Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Bakuhatsu! Bosozoku!

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Ei näe 2T moodi välja.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

sumpal pole resostans paunagi ju

KOndimootor

canyondrift
Postitusi: 72
Liitunud: 23 Mär 2008, 16:03
Asukoht: Antsla

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas canyondrift »

raitonrait2 kirjutas:

sumpal pole resostans paunagi ju

Resonaatoreid peaks olema mootoril 4 sel juhul ja neid on halb paigutada ilmselt.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas VWman »

canyondrift kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

sumpal pole resostans paunagi ju

Resonaatoreid peaks olema mootoril 4 sel juhul ja neid on halb paigutada ilmselt.

Nu ja siis, et pole pauna? Mul oli riga võrr , ka polnud pauna, kogu sumpa oli eemaldatud, et võimalikult kõvasti pälariseks ..ega selle pärast mu võrrist veel 4 taktilist ei saanud, et tal pauna küljes polnud.
Selle asemel, et siin paunadest möliseda ja oma eestlase mõistusega 2 taktilistest mootoritest mõelda, näinud me oleme neid nagu nii enamus ainult riga võrri ja jawa-iz-cz motika peal , võtke Google lahti ja lugege sellest rattast.
Tundub päris huvitav "concept" ratas olema , aga tõenäoliselt EU saaste ja muud normid, killivad ka selle 2 taktilise .

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

teitur
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Jaan 2007, 18:23
Asukoht: Kärdla

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas teitur »

Tahaks selle häält kuulda 8)

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas VWman »

teitur kirjutas:

Tahaks selle häält kuulda 8)

sama siin :)

KÄIN JALA JA JOON VETT

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas madjs »

Häält pole, aga miskit mootorist

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas mella »

tundub, et sellel ei liigu mitte kolvid vaid silindrid. Ja väntvõlli asemel on ka nagu ekstsentrikmehhanism.

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas 417 »

mella kirjutas:

tundub, et sellel ei liigu mitte kolvid vaid silindrid. Ja väntvõlli asemel on ka nagu ekstsentrikmehhanism.

et siis Vankel ???? ei tule meelde ühtegi vankelmootoriga ratast ???

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas mella »

vankel on PÖÖRDKOLBmootor, mitte liikuva silindriga ;)

Vaata youtube linki.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Siiski "tavaline" 2 taktiline X- mootor. Kuskilt jäi silma, et arendab 110HP @ 8000 rpm.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas 417 »

mella kirjutas:

vankel on PÖÖRDKOLBmootor, mitte liikuva silindriga ;)

Vaata youtube linki.

muidugi . esmaspäevahommikune uimasus.
Siiski kõigest ebavankel

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas mella »

417 kirjutas:

Siiski kõigest ebavankel

Ei ole isegi ebavankel. Tööpõhimõte isegi ei sarnane vanklile. Sarnaneb tavalisele ottomootorile.


bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

417 kirjutas:

ei tule meelde ühtegi vankelmootoriga ratast ???

hercules W2000, suzuki RE5 olid seeriarattad, nortonil olid edukad võidusõidukid + mõned prototüübid tänavaratasteks sh ka nt politseile. kindlasti on loetelu on pikem, aga need on esimesed mis pähe kargasid.


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas mayhem »

ei ole küll mootoriehitusinsener aga kui rakendada kahetaktilise mootori peal uuemaid 4 taktilise peal rakendatavaid tehnoloogiaid nt sissepritse, katalüsaatorid kas tõesti pole võimalik saavutada effektiivsemat ja ökonoomsemat lahendust kui olemasolevad. mulle on jäänud mulje et ikka puhtalt mootoriehitustehaste inertsis on asi kinni mitte mingites ületamatutes saastenormides. kui mootor on ikka 2X effektiivsem olles samas kergema kaaluga siis kuidas ta saab olla eemaletõrjutud nagu 2t praegu on.

ehk siis ökonoomseim sisepõlemismootor peaks ju olema turbodiisel 2t

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8458
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 438 korda
Kontakt:

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ega siin ju mingit raketiteadust ei ole. 2-taktilised diislid olid olemas juba enne sõda ja tööpõhimõttelt on nad sarnased moodsate otsepritsega 2-t bensiinimootoritega. Eks mõningad probleemid ikka jäävad, nagu suhteliselt erinevad gaaside liikumised sõltuvalt mootori tööpööretest ja õlitus. Aga kindlasti ei ole asi surnud. Austraalia Orbital tuli otsepritega mootoriga välja juba aastate eest.


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

VWman kirjutas:
canyondrift kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

sumpal pole resostans paunagi ju

Resonaatoreid peaks olema mootoril 4 sel juhul ja neid on halb paigutada ilmselt.

Nu ja siis, et pole pauna? Mul oli riga võrr , ka polnud pauna, kogu sumpa oli eemaldatud, et võimalikult kõvasti pälariseks ..ega selle pärast mu võrrist veel 4 taktilist ei saanud, et tal pauna küljes polnud.
Selle asemel, et siin paunadest möliseda ja oma eestlase mõistusega 2 taktilistest mootoritest mõelda, näinud me oleme neid nagu nii enamus ainult riga võrri ja jawa-iz-cz motika peal , võtke Google lahti ja lugege sellest rattast.
Tundub päris huvitav "concept" ratas olema , aga tõenäoliselt EU saaste ja muud normid, killivad ka selle 2 taktilise .

mu võrrild, oli d8 mootoriga oli koonussumpa

KOndimootor
Kasutaja avatar

teitur
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Jaan 2007, 18:23
Asukoht: Kärdla

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas teitur »

mayhem kirjutas:

ei ole küll mootoriehitusinsener aga kui rakendada kahetaktilise mootori peal uuemaid 4 taktilise peal rakendatavaid tehnoloogiaid nt sissepritse, katalüsaatorid kas tõesti pole võimalik saavutada effektiivsemat ja ökonoomsemat lahendust kui olemasolevad. mulle on jäänud mulje et ikka puhtalt mootoriehitustehaste inertsis on asi kinni mitte mingites ületamatutes saastenormides. kui mootor on ikka 2X effektiivsem olles samas kergema kaaluga siis kuidas ta saab olla eemaletõrjutud nagu 2t praegu on.

ehk siis ökonoomseim sisepõlemismootor peaks ju olema turbodiisel 2t

Lugesin kuskilt ajakirjast, et 2T puhul ei suuda pritse piisavalt kiiresti segu muuta.Lihtsamalt õeldes ei suuda 2T vajadusi rahuldada.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas racerx »

mulle on jäänud mulje et ikka puhtalt mootoriehitustehaste inertsis on asi kinni mitte mingites ületamatutes saastenormides. kui mootor on ikka 2X effektiivsem olles samas kergema kaaluga siis kuidas ta saab olla eemaletõrjutud nagu 2t praegu on.

Saastenormide on selline lugu, et... KTM endurod 2 takti ja teised tulevad ka tehasest ju saastenormidele vastavate piirangutega, esimene asi mis sealt minema lendab on seesama "normeerija". Kui neli takti mootor ikkagi põletab kütet üsna puhtalt siis kahe taktiga on lugu selline, et neid vendi kellel see pill on hääles ja õige õli sees võib ühe käe näppudel eesti piires üles lugeda hetkeseisuga, kui sedagi.

Õli. Neli takti mootori õli lastakse õlivahetusel kuskile tünni, mis omakorda viiakse kuhugi kogumisepunkti. Enam vähem kõigil juhtudel, on debiilikuid muidugi kes maha kallavad ka, üks virtuaalne haak neile siitpoolt. Vana õli kas muudetakse uueks tooteks või kui muud teha ei oska, siis saab põletada kesküttekatlas, elektrijaamas jne. Mingi tarvituse väärt kraamile ikka leiab.
Kahe takti õli põleb või lendab lihtsalt õhku laiali, ehk siis kallis kraam mida on piiratud koguses läheb lihtsalt raisku ühekordse lõbu tulemusena.
Kui mõni tahab siin ennast õigeks kahe takti meheks tituleerida siis näeme ta seguõlina kas bio2T õli või 747 tüüpi õli, mis baseerub suurenisti taastuvatel toormaterjalidel.
Rääkimata sellest, et 747 tüüpi õlid on just need õiged, mis toovad õhku imelise lõhna, lasevad mootoril ilusti käia ning hoiavad sisemuse puhta ja määritud, täpselt nii nagu heasti seadistatud 2 takti vajab.

2 takti efektiivus on teema omaette, ühe korra teeme sellest pikemat juttu.

" teen väikse täienduse õliteemasse!

Panin automaatselt 747 mõeldes Castrol. Täpsemalt väljendudes on ytegemist kastooril baseeruvate õlidega. Kastoorõli saadakse riitsinuse seemnetest.
Riitsinus
Väga mürgine taim on tavaline üheaastane ilutaim riitsinus, millest tehakse kastoorõli. Ritsiiniga tapeti vanasti vaenlast: sellega määriti kokku teravaks ihutud vihmavarjuots ja torgati. Paari sekundiga oli inimene surnud.
Kui taime seemnetest pigistatakse õli välja, tekitab see kerge kõhulahtisuse. Seeme seevastu on väga mürgine, 2–3 riitsinuseseemet võib juba tappa.

Nii et pole ka sellega nalja aga mootoriõli jooma ei pea :)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas mella »

racerx kirjutas:

Kui taime seemnetest pigistatakse õli välja, tekitab see kerge kõhulahtisuse.

Niiet pigistamine tekitab kõhulahtisuse? :D


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)

Lugemata postitus Postitas racerx »

Mulle endale tekitas kas see sarnase küsimuse, keegi kompetentsem oli nii kirjutanud :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”