Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Rohkem infot siit:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... x4_500.htm
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Ei näe 2T moodi välja.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 23 Mär 2008, 16:03
- Asukoht: Antsla
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
raitonrait2 kirjutas:sumpal pole resostans paunagi ju
Resonaatoreid peaks olema mootoril 4 sel juhul ja neid on halb paigutada ilmselt.
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
canyondrift kirjutas:raitonrait2 kirjutas:sumpal pole resostans paunagi ju
Resonaatoreid peaks olema mootoril 4 sel juhul ja neid on halb paigutada ilmselt.
Nu ja siis, et pole pauna? Mul oli riga võrr , ka polnud pauna, kogu sumpa oli eemaldatud, et võimalikult kõvasti pälariseks ..ega selle pärast mu võrrist veel 4 taktilist ei saanud, et tal pauna küljes polnud.
Selle asemel, et siin paunadest möliseda ja oma eestlase mõistusega 2 taktilistest mootoritest mõelda, näinud me oleme neid nagu nii enamus ainult riga võrri ja jawa-iz-cz motika peal , võtke Google lahti ja lugege sellest rattast.
Tundub päris huvitav "concept" ratas olema , aga tõenäoliselt EU saaste ja muud normid, killivad ka selle 2 taktilise .
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
teitur kirjutas:Tahaks selle häält kuulda
sama siin
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Häält pole, aga miskit mootorist
http://www.krracing.ee/
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
tundub, et sellel ei liigu mitte kolvid vaid silindrid. Ja väntvõlli asemel on ka nagu ekstsentrikmehhanism.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
mella kirjutas:tundub, et sellel ei liigu mitte kolvid vaid silindrid. Ja väntvõlli asemel on ka nagu ekstsentrikmehhanism.
et siis Vankel ???? ei tule meelde ühtegi vankelmootoriga ratast ???
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
vankel on PÖÖRDKOLBmootor, mitte liikuva silindriga
Vaata youtube linki.
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Siiski "tavaline" 2 taktiline X- mootor. Kuskilt jäi silma, et arendab 110HP @ 8000 rpm.
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
mella kirjutas:vankel on PÖÖRDKOLBmootor, mitte liikuva silindriga
Vaata youtube linki.
muidugi . esmaspäevahommikune uimasus.
Siiski kõigest ebavankel
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
417 kirjutas:Siiski kõigest ebavankel
Ei ole isegi ebavankel. Tööpõhimõte isegi ei sarnane vanklile. Sarnaneb tavalisele ottomootorile.
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
417 kirjutas:ei tule meelde ühtegi vankelmootoriga ratast ???
hercules W2000, suzuki RE5 olid seeriarattad, nortonil olid edukad võidusõidukid + mõned prototüübid tänavaratasteks sh ka nt politseile. kindlasti on loetelu on pikem, aga need on esimesed mis pähe kargasid.
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
ei ole küll mootoriehitusinsener aga kui rakendada kahetaktilise mootori peal uuemaid 4 taktilise peal rakendatavaid tehnoloogiaid nt sissepritse, katalüsaatorid kas tõesti pole võimalik saavutada effektiivsemat ja ökonoomsemat lahendust kui olemasolevad. mulle on jäänud mulje et ikka puhtalt mootoriehitustehaste inertsis on asi kinni mitte mingites ületamatutes saastenormides. kui mootor on ikka 2X effektiivsem olles samas kergema kaaluga siis kuidas ta saab olla eemaletõrjutud nagu 2t praegu on.
ehk siis ökonoomseim sisepõlemismootor peaks ju olema turbodiisel 2t
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... +injection http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... +injection
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8458
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Ega siin ju mingit raketiteadust ei ole. 2-taktilised diislid olid olemas juba enne sõda ja tööpõhimõttelt on nad sarnased moodsate otsepritsega 2-t bensiinimootoritega. Eks mõningad probleemid ikka jäävad, nagu suhteliselt erinevad gaaside liikumised sõltuvalt mootori tööpööretest ja õlitus. Aga kindlasti ei ole asi surnud. Austraalia Orbital tuli otsepritega mootoriga välja juba aastate eest.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
VWman kirjutas:canyondrift kirjutas:raitonrait2 kirjutas:sumpal pole resostans paunagi ju
Resonaatoreid peaks olema mootoril 4 sel juhul ja neid on halb paigutada ilmselt.
Nu ja siis, et pole pauna? Mul oli riga võrr , ka polnud pauna, kogu sumpa oli eemaldatud, et võimalikult kõvasti pälariseks ..ega selle pärast mu võrrist veel 4 taktilist ei saanud, et tal pauna küljes polnud.
Selle asemel, et siin paunadest möliseda ja oma eestlase mõistusega 2 taktilistest mootoritest mõelda, näinud me oleme neid nagu nii enamus ainult riga võrri ja jawa-iz-cz motika peal , võtke Google lahti ja lugege sellest rattast.
Tundub päris huvitav "concept" ratas olema , aga tõenäoliselt EU saaste ja muud normid, killivad ka selle 2 taktilise .
mu võrrild, oli d8 mootoriga oli koonussumpa
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
mayhem kirjutas:ei ole küll mootoriehitusinsener aga kui rakendada kahetaktilise mootori peal uuemaid 4 taktilise peal rakendatavaid tehnoloogiaid nt sissepritse, katalüsaatorid kas tõesti pole võimalik saavutada effektiivsemat ja ökonoomsemat lahendust kui olemasolevad. mulle on jäänud mulje et ikka puhtalt mootoriehitustehaste inertsis on asi kinni mitte mingites ületamatutes saastenormides. kui mootor on ikka 2X effektiivsem olles samas kergema kaaluga siis kuidas ta saab olla eemaletõrjutud nagu 2t praegu on.
ehk siis ökonoomseim sisepõlemismootor peaks ju olema turbodiisel 2t
Lugesin kuskilt ajakirjast, et 2T puhul ei suuda pritse piisavalt kiiresti segu muuta.Lihtsamalt õeldes ei suuda 2T vajadusi rahuldada.
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
mulle on jäänud mulje et ikka puhtalt mootoriehitustehaste inertsis on asi kinni mitte mingites ületamatutes saastenormides. kui mootor on ikka 2X effektiivsem olles samas kergema kaaluga siis kuidas ta saab olla eemaletõrjutud nagu 2t praegu on.
Saastenormide on selline lugu, et... KTM endurod 2 takti ja teised tulevad ka tehasest ju saastenormidele vastavate piirangutega, esimene asi mis sealt minema lendab on seesama "normeerija". Kui neli takti mootor ikkagi põletab kütet üsna puhtalt siis kahe taktiga on lugu selline, et neid vendi kellel see pill on hääles ja õige õli sees võib ühe käe näppudel eesti piires üles lugeda hetkeseisuga, kui sedagi.
Õli. Neli takti mootori õli lastakse õlivahetusel kuskile tünni, mis omakorda viiakse kuhugi kogumisepunkti. Enam vähem kõigil juhtudel, on debiilikuid muidugi kes maha kallavad ka, üks virtuaalne haak neile siitpoolt. Vana õli kas muudetakse uueks tooteks või kui muud teha ei oska, siis saab põletada kesküttekatlas, elektrijaamas jne. Mingi tarvituse väärt kraamile ikka leiab.
Kahe takti õli põleb või lendab lihtsalt õhku laiali, ehk siis kallis kraam mida on piiratud koguses läheb lihtsalt raisku ühekordse lõbu tulemusena.
Kui mõni tahab siin ennast õigeks kahe takti meheks tituleerida siis näeme ta seguõlina kas bio2T õli või 747 tüüpi õli, mis baseerub suurenisti taastuvatel toormaterjalidel.
Rääkimata sellest, et 747 tüüpi õlid on just need õiged, mis toovad õhku imelise lõhna, lasevad mootoril ilusti käia ning hoiavad sisemuse puhta ja määritud, täpselt nii nagu heasti seadistatud 2 takti vajab.
2 takti efektiivus on teema omaette, ühe korra teeme sellest pikemat juttu.
" teen väikse täienduse õliteemasse!
Panin automaatselt 747 mõeldes Castrol. Täpsemalt väljendudes on ytegemist kastooril baseeruvate õlidega. Kastoorõli saadakse riitsinuse seemnetest.
Riitsinus
Väga mürgine taim on tavaline üheaastane ilutaim riitsinus, millest tehakse kastoorõli. Ritsiiniga tapeti vanasti vaenlast: sellega määriti kokku teravaks ihutud vihmavarjuots ja torgati. Paari sekundiga oli inimene surnud.
Kui taime seemnetest pigistatakse õli välja, tekitab see kerge kõhulahtisuse. Seeme seevastu on väga mürgine, 23 riitsinuseseemet võib juba tappa.
Nii et pole ka sellega nalja aga mootoriõli jooma ei pea
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
racerx kirjutas:Kui taime seemnetest pigistatakse õli välja, tekitab see kerge kõhulahtisuse.
Niiet pigistamine tekitab kõhulahtisuse?
Re: Poolakate 2-taktiline X-mootor (4sil.)
Mulle endale tekitas kas see sarnase küsimuse, keegi kompetentsem oli nii kirjutanud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.