Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Timofei kirjutas:

Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?

Nii öeldi, et saab. Numbrialus on olemas, tuled ja muud ka.

Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.

Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.

Siis nüüd ma võrdlesin Suzuki rm250 GasGas 300ga. Suzukil on kompressioon palju kõrgem kui GasGasil. See on minu arvates kõige suurem erinevus kossi ja enduro rattaste vahel. On küll selline klass kui enduro raam krossi mootoriga, aga see on eri jutt. Või eksin?
Veel Endurokal on erilised "rutskad", millisega saab pille mudast välja tõmmata (tagumise poritiiva all), krossaril seda pole - ainult mingi kuum sumps - suur ebamugavus, kui sõidan kuskil metsades.
Nüüd ma olen kindel omas valikus - ostan kergendurokas, 300cc, 2t, GasGas (kui veel on sama hinnaga paar nädalate jargi)

Kompressioon peaks enam vähem sama olema mõlemitel, tippvõimsuski sama kui samad sumpsid panna.
Rutskadest: mõnel on, mõnel mitte. KTM-il pole kunagi korralikke käekohti taga olnud, ega ta sellepärast veel viletsam enduuro ei ole (tulemuste järgi vist ikka vastupidi). Husqwarnadel on ka krossiratastel taga haaramiseks kohad, ega ta sellepärast enduurokas ei ole. Selle mudast välja tirimiseks on mitmeid lahendusi ja üks paremaid on vist spets rihmajupp taga sadulaotsa peal.
Naljakas (ärgu nüüd kahetaktifännid mu peale vihastage), meenutab see 2T ja 4T teema gei ja heteroteemat. Ühed käivad muudkui paraadidel ja võtavad igal põhjusel sõna, et ennast õigustada ja teised...., noh lihtsalt tegelevad selle asjaga.
Muidugi on 2T-l kindlasti oma vaieldamatu aura (mul on isegi ühe full size CR500-se saund arvutisse tõmmatud) aga rajale ma sellega enam minna ei tahaks mingil juhul.
Ega ilmaasjata isegi korviklassis ei olda vaikselt üle minemas 4T-listele, kuigi need MTH ja Zabeli kahetaktilised on palju võimsamad aga nii palju raskemad sõita.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”