Lifan LF125-9J
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Nii, laadisin veits akut täna
Mootor läks isegi suht hästi tööle ja pöördeid ei kerind ka üles, aga ma proovisin korra lihtsalt käiku sisse panna ja sidur ei lahutanud nii et tõmbas korra edasi ja suri välja. Teine kord ja kolmas proovisin, enam ei olnud. Ma ei tea, kas see on normaalne või mis, igastahes ma panen karbussist paar pilti, äkki oskab keegi öelda, kus on tühikäigu segu kruvi.
http://nagi.ee/photos/Rapide/sets/154657/
Esimesel fotol punase ringi sees on pöörete kruvi, aga segu kruvi ma lihtsalt ei leia...

Re: Lifan LF125-9J
Lihtsalt mainin ära, et oleks vaja ka suurema plaani pilte ning alles siis lähikaadreid rohkem karpast.... praeguse seisu kohta ei oska midagi öelda, sest paljud kohad jäävad pimedaks.
-
- Koristaja
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 150 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Lifan LF125-9J
valgehiinlane kirjutas:... aga ma proovisin korra lihtsalt käiku sisse panna ja sidur ei lahutanud nii et tõmbas korra edasi ja suri välja. Teine kord ja kolmas proovisin, enam ei olnud...
Täiesti tavaline siduri kinnikülmumine mida näiteks Jawa omanikud on samuti saanud tunda.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Olgu, tänud selle eest. Aga panen siis veidi paremad pildid karbussist.
Loodan, et need pildid on paremad ja aitavad leida üles vajalikku kruvi!
Ja selle siduri kinnikülmumise vastu pole vist midagi teha, peale masina soojas hoidmise?

Re: Lifan LF125-9J
Ehk kolmandal pildil särav vasekarva ümara peaga väike ollus on segukruvi, ristpeapoldi kohal.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Homme vaatan üle, proovin siis järgi. Nagu ma aru saan, siis peaks selle reguleerimine panema masina paremini käivituma?
Sest ega ta praegu külmalt just eriti hästi ei käivitu... Kui on veel mingeid võimalusi, miks nii uus masin hästi ei käivitu(pööretekruvi on reguleeritud), siis andke teada. Läbisõit on ikka veel ainult 40 km!

Re: Lifan LF125-9J
Omal sama ratas. Ka vastu talve ostetud-läbisõit pea 300 kilti. Ootab kevadet.
Enda omal timmisin pöörteid gaasirutska juurest trossist.
Külmalt n.n. tooreklapp peale ja vänta, soojalt juba starterist.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Okei, aga kas see on ka normaalne, et esimesed 1-2 minutit peale külma mootoriga esimest käivitamise peab hoidma gaasi veidi peal ja toorest ei saa maha keerata? Muidu sureb välja.

Re: Lifan LF125-9J
Miinuskraadidega kindlasti sureb välja. Ise sai sõidetud + 5 . Soojeneb tõesti kaua. Tal terve mootor jahutab.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Ahah, võibolla ma siis ei hakkagi seda segukruvi kruttima? Keeran veel ise midagi peesse.

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Oookei, see asi kisub juba veidi raskemaks vist... Endal pole mitte mingisugust kogemust, aga võibolla proovin ikka veidi reguleerida, sest ma ikka ei viitsi küll iga kord enne sõitma minemist oodata, kuni mootor üles soojeneb ja ei viitsi käivitada ka seda elu eest enne kui käima läheb. Aga kus see nõel asub siis? On seda neil piltidel näha, mis postitasin?

Re: Lifan LF125-9J
Nõel asub karpa ülemises osas, keerad selle kaane sealt käega pealt lahti ja tuleb gaasisiiber välja, gaasisiibri sees on stopperseibiga nõelake , võtad tolle sealt välja, kui tõstad stopperseibi kõrgemale nõela peal, siis nõel langeb, läheb segu lahjemaks, kui langetad stopperseibi nõelapeal , siis nõel düüsi kohal tõueseb, läheb segu rikkamaks, raskelt käivitub siis segu lahjavõitu olema, seega üks-kaks astet langeta stopperseibi nõelal, kui plökutama hakkab siis tõsta ühe astme võrra tagasi jälle.
See, et 2 minutit soojendada on normaalne, sooja mootoriga kulub mootor vähem ja seeläbi kestab kauem, külma mootoriga rapsimine nii hästi ei mõju mootorile. Segukruvi väljapoole segu rikkamaks, kütet rohkem, segukruvi sissepoole, segu lahjemaks, kütet vähem, õhku ikka samapalju, nii peaks olema. Talvel õhk tihkem, seega vajab suuremat düüsi, või korralikku segu rikastamist.
Proovi, katseta erinevaid seguasendeid, väga lahjaks ära segu aja, muidu lihtsalt ükshetk on kolb silindris kinni:roll:
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Nagu sa ütlesid,et:ei tea midagi siis räägin igaks juhuks õigest käivitamisest.
Enne,kui sa karpat lahti võtma hakkad kontrolli gaasitrossi pingsust, st. gaasirulli keerates peab algul väike lõtk olema enne kui see karpas siibrit avama hakkab.Kui lõtku ei ole siis tühikäigu pöörded lainetavad. Tühikäigu reguleerid sooja mootoriga karpa küljel (ilmselt küljel) olevast kruvist ja mitte gaasitrossist.
Kui on masin kauem seisnud siis ava kraan ja soovitaks algul masin küljele maa ligi kallutada ning oota kuni mingist ülevoolu voolikust bensiini voolama hakkab (ma eeldan,et seal karpa küljel on selline ülevoolu voolik). Nüüd tõstad masina püsti,sulged õhuklapi,keerd korraks gaasirulli põhja,lased lahti ja rohkem gaasi ei keera nüüd käivitad,masin käivitus starterist või 1-3 vända hoobist. Masin käib vähe kõrgematel pööretel,gaasi ikka veel ei anna,õhuklappi võib aeg-ajalt järgi lasta kui mootor tuterdama hakkab. Masin soojeneb nii umbes paar minutit siis õhuklapp täiesti lahti ja anna minna!
Kui sinu tsikkel nii lihtsalt ei käivitu vat siis tuleb viga jälitama hakata.
PUUPAADID
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
matti kirjutas:Ehk kolmandal pildil särav vasekarva ümara peaga väike ollus on segukruvi, ristpeapoldi kohal.
See ei ole kruvi.Segu kruvi on silindri poolsel küljel vertikaalselt ujuk kambri kõrval.
PUUPAADID
Re: Lifan LF125-9J
Ühe väga sarnase Hiina 4T 125cc masina kasutusjuhendis selline käivitusõpetus:
• Külmkäivitus
Käivitamise nupp on positsioonil “ON”.
Kasuta tooreklappi.
Kasuta jalgstarterit 2-3 korda.
Keera süütelukk “ON” positsioonile ning kasuta jalgstarterit.
• Käivitamine soojalt
Käivitamise nupp on positsioonil “ON”
Keera gaasikäepidet 1/8 kuni ¼ ringi.
Mootori käivitamiseks kasuta jalgstarterit või elektristarterit.
Kui käivitada mootorit soojalt ei ole tooreklappi vaja kasutada.
Re: Lifan LF125-9J
Paar sõna selle "raske käivitumise" ja tühikäigu kohta: su masin on ju alles täiesti "toores" ehk absoluutselt sisse sõitmata ja see seletab nii mõnegi anomaalia. Ka praegused ilmad on mototehnika jaoks üsna ebatavalised. Need pisikesed 4T mootorid on isegi suvel ja sissesõidetuna väga tundlikud töötemperatuuri suhtes. Endal kogemus Yamu "Übrikuga", mis tahab isegi suvel soojaga mitmeid minuteid soojenemisaega, enne kui mootor normaalselt toimima hakkab. Seejuures kohe peale käivitamist tuleb tihtipeale lisaks "toorele" ka gaasiga aidata, egt asi üldse käimas püsiks. Pisukese käimise järel saab küll "toore" maha võtta, ent normaalselt hakkab asi gaasile vastama alles mõneminutise tavasõidu järel. Ja seda suvel. Nad on tehasest väga lahjalt käima seatud, ilmselt kütusekulu silmas pidades. Asja rikkamaks seades saab küll varem "gaasitama" hakata, aga seda nii kütusekulu kui soojalt käitumise arvelt. Ehk mina pole ümbernäppimisel mõtet näinud, ainult esmakäivitamisel peab kannatust oplema. Masina tervisele kah kasulikum.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Tänud nüüd vastuste eest, ei lugenud täna rohkem ja gaasitrossiga juhtuski selline asi, et läks pingule ja töötas toores peal u. 8000 pööret, toores maha, 12000 pööret, isaga ehmatasime ära, ja jätsime asja praegu kõrvale, muud tegevused tulid vahele. Muidu käima läks esimest süütest, natuke algul tegi häält nagu poleks tööle läind ja siis, karrumpsti läks tööle ja kohe pöörded üles, gaasirutska oli nii põhjas, et oli peaaegu võimatu rutskat rohkem keerata, kui pööretekruvist reguleerisime madalamaks pöördeid hakkas plökutama ja suri välja. Igastahes, kuidas pragust olukorda likvideerida? Oleks nüüd vaja teada
Vähemalt ma arvan, et asi gaasitrossis, vb läks nõel kõveraks vms.

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
soni kirjutas:Nagu sa ütlesid,et:ei tea midagi siis räägin igaks juhuks õigest käivitamisest.
Enne,kui sa karpat lahti võtma hakkad kontrolli kaasitrossi pingsust, st. kaasirulli keerates peab algul väike lõtk olema enne kui see karpas siibrit avama hakkab.Kui lõtku ei ole siis tühikäigu pöörded lainetavad. Tühikäigu reguleerid sooja mootoriga karpa küljel (ilmselt küljel) olevast kruvist ja mitte kaasitrossist.
Kui on masin kauem seisnud siis ava kraan ja soovitaks algul masin küljele maa ligi kallutada ning oota kuni mingist ülevoolu voolikust bensiini voolama hakkab (ma eeldan,et seal karpa küljel on selline ülevoolu voolik). Nüüd tõstad masina püsti,sulged õhuklapi,keerd korraks kaasirulli põhja,lased lahti ja rohkem kaasi ei keera nüüd käivitad,masin käivitus starterist või 1-3 vända hoobist. Masin käib vähe kõrgematel pööretel,kaasi ikka veel ei anna,õhuklappi võib aeg-ajalt järgi lasta kui mootor tuterdama hakkab. Masin soojeneb nii umbes paar minutit siis õhuklapp täiesti lahti ja anna minna!
Kui sinu tsikkel nii lihtsalt ei käivitu vat siis tuleb viga jälitama hakata.
Ee, kas mõtled õhuklapi all tooreklappi?

-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Jah ma räägin ikka tooreklapist
PUUPAADID
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Edasi on ju lihtne,keerad tühikäigu kruvi võimalikult lahti (väljapoole) siis keerad gaasitrossi kõri otsas olevast poldist lühemaks kuni karpas asuv gaasisiiber alla põhja vajub. Seda näed kui võtad õhupuhasti otsast ära ja vaatad sellest õhulõõrist sisse,või keerad gaasirulli,lased sellest lahti ja kuuled karpas kolpsatust (gaasisiiber kolpsatas vastu põhja). Nüüd käivitad mootori (tühikäiku ei olegi) ,mängid gaasiga selleks,et mootor vähe soojeneks ja välja ei sureks. Nüüd hakkad tühikäigu kruvi sissepoole tagasi keerama kuni tekib tühikäik. Tühikäigu kruvi asub karpa paremal küljel orisontaalselt karpa keskel.Lõplikult saad tühikäigu päris sooja mootoriga paika keerata.
Et mõistaksid: tühikäigu kruvi ots on koonuseline ning selle kruvi sisse poole keeramine tõstab kaasisiibrit ja välja keeramine langetab kaasisiibrit.
PUUPAADID
Re: Lifan LF125-9J
soni kirjutas:Edasi on ju lihtne,keerad tühikäigu kruvi võimalikult lahti (väljapoole) siis keerad kaasitrossi kõri otsas olevast poldist lühemaks kuni karpas asuv kaasisiiber alla põhja vajub. Seda näed kui võtad õhupuhasti otsast ära ja vaatad sellest õhulõõrist sisse,või keerad kaasirulli,lased sellest lahti ja kuuled karpas kolpsatust (kaasisiiber kolpsatas vastu põhja). Nüüd käivitad mootori (tühikäiku ei olegi) ,mängid kaasiga selleks,et mootor vähe soojeneks ja välja ei sureks. Nüüd hakkad tühikäigu kruvi sissepoole tagasi keerama kuni tekib tühikäik. Tühikäigu kruvi asub karpa paremal küljel orisontaalselt karpa keskel.Lõplikult saad tühikäigu päris sooja mootoriga paika keerata.
Et mõistaksid: tühikäigu kruvi ots on koonuseline ning selle kruvi sisse poole keeramine tõstab kaasisiibrit ja välja keeramine langetab kaasisiibrit.
Kaas, kaane kaant. Kaasi = mitu kaant Kaasitrossiga saab mitu kaant korraga trossi abil eemaldada? Kaasisiiber - kui kaante eemadamisest on siiber
Sry OT
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Parandasin oma jämeda eksimuse.
Ela viis aastat vähem aga ära vingu!
PUUPAADID
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
soni kirjutas:siis keerad gaasitrossi kõri otsas olevast poldist lühemaks kuni karpas asuv gaasisiiber alla põhja vajub.
Kus see kõri asub?
Kiirelt teada vaja

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Nüüd ma midagi seal tegin ja keerasin ja pmst tuli see, et gaasirutska ei ole enam põhjas, aga tundub et see pole veel ka täitsa lõdva. Kuna ma ei tea, kus asub gaasitrossi kõri, siis keerasin ma lihtsalt järgmisi asju :
tühikäigu pöörete kruvi
http://nagi.ee/photos/Rapide/9546463/
ja mingi teine asi, mis on gaasitrossiga seotud ja mis minu arvates võib olla gaasitrossi kõri
http://nagi.ee/photos/Rapide/9546459/
Palun vastake kiirelt keegi, kas tegin õigesti jne.

Re: Lifan LF125-9J
Sul oleks ehk gaasirutska juurest vaja maha keerata. Gaasitross argneb paagi all kaheks. Sa keerasid selle teise pildi järgi ""kiirenduspumpa"" maha?
Ega ise ka pole selle masinaga veel tuttav!
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
keevis kirjutas:Sul oleks ehk gaasirutska juurest vaja maha keerata. Gaasitross argneb paagi all kaheks. Sa keerasid selle teise pildi järgi ""kiirenduspumpa"" maha?
Ega ise ka pole selle masinaga veel tuttav!
Okei, aga kust saab gaasirutska juurest seda keerata? Seal on mingid mutrid ja nende keeramine ei aidanud.
Isegi kui ma keerasin lihtsalt seda nn. kiirenduspumpa maha, siis ma keerasin selle uuesti peale tagasi pärast. Võibolla pidigi just kiirenduspumpa maha keerama. Pmst mul jäi lihtsalt kuhugi millegi pärast gaasitross kinni, aga nüüd paistab olevat enam-vähem korras. Muidu, kas peaks tolle segunõela ka uuesti algasendisse panema?
Gaasirutskat keerates käis mul selline klõpsatus, aga lõpuks, kui keerasin rutskat tugevamini, siis läks nagu klõpsust üle ja nüüd enam klõpsu ei ole ja saab keerata suht palju rutskat(vähemalt võrreldes endisega).

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Panin täna käima, sama jama.
Enam ei oska küll eriti midagi teha, vb peaks selle segunõela panema tagasi algsesse asendisse, praegu ta ei tahtnud üldse hästi käima minna, alguses andis ikka peksta teda käima, kui lõpuks käima läks, siis pöörded kohe 8-9000.
Enam ei ole aega ei täna ega homme tegeleda, aga keegi võiks nõu anda, kuidas selle masina korda saaks!

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.