DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
Gsinut kirjutas:miks peaks V2 mehed ära nullima. Kuidagi bike'imeeste kesksena tundub. Neil puudub isegi võimalus proovida tänase seisuga.
Kui üldse on osavõtjaid siis peaks Chopperitele jääma ikka oma klass ja ka spetsiaalselt nendele koostatud tehnilised nõuded. See on suur töö kui tahta seda sama tasemega teha nagu kõnealune tehn. projekt. Ütleme otse välja, et Chopper ei ole selliseks tegevuseks mõeldud ja kujutab nii rajale kui ka sõitjale olulisemalt suuremat ohtu kui supersport ratas. Seega ei ole neid võimalik võrdsetena kohelda ja Chopperitele tuleks teha ohutusnõuetes üksjagu mööndusi. Näit. ei peaks nõudma suletud õhutussüsteemi, väljaulatuvate terasosade katmist jne. Samas peaks nõudma tulede teipimist (ainult supersport ratasel on tuleklaasid plastikust) jne... Kõike seda peaks hoolega analüüsima, praegu ei oska isegi miskit head lahendust välja pakkuda...
Pacaani pakutud variandi puhul (kubatuuri valem silindrite arvule) jääb see tehniliste nõuete pool ikka chopperi jaoks üle jõu...
Gsinut kirjutas:Ma ei ole tsiklimees üldse kohe ja sestap küsin äkki rumala küsimuse, et kuidas kaaludega lood on, kas ei oleks võimalik kõike lubada aga kaaludega regullida, nagu autode puhul tegime.
Tsiklitega on asi nats jama sest juht moodustab stardimassist ca. 1/3-ndiku... (autol on see ca. 1/15) nii, et siis peaks olema kribudele, normaalsetele ja paksudele ka eraldi klassid olema
Miinimumkaalu kasutatakse võistlusratta maksumuse piiramisel, seda muidugi koostöös teiste meetmetega (valdavalt keelatakse teatud eksootilised materjalid). Motoringrajas on see väga levinud meetod. Eestis supersport kuivkaalust lubatud miinus 11kg. Dragraces aga pole sellisel asjal erilist mõtet kuna osalevate rataste vanusevahe on ligi 10 aastat (teatavasti saleneb supersport 1-2kg aastas). Võrdluseks - rinkas on 3 aastane ratas haruldane pensionär.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.