milles on Apehangerite mõte?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
milles on Apehangerite mõte?
Et mitte võõras teemas läbustada siis küsin uuesti - mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel? http://www.hondachopper.com/gallery.html
Nende kasutajad peavad neid ilmselt stiilseks aga praktilisest küljest? Ma ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb. Aga kui kaua jaksab inimene oma käsi nii hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette vast ikka. Aga pikemad otsad? ? Üht sommi nägin sellise HD-ga sõitmas, jäi küll mulje, et parklas manööverdades tuleb üks käsi lahti lasta. Päris tõsiselt - kas see on enesepiinamine stiili nimel või on tõesti sedasi mugav?
Re: milles on Apehangerite mõte?
Pakuks et pigem on see teatud ajastu stiil, mis on ka kandunud tänapäeva. Mis on jube pika esihargi mõte, mis on hardtaili mõte, kõigel ei peagi mingit jube sügavat mõtet sees olema, see on stiil.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: milles on Apehangerite mõte?
ma pakuks välja et mõte on apehangeril seljatoega günekoloogipuki puhul kus isteasend on selili, siis ju palju teistsuguse kujuga lenksuni lihtsalt ei ulatuks
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: milles on Apehangerite mõte?
Aga mis mõte on üldse mootorrattal, kui saab ka kabrioletiga sõita - samamoodi tuul sasib juukseid ja kui s**t ilm tuleb kaela, vajutad nuppu ja katus ronib peakohale
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: milles on Apehangerite mõte?
apehanger - ahviriputaja mulle näiteks tulevad judinad peale, kui ma seda näen. aga eks ta maitse asi on.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: milles on Apehangerite mõte?
Lühitõlge linnalegendidest ja eriarvamustest:
- "bob-job" (hilisem bobber) ehitamise ajal vaadati, et materjali jääb üle ning sellest saab ägeda lenksu
- tavapärasest tiba kõrgem lenks oli pikematel sõitudel originaalist mugavam, asi hakkas levima kuni võimust võttis USA "bigger = better" mõttelaad ning asju hakati tegema piisavalt kõrgeteks, et mitmes osariigis otsustati vastu võtta 20 tolline kõrgusepiirang lenksudele (20" sadulast kõrgemal)
- inimesed hakkasid ratastega kaakidele tee peale trosse ette tõmbama, "ape hanger" lenks oli just piisavalt kõrge, et sõitja hullemast päästa
Sama tekst inglise keeles:
http://au.answers.yahoo.com/question/in ... 300AAZF3Rb
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: milles on Apehangerite mõte?
Soultrain kirjutas:Pakuks et pigem on see teatud ajastu stiil, mis on ka kandunud tänapäeva. Mis on jube pika esihargi mõte, mis on hardtaili mõte, kõigel ei peagi mingit jube sügavat mõtet sees olema, see on stiil.
Paraku on ka mõte kunagi sees olnud. Stiil on pigem tänapäeva küsimus
- pikk esihark - stabiilsem ratas suurematel kiirustel. Miinuseks sitem juhitavus madalatel kiirustel
- hardtail - vanad Harrukad, mis jupitati või raiuti, olidki ilma tagavedrustuseta
- madal sadul - parem teetunnetus ning sellest tulenevalt juhitavus
- väike paak, kadunud esiporikas jne - vähem kaalu
- modifitseeritud paagikork ehk Harruka paagi kork viidi keskelt üles mügarikule - mahtus tilk rohkem kütet sisse
- väiksed peeglid, suunanäitude või muu nodi eemaldamine - madal eelarve või soov teistele näidata, kui minimalistliku asjaga on võimalik liikuda vastandudes tehaste lisapaketiga mürakatele
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: milles on Apehangerite mõte?
vaadata on ju tore neid rattaid, aga sõita sellisega ei ole võimalik. tasub proovida
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: milles on Apehangerite mõte?
No kuida keegi. Mõnele meeldib tsikliga porisees sumbata, teine kaifib 200km/h tagarattal läbi linna sõita, kolmas kaifib niisama kuskil peldiku põrandal, süstal veenis. Ühtemoodi suure mõteta on need tegevused kõik ju. Niiet peaasi, et endale meeldib ja tore olla ju
me@läheb nüüd õlle järgi hoolimata sellest et see tundub nii mõtetu
Re: milles on Apehangerite mõte?
Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda
Re: milles on Apehangerite mõte?
iga mehe riist ühest küljest tema oma asi...
kõvu mehi on igasuguseid...
mõned isegi nii kõvad, et neil ka kannikate vahel kõva...
Re: milles on Apehangerite mõte?
Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda
järelikult siis tuleb lenksust lahti lasta ja see konkreetne pilt on väga karm näide
Re: milles on Apehangerite mõte?
SAUL kirjutas:Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge sidudajärelikult siis tuleb lenksust lahti lasta ja see konkreetne pilt on väga karm näide
No kui juba hängida, siis.. Tyybil on raiserid ka seal veel
+358458693818
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: milles on Apehangerite mõte?
ja vaata kui vähe lõhnastajat tal kulub.Kaenlakarvad lehvivad tuules ja tuju hea.Parem kui Airwic ja ei saa kunagi otsa.
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Re: milles on Apehangerite mõte?
Harimali posti vastuseks: pidasingi silmas tänast päeva, 21st sajandit, mil kõik see, hardtail, apehanger, pikk esihark jne = STIIL. või tahab keegi mulle veel tõsimeeli väita et tänasel päeval on vaja 4m esiharki juhitavuse parandamiseks, või hardtaili selleks et madalal istuda? yeah right...
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: milles on Apehangerite mõte?
Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa?
Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks .
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: milles on Apehangerite mõte?
rattaletõmmatud kirjutas:mis pagana elu see alla 100 kmh on
seaduskuulekas
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: milles on Apehangerite mõte?
ja jõudsimegi järeldusele et tegelikult pole apehangeril erilist mõtet
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: milles on Apehangerite mõte?
...Aga on siin keegi, kes ise apehangerit kasutab ja kommenteerida oskab? Olen sarnaselt Bitterile mõelnud, et kaua sellises sundasendis kannatab sõita.
Re: milles on Apehangerite mõte?
rattaletõmmatud kirjutas:ja jõudsimegi järeldusele et tegelikult pole apehangeril erilist mõtet
kes peale sinu sellisele järeldusele jõudis? ... kelle jaoks on mõte kelle jaoks mitte, maitse üle ei vaielda.
-
- Postitusi: 149
- Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
- Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
- Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
- Tänatud: 1 kord
Re: milles on Apehangerite mõte?
Saag käib juba päris hästi
Ja et sael ikka rohkem hoogu oleks, ja õhtuil rohkem põnevat lugemist, siis:
Mehed, kes ei ole Easy Riderit näinud, ei ole minu arvates kompetentsed sellistel teemadel arutlema.
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: milles on Apehangerite mõte?
need motikamehed kes üritavad siin apehangeritelt mõtet otsida, siis võin kohe ära öelda: te ei leia seda, ükskõik kui palju te ka ei googelda, aga teie jaoks polegi neil mõtet, täiesti ebamugavad ka. Enda bikele või endurtsile teil neid vaja ei ole ka
Teema kaldub kangesti filosoofiliseks
kes veel mõtetusi otsib siis vaadake: http://www.choppersaustralia.com/definitions.html
Re: milles on Apehangerite mõte?
sarapuu kirjutas:kes veel mõtetusi otsib siis vaadake: http://www.choppersaustralia.com/definitions.html
Vägagi hariv artikkel
+358458693818
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: milles on Apehangerite mõte?
margus014 kirjutas:rattaletõmmatud kirjutas:mis pagana elu see alla 100 kmh on
seaduskuulekas
Munadeta!
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: milles on Apehangerite mõte?
harimal kirjutas:
- inimesed hakkasid ratastega kaakidele tee peale trosse ette tõmbama, "ape hanger" lenks oli just piisavalt kõrge, et sõitja hullemast päästa
Mini mopeedil oli kah sarnane lenks, lapsepõlves sõitsin kord okastraati, mis oli üle tee tõmmatud- lenks päästis.
Äkki mõni kes mõtet otsib võib sellega leppida. Mõte nr 2: omada tsiklit millega iga jobu sõita ei suuda.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: milles on Apehangerite mõte?
Valmet kirjutas:rattaletõmmatud kirjutas:mis pagana elu see alla 100 kmh on
Munadeta!
"Kiirendajate" jaoks on teine teema .
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: milles on Apehangerite mõte?
Ainult stiili mõte.
Kes esimesena selle peale tuli et selline lenks teha ja miks, see on teadmata. Chopping ja Bobbing algasid 1950 aasta ringi ikka selleks et tsiklit teha kiiremaks-kergemaks. Selleks võeti tolleaegsetel Harleydel ja Indianidel need rasked porilauad maha või lõigati (chop'iti) lühemaks. Kuna USAs populaarsemad tsiklispordid oli dragracing ja kiiruskatsed Bonneville soolajärvel siis ürtati oma tsiklitele anda välimus mis meentas neid võistlustsikleid, sealt algas see raami raking ehk siis esihark pandi suurema nurga alla. Samamoodi Sissibar sai alguse sellest et võistlustsiklitel oli tollel ajal selle koha peal käepide et tsiklit käima lükata.
Hiljem kui USA turule ilmus järjest rohkem inglise BSA, Triumph'i ja Norton'i tsikleid mis täiesti standardina nendest ümbertehtud Harleydest kiiremad olid, kadus see Chopingu taga olnud mõte neid kiiremaks teha ja asi muutus puhtalt stiili asjaks.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.