DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Võtaks siin ise paar küsimust kokku sedasi. Kuna paljudel on mõttes ka mujale võistlema minna, siis Soomes näiteks ei ole eraldi 600 ja 1000, vaid on Pro Street Bike, kuhu mahub enamus ka meil sõitvatest masinatest ja kui ikkagi võimsam osta, siis meil küll 1000stega koos, kuid Soomes on Super Pro Street klass. Samuti on eraldi metanoli klass. Kui keegi siin leiab võimaluse et teeb endale metanoli ratta, siis hea küll, kisud mootori laiali, lased kaane madalamaks, surveaste tõuseb ja saad kasutada. Kuigi ta on ainult ohutum, tulemus on kauem säiliv mootor. OK, kuid võistelda Soomes eraldi klassis ja siin koos bensukatega- see on nagu kartuli salat lõpuks, sest siis hakkavad arenenumad võistlejad ka siis tulema ja meie omadele "tuupi" tegema. Kas see on siis hea?
Samas kui Metanooli klass ehk siis COMPETITION BIKE eraldi teha ja nii, et metast oleks ka suurem kasu, siis vot seal võiks tegelikult ilma kõhkluseta lubada ka koos turps ja Nitro, kuid bena klassis seda mina isiklikult koos näha ei tahaks. Eriti kui Korke oma nõrkade mootoritega seda harrastama hakkab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.