honda xl 600

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Ostsin sellise isendi nagu honda xl 600 aastast 1987.
Ega keegi ei oska soovitada kust manuali saaks?
Nimelt tekkis probleem õlinormiga, ei tea millal on õli piisavalt.
Loodan , et keegi oskab mingit infot jagada . :roll:

Kasutaja avatar

Mutionu
Postitusi: 39
Liitunud: 30 Juun 2008, 22:28
Tsikkel: Honda CBF1000A
Asukoht: Tallinn

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas Mutionu »

Every piece of shit every man has to eat every day of his life is personal. They call it business.
Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas kraut »

Mis need tähed seal taga on? 87 tehti nii LM'i, R'i kui ka esimest aastat V'd ehk Transalpi.

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Tähed peaksid LM olema.

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas kraut »

Support the motorcycle upright on level ground. Start the engine and let it idle for a few minutes. Keep the motorcycle upright, stop the engine and remove the oil filler cap/dipstick. Wipe the dipstick clean, and reinsert the dipstick without screwing it in. The oil level should be between the upper and lower level marks on the dipstick.

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Suured tänud!
Nüüd aga tuleb palju inglise-eesti sõnaraamatut kasutada :D
Ei mõika hästi seda tehnilist inglise keelt.

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas kraut »

:)
Kohe peale mootori seiskamist keera kork lahti, pühi varras puhtaks ja pista (mitte keera!) tagasi auku. Võta välja ja tuvasta õlitaseme suhe min- ja max-märkidesse.

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Porihunnik läks täna väga vihaseks, lõplikult.
Pikemat aega otsin juba kerget endurokat..
Täna siis otsustasin mammutil õli vahetada..
Kuurist välja nügides( otsaesine higine :mrgreen: ) kukkus see peldik mulle peale, paagiga ribide peal , hingata ka ei saanud, püksid läksid puru jalgadega nügides...
Siis tuli palju päevavalgust kartvaid sõnu suust välja... :bsmile:
nüüd siis aitab , mammutid ahju või maanteele !

Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

Lahe värk, praegu on tore, jäätund kihi peal on suht lahtiselt lume kiht kus isegi jalgsi on võimatu püsti püsida :D hoia sisi tsiklit ka veel.

Sedapsi, mul ka sama probleem, et kuidas kontrollida õlitaset?
Rattaks on yamaha tt600r, millel on selline eraldi õlipaak.
Sellel on ka kontroll aken peal, kuid see on küll kogusaeg õli all nagu. Ja varda pealt ei oska vaadata, kas peab olema sisse kruvitud või tuleb see kuni keermeni sisse torgata? ja kas peale mootoril käia laskmist kohe või millal.

Külmalt klobiseb mootor pisut, kui toores peale tõmmatud ja soojeneb kohapeal, siis ei ole, aga kui maha lükkan toore siis hakkab klobistama, ja kui siis sõitma kohe hakata, kui gaasi vajutada teeb ka klobinat.. soojalt kaob ära, samas ei tundu see eluohtlik, kuid igast löökkoormused on tegelikult lubamatud mootoris. Mõtleisn et äkki õli vähe vms? Aga võimalik et klapid ei ole reguleeritud, kuigi klapid teevad rohkem klõbina moodi häält. Vot selline mure.

Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas yeekim »

porihunnik kirjutas:

Porihunnik läks täna väga vihaseks, lõplikult.
Pikemat aega otsin juba kerget endurokat..
Täna siis otsustasin mammutil õli vahetada..
Kuurist välja nügides( otsaesine higine :mrgreen: ) kukkus see peldik mulle peale, paagiga ribide peal , hingata ka ei saanud, püksid läksid puru jalgadega nügides...
Siis tuli palju päevavalgust kartvaid sõnu suust välja... :bsmile:
nüüd siis aitab , mammutid ahju või maanteele !

NONOHH :evil:
Just eelmine nädalavahetus sai veelgi raskemate masinatega ja veel mittenaelutatud rehvidega libedaid metsateid mõõdetud-trenn missugune :D
Aga eks ta ole- igaks otstarbeks oma masin :bsmile:

Ja kuur on sul KA väike :D

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Külmalt klobiseb mootor pisut, kui toores peale tõmmatud ja soojeneb kohapeal, siis ei ole, aga kui maha lükkan toore siis hakkab klobistama, ja kui siis sõitma kohe hakata, kui gaasi vajutada teeb ka klobinat.. soojalt kaob ära, samas ei tundu see eluohtlik, kuid igast löökkoormused on tegelikult lubamatud mootoris. Mõtleisn et äkki õli vähe vms? Aga võimalik et klapid ei ole reguleeritud, kuigi klapid teevad rohkem klõbina moodi häält. Vot selline mure.[/quote]ära mängi selle klobinaga.Ma nats aega tagasi ühte xt600 remontisin,see kah nats klobises,siis kadus jõud ja siis jooksis vänt laiali (crash)

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas isakene »

porihunnik kirjutas:

Porihunnik läks täna väga vihaseks, lõplikult.
Pikemat aega otsin juba kerget endurokat..
Täna siis otsustasin mammutil õli vahetada..
Kuurist välja nügides( otsaesine higine :mrgreen: ) kukkus see peldik mulle peale, paagiga ribide peal , hingata ka ei saanud, püksid läksid puru jalgadega nügides...
Siis tuli palju päevavalgust kartvaid sõnu suust välja... :bsmile:
nüüd siis aitab , mammutid ahju või maanteele !

Häh, mõni mammut või asi. Sõida veidi aega Super Tenere või Africa Twiniga ja räägi siis mammutitest. Muideks, mu avataril sõidan ma täpselt sama XL600-ga, mu esimene lääne pill, sellega kõlbas sõita nii kõrini mudas, ilma piikideta talvel põllul kui ka Norra matk ette võtta. Rohkem nagu tihendi värk... (togi)

...ja kuur on vist ka väike jah... :mrgreen:

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas soolo »

Hotrod kirjutas:

Külmalt klobiseb mootor pisut, kui toores peale tõmmatud ja soojeneb kohapeal, siis ei ole, aga kui maha lükkan toore siis hakkab klobistama, ja kui siis sõitma kohe hakata, kui gaasi vajutada teeb ka klobinat.. soojalt kaob ära, samas ei tundu see eluohtlik, kuid igast löökkoormused on tegelikult lubamatud mootoris. Mõtleisn et äkki õli vähe vms? Aga võimalik et klapid ei ole reguleeritud, kuigi klapid teevad rohkem klõbina moodi häält. Vot selline mure

Tere. Transalp tegi ka mul möödunud suvel natuke klobinat ,tõmbasin mootori pulkadeks ja saaled olid nagu kapsalehed sees,karteris avad ka rikutud.Muidu sõitis ilusti ,õlirõhk oli okei ja temperatuuri ka hoidis. Saaleloksu nägin ära kui sidurikaane maha keerasin ja vänta sangutasin,seda oli vast poole millimeetri jagu juba. Tark oleks kindlaks teha mis häält teeb,remont on juba eraldi teema.

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Isake ega mas nüüd mingi töllu ka ei ole, mõedakal ja kus iganes mülgastes " sõitnud=sinised munadid,higine otsaesine väljaveninud käed-tõstmisest katkised närvid ning eluisu kadumine" aga lihtsalt korralik metsatee on viimane , kus nautida võimalik. Mina ei suuda mammutiga kergetele endurokatele järgi saada
Järelikult s**t juht? :wack:

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Ants ka mina olen transuga kilomeetreid lugenud metsas - kahjuks :wack:
transalp on pärast epo liimi ja grippide suur kogumispunkt :|
Mul mammutil ka vaid sõidautonaelad all... tagarattasse küll nüüd ei rebi :nono:

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Ahjaaa transust mäletan veel seda kuidas kruusateel 140km/h husaberg vahetas käiku ning kadus, sõiduisu vähenes peale seda oluliselt...

Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas võll »

Oled jah s**t juht kui tsiklist jõud üle ei käi :ner:

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Asfaldil käib :ner:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas yeekim »

porihunnik kirjutas:

Ants ka mina olen transuga kilomeetreid lugenud metsas - kahjuks :wack:
transalp on pärast epo liimi ja grippide suur kogumispunkt :|
Mul mammutil ka vaid sõidautonaelad all... tagarattasse küll nüüd ei rebi :nono:

Mõtle millestki veel raskemast :D ja ilma naelteta, vaid endurorehv!
Eks ta suurem asi kihutamine ei olnud aga masinatunnetamisele ja - valitsemisele annab palju juurde.
Aga ma saan Sinust täiesti aru, kui teise ratta valmis saan, vaatan samuti ühe kerge mudavurri endale.

edu

PS. Aga suurema kuuri võiksid küll küll muretseda/ehitada :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

urru

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas urru »

Mis teema selle kuuriga on?

Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas võll »

urru kirjutas:

Mis teema selle kuuriga on?

...et ta ei saa õli kuuris vahetatud?

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas isakene »

porihunnik kirjutas:

Ahjaaa transust mäletan veel seda kuidas kruusateel 140km/h husaberg vahetas käiku ning kadus, sõiduisu vähenes peale seda oluliselt...

Jaaa... kui sõidumõnu oluline komponent on kergendurodele järgi ja mööda uhamine, siis pole miskit teha, tuleb sajalisi luhvtitada ja õige masin osta... :ner:

...ja kuur tuleb siis juba kindlasti suurem ehitada... :mrgreen:

Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

Tere taas, minu TTR600 saaga jätkub. Peale karpa puhastamist ja elektri -lühise probleemi kõrvaldamist ei ole kõik veel kombes.. mootor ei kannata õhu peale andmist, ehk gaasiklapi järsku avamist. Peale kilomeetrit sõitmist näiteks ennem kurvi mootoriga pidurdus. Ning kurvi sisenedes gaasi andsin suri mootor ära. Uurisin et bensiini peale jooksis kraanist. aga ei käivitunud enam üldse.. seisis mõnda aega.. proovisn kinnise kraaniga gaas peale ja gaas maas lüüa.. jne. Siis keerasin karpa alt ujukikambri tühjendamise kruvi lahti ja lasin sealt natukese bensiini välja.. peale seda proovisn uuesti käivitada, hakkas lubama ja läks käima, kuid gaasi anda ikka ei kannatanud, käis tühikäigul mõni minut siis, juba sai gaasi anda.. tea kas see ujukikambri tühjendamine aitas midagi, aga käima ta peale seda läks. sõitsin edasi.. ca 1km ..tsikkel töötas nagu peab, Ja siis jälle samamoodi suri ära, nagu ei saaks kätte. Lõpuks kui käima sain siis pidi jälle laskma käia tal mõnda aega ,ennem kui pöördesse läks. ja nii ma taga lõpuks koju tagasi jõudsin.. ennem garaazi lükkamist puterdas kohapeal ja lõpuks käis jälle hästi..aga usun et niikui mõne km järgmisel korral jälle sõidan siis kooleb ära.

20 km tagasi käis karpa lahti ja sai puhastatud. Kraani vaatasin samuti üle tol korral. Et need sai nagu puhtaks. Ujuki taset ei puutunud. Peale seda sõitsingi ca 20km ..siis ei esinenud selliseid probleeme. Aga nüüd jälle :|

Tänud kes viitsisid süveneda? Mida peaksin nüüd kontrollima?
Alustaksin ehk küünla värvuse järgi diagnoosimist? Ujuki tase madal?
:|

Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: honda xl 600

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Nende sümptomite järgi süüdistaks esmalt kahtlast kütust. Kui peale karpa tühjendamist asi OK, siis teine võimalus on muidugi ujuki nõelklapp. Kui karpas kütusetase liiga kõrge, siis saabki gaasi keerates tohutu koguse kütust ja sureb välja, sest ei suuda seda ära põletada. Seega mina alustaks kütusest ja selle tasemest karpas. Küünla kontroll pole halb mõte. Isiklikult arvan, et see sul suht märg selliste sümptomite korral.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”