DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Hello Rivo. Sul mõttel jumet. Et siis kõige stiilsema stardi punktid on 1 asi.
Tegelikult see ettepantud aeg on see aeg, mis ta peab rajal kulgema enne finishi joone ületamist. Et siis punktid atardi eest ja kõige stiilsem finist- näiteks start on hea (siis võib seda tegelikult teha juba 200m peal), see mis vahepeal toimub on jura, seega distants lühemaks ja vot finishi joon on see, kus mehed saavad uuesti kokku (seal hakkab mängima ka tasakaalu tunnetus rolli), ja eriti popp ja lihtne oleks, kui neil silma ees kogu aeg aeg tiksuks (meil muidugi tabloo idee on pooleli, kuid mujal radu vaadates, kuskil poole peal need tablood ka on), kui ei tiksu, siis nende pea on see, mis otsustab millal üle joone liikuda tsikliga.
:D Mõtle kui lahe oleks rahval vaadata, kuidas 2 tsiklit liiguvad või ei liigu ültse finishi joone ees, et kummal nüüd närv vastu peab ja üle joone läheb esimesena või siis õigel ajal.
Jah, kindlasti distants võiks siis lühem olla, muidu rahvas ei näe seda!
Tsikel ei lagune(kui start nahka ei lähe muidugi), rahvas jõuab endale odavamaid "nõrga mootoriga" "bike" osta, sest mootor ei saa niipalju koormust, pigem arendab see lisaks ajatundmisele ka tasakaalu tunnetust ja tsikli käsitlemist, mis on ka vääääga oluline! :D:D:D
Mul lihtsalt algas tööpäev rahulikult! :D:D:D:D
Tere ka teistele!

Motopood BIKER24.EE

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”