võimalikult suur täituvus, motivatsioon ja sellest tulenevalt spordiala jätkusuutlikus.
Näiteks: streetbike - võimalikult laiale osalejateringile ja sealt edasiminejad täidavad supersport klassi. Raudne reegel on, et kunagi ei lubata sõita kõrgema klassi tehnikaga madalamas (vastupidi võib). Vastasel korral kaob madalamas klassis osalejate motivatsioon (võrdsus ju puudub). Loodan, et eeltoodu põhjendab piiranguid kütusele ja kubatuurile. Kui ei siis mõelge sellele, et piisab ühest topfuel tsiklist Eestis, et seisame valiku ees- kas teha outlaw klass juurde või suretada senine tonniste klass välja.
See, et keegi siia ei saanud põske panema tulla on sama hea jutt kui mind näiteks ei lubatud katapuldiga läti palliviskajate meistrivõistlustele.
Terv Mati
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
pacaan kirjutas:btw: ei mina usu, et tänasel päeval / praegusel ajal ja tingimustes keegi ükskõik kui funny baigiga siia 5 sekki sõitma tuleks (ja selle suudaks välja sõita). mitte, et see kuidagi teemasse puutuks.
Noh ega keegi eelmine aasta ka ei uskunud, et Kuriks 8,2 välja sõidab või et E-klassi aeg 9,89 hakkab F-klassi aegu kummitama? Kõik on võimalik kui tingimused head on! Peaksid seda ju ise hästi teadma! :D:D
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
ralf kirjutas:btw: ei mina usu, et tänasel päeval / praegusel ajal ja tingimustes keegi ükskõik kui funny baigiga siia 5 sekki sõitma tuleks (ja selle suudaks välja sõita). mitte, et see kuidagi teemasse puutuks.
Noh ega keegi eelmine aasta ka ei uskunud, et Kuriks 8,2 välja sõidab või et E-klassi aeg 9,89 hakkab F-klassi aegu kummitama? Kõik on võimalik kui tingimused head on! Peaksid seda ju ise hästi teadma!
:D:D
kes uskus, kes ei uskunud. mina uskusin E klassi (Mati ja seekord veel saavutamata jäänud Nitse/Jansa) alla 10 seki aega küll juba eelmine aasta, et see tulemas on. autoteemadega pole mõned aastad enam kuigivõrd kursis olnud.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.