DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Gsinut kirjutas:

Ok, metku siis metkuks, kuid miks peaks V2 mehed ära nullima. Kuidagi bike'imeeste kesksena tundub. Neil puudub isegi võimalus proovida tänase seisuga.

Ma ei ole tsiklimees üldse kohe ja sestap küsin äkki rumala küsimuse, et kuidas kaaludega lood on, kas ei oleks võimalik kõike lubada aga kaaludega regullida, nagu autode puhul tegime.

minu arust nö vanas klassifikatsioonis olid ju need "kroomi klassid" ka. Ühelgi võistlusel korraldajad seda klassi välja ei pakkunud, samas pole ka kuulnud, et oleks selline huvi sõitjapoolselt kunagi üldse olnud. mistõttu need kroomiklassid tundusid minule isiklikult täiesti mõttetud nendes vanades reeglites ja hea on, et lihtsalt "igaks juhuks" sinna neid ei jäänud. Mis kubatuuri puudutab siis - tõesti, miksmitte ka F klassis seda silindrite vähenemise võrra suurendada (nagu on E-s)

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”