DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Kus juures me ei elimineeri nii väga mitmeid mootoreid.
1400ccm +14% bigbore kasutamise puhul ongi juba mootori bloki ülem piir saavutatud. (hayabusa ja zx14r mahuvad sinna ilusti suurima mootori tuuninguga)
Kuid ei saa võistelda siis igasugused v2 elukad mis on 2 liitrit vist juba ?

Kütusega on nagu on ....ei ole seda metanooli nii väga vaja kuid ohutum oleks. Sest metanooli peale ümber ehitada tsikkel on keeruline kuna käigukast ja mootor on ühes õlivannis. Olemas igasugused muud kütused mis peaegu on samad head kui metanool. Metanooli peale ehitamine oleks eestis uuele tasemele areng ja palju palju turvalisem laiali lendamise suhtes.

pigem lubage 600ccm metanoolikaks ehitada :P

Gsinut kirjutas:

Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.

Ardo

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”