Kompressioon
Re: Kompressioon
sang kirjutas:prohor kirjutas:kella laenasin ise ja lasin teha treialil vahetüki tsikliküünla jaoks,kui täpne ei tea,sain külmalt ühe silindri 8,2 ja teise 9,6 aga kas seda on vähe või palju ei tea,ja gaasi kah ei keerand peale,eks homme katsetan veel nii soojalt kui külmalt nagu õpetas üks mootorispets.
Kõige olulisem pole kas vähe või palju, vaid püttide erinevus. Kui mõõtemetoodika oli täpselt ühesugune, siis on sul üks pütt hõre (rõngad, klapid?). Vahe ei tohiks olla üle 0.2. Igaks petteks korda katset umbes kolm korda, enne kui kindel saad olla.
Igal mootoril on ettenähtud tolerantsid kindlasti erinevad, kuid kahe silindri kompressiooni erinevus 0,2 kg/cm2 pole kindlasti põhjus mootoriremondiks.
Näiteks: Suzuki GSX-R (1996-1999) mootoritele on manualis märgitud: surve silindris peab olema 11-15 kg/cm2, samas ei tohi erinevus olla üle 2 kg/cm2. Viimaseks piiriks loetakse 9 kg/cm2.
Mõõtmine: mootor töösoe, kõik küünlad maha keeratud, gaasirutska põhjas ja starterit (manomeeter ka ikka külge ühendada )
Antud juhul 9,6-8,2=1,4 kg/cm2: see on juba üsna suur erinevus, aga kui mootor käib ilusti, ei näe mina põhjust remondiks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.