DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.

Saan ma õigesti aru Ardo, et sa tahad mingit TopFuel ratast mis keskmiselt sõidab 5 sek'i kokku 1000'stega, mis ei saa kuidagi isegi alla 9 hakkama? Sellisel juhul oleks 1000'stel ju suht mõtetu võistelda või kuidas?
Või lähed seda rada, et kui Indrek Ando võis Lauri Kuriksiga samas klassis võistelda, siis võib tsiklites sama teha- sry, mina seda ei arva! Ja ega sealt head nahka tulnud ka, rohkem oli rahval huvitav vaadata, et mida siis väike putukas suure isalõvi varjus teha üritab. Kui tahate rahvale fun'i siis mõelge midagi paremat välja, mitte võimalust kuidas mitte suure rahakotiga ja väikese palgaga kohalikud tuupi saavad neilt, kes alla 1500 EUR'o ennast liigutadagi ei viitsi.
Kui tahab eputama tulla, siis sõitku oma Fun'i sõit ja näidaku mida suudab, kuid karikas jääb koju! :D:D:D (ma ei ole ärritunud, jummalast nagu vana rahu kirjutasin ja muigasin)

Viimati muutis ralf, 15 Jaan 2009, 12:58, muudetud 1 kord kokku.
Motopood BIKER24.EE

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”