Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Timofei kirjutas:

mx77>

Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.

Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
:?

Enduuro ja kross on pisut erinevad spordialad ja sellepärast ka erinevad rattad. Sisuline, rõhutan - sisuline, erinevus seisneb tulenevalt just nende kahe spordiala erinevusest ja see on põhiliselt amordisettingutes. Enduuros ei ole lihtsalt selliseid hüppeid kui krossis. Kaasaegsel enduurokal ei ole põhimõtteliselt ka tulesid vaja, sest praktiliselt pimedas ei võistelda. Neid nõutakse vaid selleks, et kuna enduurovõistlusel võib tulla ette ülesõite avalikel teedel, siis peaks ratas enam-vähem vastama liikluseeskirjade nõuetele. Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”