Minski Mootor

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Minski Mootor

Lugemata postitus Postitas Siller »

Nii Nüüd sai mootor kokku pandud ja kuidagi moodi tööle saadud.Nimelt sai siis pandud,väntvõll,kolb,käigukast.
Nüüd uus probleem, et mootor koliseb seest ikka päris hullusti ja pöördesse ka ei taha üldse minna ja jõudu ka ei ole.Panin isegi vana kolvi tagasi,mis oleks ka veel ilusti sõitnud aga no kolin läks väiksemaks,aga ikka pöördesse ei lähe.(Panin kolvi ikka nii,et nool Väljalaske poole)Vaatasin seda, et võtsin kolvi maha, ja ajasin mootorit ringi.Käis väga hästi ringi ja mingeid takistusi kuskil ei olnud.Vaatasin ka silindrit aga kõik oli ilusti korras.Kolin oli siis kui küünal peal ja mitte siis kui küünal maas.Õli panin ka ilusti ja süüde peaks ka paigas olema.Siis oli veel see, et kui ma ta kuidagi tööle sain siis ta teki paugu ja suri välja.Siis ma panin ka seda tähele,et kui pauk käis siis ta ka viskas bensiini õhupuhastajasse.Vaatasin ka karbussi üle kõik oli kinni ja düüsid puhtad ja nii edasi.
Vaatasin kõik üle aga no pagan ikka ei tööta.
Äkki oskaks keegi nõu anda!!! :oops: :oops:

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere. See häda lõhnab kolvi sõrme loksu järele. Kolkstekib ikka siis kui silindris on surve, mis otsib iga väiksemagi loksu üles. Küünal maas ei teki survet ega plahvatust- kust siis kolingi? Tobe viga oleks kui sa keerasid peale pika keermega auto küünla, mis käib vastu kolbi. Uuri aga asja, kuni viga käes. See mootor on tegelikult väga elementaarne.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

koi kirjutas:
Tere. See häda lõhnab kolvi sõrme loksu järele. Kolkstekib ikka siis kui silindris on surve, mis otsib iga väiksemagi loksu üles. Küünal maas ei teki survet ega plahvatust- kust siis kolingi? Tobe viga oleks kui sa keerasid peale pika keermega auto küünla, mis käib vastu kolbi. Uuri aga asja, kuni viga käes. See mootor on tegelikult väga elementaarne.

Tere siis jälle!!
Kõik on uus ja nõelaagergi.Tavaline küünal on peal nagu ikka käib.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Kas süüde on paigas, või peaks paigas olema? Kui palju sa seda panid varasemaks surnud seisust? Kas käima lükkasid või lõid vändast? Ehk on süüde nii ropult varajane? Kas vändast lüües tagasi ei tao?

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

koi kirjutas:
Kas süüde on paigas, või peaks paigas olema? Kui palju sa seda panid varasemaks surnud seisust? Kas käima lükkasid või lõid vändast? Ehk on süüde nii ropult varajane? Kas vändast lüües tagasi ei tao?
Panin nii nagu enne oli.Ennem töötas sellega väga hästi.Lõin ikka vändast käima.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

No väga raske arvata, kui palju enne oli, aga kontakt peab avanema, kui kolb on 2-2.5 mm enne kolvi ülemist surnud seisu mootori õiges liikumis suunas.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

koi kirjutas:
No väga raske arvata, kui palju enne oli, aga kontakt peab avanema, kui kolb on 2-2.5 mm enne kolvi ülemist surnud seisu mootori õiges liikumis suunas.

Ma tuletan ka seda meelde,et Minskil on Elektronsüüde :!: :!:

donn

Lugemata postitus Postitas donn »

minskil elektronsüüde?minu teade mitte aga ma ei tea kah :P

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

On küll nagu minimopeedidel :!: :!: Kontakte Tal kuskil polegi :!: :!:

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Ja ärme siis nüüd kaldu teemast kõrvale :evil: :D

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Ai jah. Ma vist nii vana koi, et tean vanemaid mudeleid.AGA ka elektron süüde ei oska iseenesest õigeks minna. Kui mootor oli laiali ja väntvõlli vahetasid, võis süüde siiski paigast minna,kuna impulsi saab ju ikkagi väntvõlli otsast. Vaja ikka kindel olla millal särts küünlas käib (näe ma ei jäta oma jonni).

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

koi kirjutas:
Ai jah. Ma vist nii vana koi, et tean vanemaid mudeleid.AGA ka elektron süüde ei oska iseenesest õigeks minna. Kui mootor oli laiali ja väntvõlli vahetasid, võis süüde siiski paigast minna,kuna impulsi saab ju ikkagi väntvõlli otsast. Vaja ikka kindel olla millal särts küünlas käib (näe ma ei jäta oma jonni).

Aga ikkagi kuidas.Tal ju kiil ja koht oli fikseeritud.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Selle kiilu kohaga on nii, et väntvõlli pressisid kokku venemaal sergei ja kolja,kes eelmine päev olid koos tina pannud ja see kiilu koht pole sugugi nii raud kindel. Selleks peab olema siiski reguleerimise võimalus. Kahjuks ei oska selle süütemängu kohta nii täpselt kosta. Pead vist leidma selle kohta raamatust vastuse. No punni ikka edasi.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Punnin Punnin :!: Homme vaatan edasi :D

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Ülesse

oiler

Lugemata postitus Postitas oiler »

vaata magnetil on otsas u 3 mm lai soon, leia see üles ning jälgi, kuhu see soon jääb, kui kolb on u. 2 mm enne ülemist surnud seisu.Edasi otsi süütemängul üles nn staatori osal (see kobakas, mis käib magneti pleale ja kinnitub kolmest kohast karteri külge) eraldi väike mähis (kinnitub kahe poldiga korpuse külge). Sellel mähisel on peal sama lai liistuke kui on magnetil soon. Nüüd keera mähise liistuke ja magneti soon (võrdub kontaktide lahutamisega) kohakuti ning on Sul süüde põhimõtteliselt paigas.
Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

.kuigi minul töötas minsk ükskõik millise süütamise hetkega.. pöörde läks ikka, aga tühikäik kadus hilise süütega ära ja sõites ei old seda teravust enam.., aga kolin, väntvõlli panid uue? või leidsid kuurialt, "et oh see on hea, keegi rääkis". kuidas vändakaela laager on ? kui ülemne sai uus pandud.. mul krosisminskil oli puks läbi üleval siis vaikselt lõin vänta ei old, lõin kõvemini siis käis kloks kloks..a seda ma pole julend käima panna, ennem kui vahetan puksi uuesti ära.. (VV laagrite loksust tuleb ainult meeletu vibra..) aga kolinat vb kolvikäigus midagi teha..

..ja minski puhul ei tasu uskuda seda noolt mis peaks sõidusuunapoole jääma.. kolvil siis, alati vaata, istuta kolb ennem kokkupanemist sisse, tee kolvi põhjale märgid kus tihvtid asuvad, ja aata kas need jooksevad täpselt akende vahelt läbi, vaata kui nool on ees, kas tihvtid jäävad ettepoole, minki puhul see peaks nii olema.. mul oli juhus kus noolt uskudes oleksin moootri laiali lasknud arvatavasti..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Hotrod kirjutas:
.kuigi minul töötas minsk ükskõik millise süütamise hetkega.. pöörde läks ikka, aga tühikäik kadus hilise süütega ära ja sõites ei old seda teravust enam.., aga kolin, väntvõlli panid uue? või leidsid kuurialt, "et oh see on hea, keegi rääkis". kuidas vändakaela laager on ? kui ülemne sai uus pandud.. mul krosisminskil oli puks läbi üleval siis vaikselt lõin vänta ei old, lõin kõvemini siis käis kloks kloks..a seda ma pole julend käima panna, ennem kui vahetan puksi uuesti ära.. (VV laagrite loksust tuleb ainult meeletu vibra..) aga kolinat vb kolvikäigus midagi teha..

..ja minski puhul ei tasu uskuda seda noolt mis peaks sõidusuunapoole jääma.. kolvil siis, alati vaata, istuta kolb ennem kokkupanemist sisse, tee kolvi põhjale märgid kus tihvtid asuvad, ja aata kas need jooksevad täpselt akende vahelt läbi, vaata kui nool on ees, kas tihvtid jäävad ettepoole, minki puhul see peaks nii olema.. mul oli juhus kus noolt uskudes oleksin moootri laiali lasknud arvatavasti..
No ma ikka panin niimoodi kuhu nool näitas ja tihvtid läksid ka sinna kuhu pidanud minema.No ja väntvõllist niipalju, et see on täitsa uus sai poest ostetud 1000.-Ja see kolin tuli ma arvan sellest,et kolvirõngad ei olnud hästi kulunud.Nüüd kui ma olen temaga juba nii 5 km sõitunud siis on lood sellised et ikka töötab hästi,aga kuluda tahab.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Ja süütest niipalju,et see kiil millega ta väntvõlli külge kinnitub ei olnud see magnet ilusti peal ja ta oli kiilu kohast liikunud edasi.Sai siis pandud teine kiil ja süüde paika.Süüte panin varasemaks kuna niimoodi töötas Minsk korralikult tühikäigul :!:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”