DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Gsinut kirjutas:Vastutades BHRA-s reeglite eest, pean ma nentima, et ilma normaalse põhjenduseta ei saa ma aru ja ka ei lase läbi neid reegleid, kui keegi ei põhjenda, miks panna suurele klassile töömahu piir, elimineerides sellega mitmeid mootoreid ja miks mitte lasta kütust vabaks, millega kaotame potsentsiaalse välisvõistleja, kes tahtis siia tuupi tegema tulla.
Ardo
Absoluutselt õige. Loomulikult peab olema igale piirangule seletus või põhjendus. Tegelikult isegi hoopis vastupidi - nõuded ja piirangud kehtestatakse seoses vajadustega. Tehnilises reeglistikus on piirangute tagamõte iga klassi kohta eraldi välja toodud. Klasside reegelid teenivad omakorda järgmisi eesmärke: klasside võimalikult suur täituvus, motivatsioon ja sellest tulenevalt spordiala jätkusuutlikus.
Näiteks: streetbike - võimalikult laiale osalejateringile ja sealt edasiminejad täidavad supersport klassi. Raudne reegel on, et kunagi ei lubata sõita kõrgema klassi tehnikaga madalamas (vastupidi võib). Vastasel korral kaob madalamas klassis osalejate motivatsioon (võrdsus ju puudub). Loodan, et eeltoodu põhjendab piiranguid kütusele ja kubatuurile. Kui ei siis mõelge sellele, et piisab ühest topfuel tsiklist Eestis, et seisame valiku ees- kas teha outlaw klass juurde või suretada senine tonniste klass välja.
See, et keegi siia ei saanud põske panema tulla on sama hea jutt kui mind näiteks ei lubatud katapuldiga läti palliviskajate meistrivõistlustele.
Terv Mati
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.