DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Kus juures me ei elimineeri nii väga mitmeid mootoreid.
1400ccm +14% bigbore kasutamise puhul ongi juba mootori bloki ülem piir saavutatud. (hayabusa ja zx14r mahuvad sinna ilusti suurima mootori tuuninguga)
Kuid ei saa võistelda siis igasugused v2 elukad mis on 2 liitrit vist juba ?
Kütusega on nagu on ....ei ole seda metanooli nii väga vaja kuid ohutum oleks. Sest metanooli peale ümber ehitada tsikkel on keeruline kuna käigukast ja mootor on ühes õlivannis. Olemas igasugused muud kütused mis peaegu on samad head kui metanool. Metanooli peale ehitamine oleks eestis uuele tasemele areng ja palju palju turvalisem laiali lendamise suhtes.
pigem lubage 600ccm metanoolikaks ehitada
Gsinut kirjutas:Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.
Ardo
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.