DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Pro Stock'i kohta saab siit otsida
http://www.uem.ch/

Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas korke »

oki ....mulle tehti enamvähem selgeks metanooli keelamis mõtte :) Võite välja jätta.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Gsinut

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Gsinut »

Ok, metku siis metkuks, kuid miks peaks V2 mehed ära nullima. Kuidagi bike'imeeste kesksena tundub. Neil puudub isegi võimalus proovida tänase seisuga.

Ma ei ole tsiklimees üldse kohe ja sestap küsin äkki rumala küsimuse, et kuidas kaaludega lood on, kas ei oleks võimalik kõike lubada aga kaaludega regullida, nagu autode puhul tegime.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Gsinut kirjutas:

Ok, metku siis metkuks, kuid miks peaks V2 mehed ära nullima. Kuidagi bike'imeeste kesksena tundub. Neil puudub isegi võimalus proovida tänase seisuga.

Ma ei ole tsiklimees üldse kohe ja sestap küsin äkki rumala küsimuse, et kuidas kaaludega lood on, kas ei oleks võimalik kõike lubada aga kaaludega regullida, nagu autode puhul tegime.

minu arust nö vanas klassifikatsioonis olid ju need "kroomi klassid" ka. Ühelgi võistlusel korraldajad seda klassi välja ei pakkunud, samas pole ka kuulnud, et oleks selline huvi sõitjapoolselt kunagi üldse olnud. mistõttu need kroomiklassid tundusid minule isiklikult täiesti mõttetud nendes vanades reeglites ja hea on, et lihtsalt "igaks juhuks" sinna neid ei jäänud. Mis kubatuuri puudutab siis - tõesti, miksmitte ka F klassis seda silindrite vähenemise võrra suurendada (nagu on E-s)

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Ardo, millal viimati sõitis mingi V2?? Aita mulle nüüd meelde tuletada, oli see 2004 või oli 2005 Haapsalus??
Tahavad jõudu katsuda ja ennast tõestada- palun väga, StreetBike klassis tehku sooja ja kui on piisavalt huvilisi, siis nagu ka Meta klassiga- klasse juurde saab ju alati teha- pole probleemi. Suuremat häiret tekitab klassi sisene reeglistiku muutmine.
Soomes on klassid:

Junior Bike lyhenne: JB
Street Bike lyhenne: SB
Super Gas Bike lyhenne: SGB
Pro Street Bike lyhenne: ProSB
Super Pro Street Bike lyhenne: SPSB
Pro Stock Bike lyhenne: PSB
Competition Bike lyhenne: CB
Funny Bike FB
Harley Drags lyhenne: HD
Super Twin Top Gas lyhenne: STTG
Super Twin Top Fuel lyhenne: STTF

Meie masinad lähevad enamvähem Pro StreetBike alla ja kui suuremaid keegi tegema hakkab, siis Super Pro StreetBike alla. Kuid V2 jaoks on juba Harley Drag's klass.

Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Gsinut kirjutas:

miks peaks V2 mehed ära nullima. Kuidagi bike'imeeste kesksena tundub. Neil puudub isegi võimalus proovida tänase seisuga.

Kui üldse on osavõtjaid siis peaks Chopperitele jääma ikka oma klass ja ka spetsiaalselt nendele koostatud tehnilised nõuded. See on suur töö kui tahta seda sama tasemega teha nagu kõnealune tehn. projekt. Ütleme otse välja, et Chopper ei ole selliseks tegevuseks mõeldud ja kujutab nii rajale kui ka sõitjale olulisemalt suuremat ohtu kui supersport ratas. Seega ei ole neid võimalik võrdsetena kohelda ja Chopperitele tuleks teha ohutusnõuetes üksjagu mööndusi. Näit. ei peaks nõudma suletud õhutussüsteemi, väljaulatuvate terasosade katmist jne. Samas peaks nõudma tulede teipimist (ainult supersport ratasel on tuleklaasid plastikust) jne... Kõike seda peaks hoolega analüüsima, praegu ei oska isegi miskit head lahendust välja pakkuda...
Pacaani pakutud variandi puhul (kubatuuri valem silindrite arvule) jääb see tehniliste nõuete pool ikka chopperi jaoks üle jõu...

Gsinut kirjutas:

Ma ei ole tsiklimees üldse kohe ja sestap küsin äkki rumala küsimuse, et kuidas kaaludega lood on, kas ei oleks võimalik kõike lubada aga kaaludega regullida, nagu autode puhul tegime.

Tsiklitega on asi nats jama sest juht moodustab stardimassist ca. 1/3-ndiku... (autol on see ca. 1/15) nii, et siis peaks olema kribudele, normaalsetele ja paksudele ka eraldi klassid olema :mrgreen:
Miinimumkaalu kasutatakse võistlusratta maksumuse piiramisel, seda muidugi koostöös teiste meetmetega (valdavalt keelatakse teatud eksootilised materjalid). Motoringrajas on see väga levinud meetod. Eestis supersport kuivkaalust lubatud miinus 11kg. Dragraces aga pole sellisel asjal erilist mõtet kuna osalevate rataste vanusevahe on ligi 10 aastat (teatavasti saleneb supersport 1-2kg aastas). Võrdluseks - rinkas on 3 aastane ratas haruldane pensionär.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Omalt poolt mtlesin selle Braceti üle ja arutasime siin- enda seisukoht- suht nõme ala! Ei, lööge või mitte, kuid C'mon- tulen rattaga kohale, proovin ajasõite, juba leian et "oo, päris hästi läheb ja masin on ka hea", ja siis tuleb finaal, omaarust on aeg paika pantud ja mingi algeline tunnegi sees, et noh nii ta peab minema. Kuid siis- ideelne rektsioon, perfektne pidamine, tunne üli hea, tunned kuidas rattas elab- ohoo, midagi sellist ma tahtsingi, tahaks aega teada ... kuid sry dud, kui võita tahad, siis pead hoo maha laskma, sest muidu võid aja lõhki sõita ja kaotad teisele võistlejale, kuigi tema on sinust aeglasem ja start oli mõlemal korras- NÕME!
Eelmine aasta näin ühte Braceti klassi auto sõitjat- käis närviliselt ümber auto ja muutkui nuputas, mõtles oma aega, vaatas ilma, uuris et mis aja oponent kirjutab, kui palju ta varem minema saab, millal peab hoo maha võtma, kui suurt kiirust võib aretada- ja ikka sõitis lõhki- reageeris üle. Ka see on siis kiirendus? Saan aru et rektsioon on tähtis ja paneb paljule alust kui masinat üle ei ole, kuid mida annab "ajapurukssõitmisehirm"??? Oskuse mõttes sekundeid ja kümnendike lugeda?
Mina näeksin StreetBike klassis ikka kiirendust nagu ta olema peab, kuid kuna klassis võib olla nii 125cc kui kas või mõni V2 2,0 liitrine, siis finaal on eliminaatorid, kehvema aja omanik saab enne minema ja teine ajavahe võrra hiljem järgi ja finish otsustab. Lihtne!

Viimati muutis ralf, 16 Jaan 2009, 09:44, muudetud 2 korda kokku.
Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Khm, tolerantsusest pidasin suu kuniks nüüd juba ots lahti tehti... Bracket on ausõna nagu invasport-lototron... a`la mul sirge ega pikk ei ole, aga peenike ja see-eest kaval on ikka üle kõigi... - selle klausliga võiks näiteks malesporti edendada. Kogu inimkonna ajalugu keerleb aastatuhandeid odapikkuse ümber ja nüüd viimasel üks-murd-sajandikul mõeldakse välja vidin nimega "bracet" (mils seostubki pigem hambaklambrite kui karmi tehnika, meeste ja ilusate naistega). Seda reaktsiooniaega ja kella kukkumise kummardamist võib (seniks kuni naftat jätkub) ka rösteri ja saia peal edukalt viljeleda. Võidusõit on võidusõit nah, mitte mingi krdi eitede "vot ennustasingi sulle põske" spordiala. (togi)

Kasutaja avatar

Nimegakasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
Tsikkel: Suzuki BK1300
Asukoht: Tallinn

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Nimegakasutaja »

Olen siin juba pikalt lugenud arutelu uute reeglite teemal ja mõtlesin ka siis oma arvamuse sekka öelda bracketi koha pealt. Olen Mati ja Rauliga 110% nõus, et kui auto mehed tahavad mingite keeruliste valemite järgi oma aega määrata milles üks kordaja on fortuuna siis tehku seda. Ei oska ka sellisest õnnemängust lugu pidada. Aga kui ikkagi arvatakse, et see on dragi edasi viiv jõud siis omalt poolt pakuks veel juurde kuidas suurendada kõigi võimalusi võita. Et mitte ainult siis arvestada aega mis sõitja ette öelnud on vaid võiks lähtuda suusahüpete põhimõttest, et annaks kohalt mineku punkte ka, et kes stiilsemalt stardiks. Või läheneks missi võistlustest, et teeks mitu vooru, kellel ilusam tsikkel, siis võistleja tuleks räägiks maailma rahust ja näljahädast ning viimaks kiirendaks ka ja siis jagaks punktid.

Terv.
Rivo

Sõida ja ära mölise
Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Hello Rivo. Sul mõttel jumet. Et siis kõige stiilsema stardi punktid on 1 asi.
Tegelikult see ettepantud aeg on see aeg, mis ta peab rajal kulgema enne finishi joone ületamist. Et siis punktid atardi eest ja kõige stiilsem finist- näiteks start on hea (siis võib seda tegelikult teha juba 200m peal), see mis vahepeal toimub on jura, seega distants lühemaks ja vot finishi joon on see, kus mehed saavad uuesti kokku (seal hakkab mängima ka tasakaalu tunnetus rolli), ja eriti popp ja lihtne oleks, kui neil silma ees kogu aeg aeg tiksuks (meil muidugi tabloo idee on pooleli, kuid mujal radu vaadates, kuskil poole peal need tablood ka on), kui ei tiksu, siis nende pea on see, mis otsustab millal üle joone liikuda tsikliga.
:D Mõtle kui lahe oleks rahval vaadata, kuidas 2 tsiklit liiguvad või ei liigu ültse finishi joone ees, et kummal nüüd närv vastu peab ja üle joone läheb esimesena või siis õigel ajal.
Jah, kindlasti distants võiks siis lühem olla, muidu rahvas ei näe seda!
Tsikel ei lagune(kui start nahka ei lähe muidugi), rahvas jõuab endale odavamaid "nõrga mootoriga" "bike" osta, sest mootor ei saa niipalju koormust, pigem arendab see lisaks ajatundmisele ka tasakaalu tunnetust ja tsikli käsitlemist, mis on ka vääääga oluline! :D:D:D
Mul lihtsalt algas tööpäev rahulikult! :D:D:D:D
Tere ka teistele!

Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Kui siin bracketi jutuks läks, siis esimene mõte oli, et mul võib s**t tsikkel olla ning ise ka mitte just kõige parem sõitja, aga nii hull olukord ometi ei ole, et bracketit peaks sõitma ning Jüri Nael'a juhitud züriilt punkte ootama.. Pigem hooaja jooksul mõni start streetbike'i klassis, kui see huumorisaade.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

ralf kirjutas:

rahvas jõuab endale odavamaid "nõrga mootoriga" "bike" osta

Raul, see nüüd küll motospordi arendamisel mingi argument ei ole. Samuti mitte ka argument mille toel klass täituks. See töötaks siis kui stardimaks oleks mõnisada eeku. Kui sahistatud stardimaks 2009 paika peab siis on bracket surnud nii-ehk-naa sest kui tahetakse maksujõulist osavõtjat kaasa lööma tõmmata siis pole bracket asi millega meelitada.
Teiseks on klasside loogiline jada ikka stiilis nõrgem-tugevam-veel tugevam, et osaleja näeks asjas perspektiivi (näiteks streetbikest üleminek supersporti). Bracket aga ei ole selle jada alumine ots ja sellega võib ka supersport klassi jätkusuutlikusele karuteene teha (järelkasvu ei tule). Tekib olukord kus arenguks puudub hüppelaud ja kokkuvõttes kannatavad kõik. Pealegi ma tean väga hästi mida ma räägin, sest täpselt sama keiss oli vähem kui 5 aastat tagasi ringrajaga. Sõitjaid oli igas klassis alla kümne sest puudus normaalne jada, ehk siis hüppelaud tänavasõitjale kellel B klassi minekuks oli nö. kuristik vahel. Kaks aastat surusin, et tekitataks tänavasõitjate C klass kuniks see õnnestus. Edasi tead isegi - piisas ühest hooajast, et osavõtjate arv kahekordistada, progresseerumine jätkus ning järgmisel aastal ei mahtunud rattad enam rajale äragi :bsmile:

Inimesed - eriti praegustel aegadel oleks küll väga vale moment põldu narrida - eksole...

Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

ralf kirjutas:

Jah, kindlasti distants võiks siis lühem olla, muidu rahvas ei näe seda!
Tsikel ei lagune(kui start nahka ei lähe muidugi), rahvas jõuab endale odavamaid "nõrga mootoriga" "bike" osta, sest mootor ei saa niipalju koormust, pigem arendab see lisaks ajatundmisele ka tasakaalu tunnetust ja tsikli käsitlemist,

Mati kallis, kas sa jälle ei viitsi lugeda või läks sul eile nii pikalt et tänagi veel silm pilukil? :D See jutt oli ju naerunägude vahel, seega (sry ma ei saa hetkel näppu püsti tõsta, seega kujuta seda ette!) oli see nali. :D Terve mu eelmine jutt ei arenda seda asja kuskile poole, lihtsalt läksin Rivo jutuga kaasa.
ÄRATUS! :D

Stardimaksu kohapealt jah, sul õigus- peaks olema Street klassidel odavam kindlasti kui karikale võistlejatel, sest juba karika ja nänni kohapealt sab kokku hoida "korraldaja onu", ning ega see diplom ka palju maksa. Honda klubi üritustel neid pidevalt jagatud, kuid samas alati on midagi ettenäidata. :D

Viimati muutis ralf, 16 Jaan 2009, 12:47, muudetud 1 kord kokku.
Motopood BIKER24.EE

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Ah mul savi tegelt kaasa sõidan mõne niikuinii.Olgu ta siis bracket või streetbike.
Lihtsalt mingi punkti arvestus võiks olla.Auhindadest on suhteliselt kama kaks.
Mitte,et ma just loodaks poodiumile saada,aga mingi diplom ei tohiks korraldaja rahakotile olulist põntsu panna.Kui,jumal hoidku selle eest ja lähebki hästi siis võiks midagi ette ka näidata olla pärast.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

Gsinut

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Gsinut »

Kui te mind bracketi jutuga isiklikult solvata üritate siis pole nagu mõtet, suht ükskõik mis must arvatakse. Tehke endale natuke dragi ajalugu ja muu maailma toimimise mehhanisme selgeks. Tsikli puhul tegin lihtsalt ettepaneku seda proovida, kuigi tsiklibracket pole väga levinud vist. Bracket on kuni väga kõrgete klassideni ikkagi selline vaesema mehe võidusõit, kes pikapeale oma masinat putitab, sest kiiremal on ka bracketis eelis.Bracket on entry level heads-up racinguni jõudmiseks ja kõik. Meil kõige populaarsem klass ja ka jääb kõige populaarsemaks klassiks. Kõige kõvemad mehed ehk kuue sekundi bracketi mehed naeraks ennast siniseks, kui nende peenistest juttu peaks tulema.

Ardo

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Khm, ei no kellegi solvamisest olen küll ikka väga kaugel. Sry kui asi nii välja paistis. Peace :bsmile:

Kasutaja avatar

Nimegakasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
Tsikkel: Suzuki BK1300
Asukoht: Tallinn

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Nimegakasutaja »

Isikliku solvanguna polnud ka minu jutt mõeldud, sry kui see nii välja paistis. :bsmile: Aga seda tsikli bracketit siin minu meelest on üritatud käima vedada juba paar aastat aga pole õnnestunud. Samas võtta selline üritus nagu Smash, mis toimus siis välja pakutava streetbike klassi alusel, siis seal oli ikka maru palju osavõtjaid. Muidugi usun, et seal mängis ka rolli see, et EMF-i litsentsi ei nõutud ja osavõtu maks ka tunduvalt odavam.

Sõida ja ära mölise

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas triplekix »

nujahh. Minagi oleks nõus sõitma juhul, kui saaks oma rattaga ilma midagi maha/peale kruvimata rajale.
Samuti ei kavatse teha ühtegi litsentsi.

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

Nuclear
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Juun 2007, 13:04
Asukoht: Tallinn

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Nuclear »

Smashi üritus väga hea näide. Tuled sõidad rattaga kohale, maksad sissepääsu, palju see oligi paarsotti, midagi külge-maha kruvima ei pea ja pauguta või öö läbi. Kes kohal käisid need teavad, palju seal osavõtjaid oli. Samuti osaleks isegi Streetbike klassis, kuna eriti midagi külge-maha kruvida ei viitsi ja väga polegi. Mingit litsentsi teha ei taha, küll aga võiks Streetbike klassis ka mingi diplomike ja punktiarvestus olla. Usun, et kui osalemistasud väga kirved ei ole, tuleb streetbike klassi ikka palju palju sõitjaid ja punktiarvestus hoiaks enamust ikkagi hooaja jooksul osavõtmast ja võitlemast.
Edu.

Silmad kardavad, käed teevad.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Ma enda märjas unenäos seda varianti nii näengi... Ja osadel paljudest tekib edu ja enesekindluse saavutamise järel ka himu karikate järele - siis litsents ja supersporti surematut kuulsust ning feimi küttima :bsmile:


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas triplekix »

tramm66 kirjutas:

Ma enda märjas unenäos seda varianti nii näengi... Ja osadel paljudest tekib edu ja enesekindluse saavutamise järel ka himu karikate järele - siis litsents ja supersporti surematut kuulsust ning feimi küttima :bsmile:

Täpselt.

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas sepp »

Teemast mööda täiega.
Palju on yldse vanu sõitjaid kes sellel aastal veel võistlevad? Ja kas on kuulda ka ,et mõni uus tuleks juurde ?
F kalssis ma kujutan hetkel ainult kahte osalejat. Korke ja Rock
E klassis Korke, Tramm, Sten ja kes veel??

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Vidget »

sepp kirjutas:

Teemast mööda täiega.
Palju on yldse vanu sõitjaid kes sellel aastal veel võistlevad? Ja kas on kuulda ka ,et mõni uus tuleks juurde ?
F kalssis ma kujutan hetkel ainult kahte osalejat. Korke ja Rock
E klassis Korke, Tramm, Sten ja kes veel??

Trammi lubatud feimi ja diplomeid/karikaid saab juba paljalt registreerimise eest (lol)
Teemast küll natuke välja, aga kas võistluste korraldajatele ka mingi reeglistik on?

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

sepp kirjutas:

Teemast mööda täiega.
Palju on yldse vanu sõitjaid kes sellel aastal veel võistlevad? Ja kas on kuulda ka ,et mõni uus tuleks juurde ?
F kalssis ma kujutan hetkel ainult kahte osalejat. Korke ja Rock
E klassis Korke, Tramm, Sten ja kes veel??

arvestades Sepa ebatervet huvi wideband commanderi soetamise osas siis ilmselt ka SEPP ise kes üritab, nagu ikka viimse hetkeni tahaplaanile ennast sättida :P btw: kaugel mu võtmed on?

oot, kas 2009 ei pidanud mitte topelttramm stardis olema?

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

pacaan kirjutas:

...oot, kas 2009 ei pidanud mitte topelttramm stardis olema?

Tjah, dragbikel on 1 uus väga-krdi-kuri-600cc-ratas ja üks uus (väga-väga-algaja) sõitja ka aga osalemine sõltub ikka võistlustingimustest. Bracketisse loomulikult ei tule :mrgreen:

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas sepp »

pacaan kirjutas:
sepp kirjutas:

Teemast mööda täiega.
Palju on yldse vanu sõitjaid kes sellel aastal veel võistlevad? Ja kas on kuulda ka ,et mõni uus tuleks juurde ?
F kalssis ma kujutan hetkel ainult kahte osalejat. Korke ja Rock
E klassis Korke, Tramm, Sten ja kes veel??

arvestades Sepa ebatervet huvi wideband commanderi soetamise osas siis ilmselt ka SEPP ise kes üritab, nagu ikka viimse hetkeni tahaplaanile ennast sättida :P btw: kaugel mu võtmed on?

oot, kas 2009 ei pidanud mitte topelttramm stardis olema?

Mul on seda passatile vaja... mdagi on paigast nii ära,et korke 5se bemmiga on üks ja sama 402 meetri aeg.

A Su võtmed on nii kaugel,et täna vaatasin juba kaks korda nende suunas ja homme proovin puudutada ja midagi ära ka teha :mrgreen:

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Kas seda tead ,et tihvri autol oli tipp kiirus täna 80 kmh ja kui 10 km koguda kiirust siis sai 90 kmh ka kätte pikka peale . :mrgreen: .......seega meie sarad on veel paremad kui tihvri oma =P

sepp kirjutas:

Mul on seda passatile vaja... mdagi on paigast nii ära,et korke 5se bemmiga on üks ja sama 402 meetri aeg.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Gsinut

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Gsinut »

Nii, ikka see töömahu asi ei mahu pähe. Peaks nagu arvestama ka sellega, et kui ülelaadimise puhul kasutatakse koefitsenti 1,7 siis 1400 puhul oleks see üldse 2380. Võib-olla peaks siis olema kuni 1400 ülelaadimisega või kuni 2400 vabalthingav.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas ralf »

Gsinut kirjutas:

Võib-olla peaks siis olema kuni 1400 ülelaadimisega või kuni 2400 vabalthingav.

Pigem ikka vastupidi- vabalthingavana on 1400 +14% ja ülelaadimisega kuni 2400? Muidu sinu skeemi kohaselt 1400le siis ülelaadimist ei tohigi kasutada? Vastukõla pole vä?

Motopood BIKER24.EE

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: DragRace 2009 tsiklite tehnilised reeglid ja klassid.

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

ralf kirjutas:
Gsinut kirjutas:

Võib-olla peaks siis olema kuni 1400 ülelaadimisega või kuni 2400 vabalthingav.

Pigem ikka vastupidi- vabalthingavana on 1400 +14% ja ülelaadimisega kuni 2400? Muidu sinu skeemi kohaselt 1400le siis ülelaadimist ei tohigi kasutada? Vastukõla pole vä?

Mina sain sellest aru sedapidi,et sama asja teeb kokku siis kuni 1400 ülelaadimisega ja
kuni 2400 vabalthingav.1400 vabalthingav ei saa ju kuidagi võrduda 2400 ülelaetuga.
Millestki on nüüd keegi valesti aru saanud :P

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”