DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.
ralf kirjutas:rahvas jõuab endale odavamaid "nõrga mootoriga" "bike" osta
Raul, see nüüd küll motospordi arendamisel mingi argument ei ole. Samuti mitte ka argument mille toel klass täituks. See töötaks siis kui stardimaks oleks mõnisada eeku. Kui sahistatud stardimaks 2009 paika peab siis on bracket surnud nii-ehk-naa sest kui tahetakse maksujõulist osavõtjat kaasa lööma tõmmata siis pole bracket asi millega meelitada.
Teiseks on klasside loogiline jada ikka stiilis nõrgem-tugevam-veel tugevam, et osaleja näeks asjas perspektiivi (näiteks streetbikest üleminek supersporti). Bracket aga ei ole selle jada alumine ots ja sellega võib ka supersport klassi jätkusuutlikusele karuteene teha (järelkasvu ei tule). Tekib olukord kus arenguks puudub hüppelaud ja kokkuvõttes kannatavad kõik. Pealegi ma tean väga hästi mida ma räägin, sest täpselt sama keiss oli vähem kui 5 aastat tagasi ringrajaga. Sõitjaid oli igas klassis alla kümne sest puudus normaalne jada, ehk siis hüppelaud tänavasõitjale kellel B klassi minekuks oli nö. kuristik vahel. Kaks aastat surusin, et tekitataks tänavasõitjate C klass kuniks see õnnestus. Edasi tead isegi - piisas ühest hooajast, et osavõtjate arv kahekordistada, progresseerumine jätkus ning järgmisel aastal ei mahtunud rattad enam rajale äragi
Inimesed - eriti praegustel aegadel oleks küll väga vale moment põldu narrida - eksole...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.