Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
racerx kirjutas:...
Internet on tore küll. kaks lehekülge tagasi oli kaks takti tundmatu maa. Nüüd aga tulevad juba tarkused, krossiratas ei pea endurol vastu ja rm kolb lendab prügikasti ning gas gas sõidab 100h jne.
No tore kui meil on härrad kes pildi vaatamise järgi saavad asjadest nagu plaksti aru ning oskavad hinnata 100 tundi sõitnud kolbi, kas sellega kõlbab veel sõita.
...
Loomulikult on see müügimeeste loba, et ühe 2t-lise kolb teise omast 5x kauem kestab. Ma nagu ei märganud, et keegi oleks pildi järgi tahtnud kolbi hinnata. (Amordi väljatuleku teemas oli enesekindlamaid tegelasi.) Aga selline juhus - kolvil on tunnid täis aga mikromeeter ütleb, et kannataks veel kasutada (oletame, et rahuliku pensionäri ratas). Kas siis võib tagasi panna või parem siiski mitte?
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77 kirjutas:Mis selle 4T ülemise otsa tegemise juures nii keerulist on et ise hakkama ei saa? Eriti veel Yamu puhul, millel on normaalsed kolvisõrme stopperid ja sa saad kolvi laual silindrisse ajada!
Jään vastuse võlgu, pole veel proovinud. Aga mäletan Mella juttu, et kui mootor pikemaks laiali jääb, siis ei pruugi enam mäletada iga seibi ja pisividina täpset järjekorda. Kui mul oleks sama eriala õpitud ja töökoht, mis sul, ega siis ei kõhkleks.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77 kirjutas:Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim
.
Peaks ikka võrdlema võrreldavaid asju. Kui mx77 sai originaaljuppe kuskilt ebayst ja odavalt, siis peaks ka teiste rataste juppide hindu võtma samast allikast. Pakun, et Eesti esindusest ostes ei oleks odavam kui 2700 kolvi ja nukaketi eest tulnud. 2t yamu aftermarket kolvikomplekt maksab max 1500 eestis, netist leiab ehk veel odavamaltki.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
racerx
Mis viga kronoloogiaga on? Minul on nüüd see valik olulik ja tähtis. Käisin GasGas esinduses, vaatasin, küsisin, sain vastust, et 100 tundi on "mootori avamise aeg", jne... siis sama päeval oli käinud ramos, sain sealt teada et rm250´l on see aeg 20 tundi, vaatasin krossiratta ja enduuro poole tunni vahel - sain aru, et mulle krossikas es sobi. Lisaks lugesin netist infot ja siia postitakse palju. Ja kust lugesid, et vaatamas pildile keegi saab öelda midagi
P.S. Andeks, kui on Eesti keeles vigasid - olen venelane
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
zweitakter kirjutas:mx77 kirjutas:Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim
.
Peaks ikka võrdlema võrreldavaid asju. Kui mx77 sai originaaljuppe kuskilt ebayst ja odavalt, siis peaks ka teiste rataste juppide hindu võtma samast allikast. Pakun, et Eesti esindusest ostes ei oleks odavam kui 2700 kolvi ja nukaketi eest tulnud. 2t yamu aftermarket kolvikomplekt maksab max 1500 eestis, netist leiab ehk veel odavamaltki.
No mis vahet kust jupid osta, keegi ei ole ju kohustatud kohalikust esindusest neid ostma. Ja ostetud said need mitte ebayst vaid usa esinduse netipoest.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Selleks, et midagi võrrelda peaks ikka juppe vaatama samast kohast. Näiteks http://www.bikebandit.com on piisavalt sobilik selleks. Teiseks peaks teadma mida see ülemise otsa remont tegelikult tähendab 2T ja 4T puhul. Ega need 2T ja 4T keerukuse poolest nüüd väga ei erine. 4T klappide ja nukkvõllide vastu on 2T reed valve ja power valve.
Lisaks siis sõltub ikka kõik ka sõidustiilist. Arvata on, et erinevate sõlmede kulumine toimub erineva kiirusega sõltuvalt sõidutehnikast.
Kõige õigem oleks kui seda 2T - 4T teemat kommenteeriks keegi kes on mõlemaid selliseid rattaid pikemat aega pidanud ja kulud kuskile ka ülesse kirjutanud.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
- Tänatud: 1 kord
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Timofei kirjutas:Krossirattas on liiga õrn asi selles mõttes, et ei ole mõeldud enduroks - peamõte on kaal ja võimsus, aga mul kindlasti kestvust veel vaja on. Ja 2t sõidab teistmoodi - seda tahtsin ka
Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.
Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Internet on tore küll. kaks lehekülge tagasi oli kaks takti tundmatu maa. Nüüd aga tulevad juba tarkused, krossiratas ei pea endurol vastu ja rm kolb lendab prügikasti ning gas gas sõidab 100h jne.
No tore kui meil on härrad kes pildi vaatamise järgi saavad asjadest nagu plaksti aru ning oskavad hinnata 100 tundi sõitnud kolbi, kas sellega kõlbab veel sõita.
Palun siin on teile pildid
http://www.motosport.ee/sigrimigri/index.htmKui mõni tarkpea oskab siin lahti mõtestada neid siis palun, kommenteeri siia. Mella, MX77 ja sina, Taliban ka, kui tahate saatke privasse.
Head nuputamist "spetsialistid" kahe takti alal.
Tore kui mõni tark mees ka foorumis on aga jääb küsimus kas sa kunagi teema alaseid postitusi ka tegema hakkad või peaks äkki ennem õppima mootorrattal kummi vahetama sest nagu ma mäletan siis ei tulnud sa sellise asjaga kuidagi toime.
Üldse võiks nagu rohkem teemakohast rääkida mitte igas teemas kiita 4t ratast,kõik teavad tänaseks,et kui tahad tipptasemel võidu sõita siis pole 4t masinast pääsu(moto ja superkrossis).lõpuks igaühele oma ja selles teemas mees küsis millist kahetaktilist valida?!
Head sõbrapäeva jätku
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
2stroketaliban kirjutas:Tore kui mõni tark mees ka foorumis on aga jääb küsimus kas sa kunagi teema alaseid postitusi ka tegema hakkad või peaks äkki ennem õppima mootorrattal kummi vahetama
sest nagu ma mäletan siis ei tulnud sa sellise asjaga kuidagi toime.
Üldse võiks nagu rohkem teemakohast rääkida mitte igas teemas kiita 4t ratast,kõik teavad tänaseks,et kui tahad tipptasemel võidu sõita siis pole 4t masinast pääsu(moto ja superkrossis).lõpuks igaühele oma ja selles teemas mees küsis millist kahetaktilist valida?!
Head sõbrapäeva jätku
Taliban kui me nüüd kummivahetusest või mehaanikuoskustest räägime siis ehk laseme siia mõne meie ühise muretu sõbra nendel teemadel pajatama.
Kummivahetuse suhtes, tõesti olen elus vahetanud iseseisvalt ehk mingisugune 40 või 50 tükki neid, ei oska ennast eriti suureks spetsiks pidada. Võime teinekord võidu peale proovida kui suvel kokku juhtume.
Ja üleüldse, kui sa jutust aru ei saa ning isegi sellest aru ei saa kui sinu poole pöördutakse lugupidavas ja sinu teadmisi austavas toonis, siis anna abi, hindasin vist järjekordselt su teadmisi üle.
Ja üleüldse taliban, sinu jutu teadmiste baas selles sinu kiiruse valguses hakkab juba kõvasti ületama tegelikku elu. Katsu mõtiskleda ja ära pikka viha pea, mul pole su vastu midagi kui sa jutust aru saad ning viska kildu edasi. Pole soovi isiklikuks minna.
Head päeva.
Kui teemasse tulla, siis pole siin mingit teemat. Inimene on hädas jah aga mis nõu saab anda sellise asja kohta... . Gas gasi poe müüja rääkis ja Suzuki poe müüja rääkis. Tsikliajakirju on lett täis, advekaatne info, Soome Bike, USA krossiajakirjad pluss Eesti omad. Loe teste ja uuri mis kirjutatakse, saadki targemaks.
MItte mingi müügimehe jutt ja internetis kuskil keegi kirjutas, keegi suvaline vend kes on elus kaks korda joone peal käinud või keegi kes pole üldse midagi teinud vaid vahendab siin suvalist foorumite mula.
Üleüldse enne kui postitada ja soovida saada vastuseid nendelt kes teavad millest jutt tuleks ennast niiipalju teemaga kurssi iseseisvalt viia, et osata esitada küsimusi millele oleks huvitav ja põhjust vastata.
On olemas wikipedia ja veel teisigi kohti kus surfates saab mingilgi määral kontrollitud infot, mille baasil esitada küsimus millele on põhjust vastata.
Mitte mingi, kahetaktiline tekitab erilise tunde millist soovitate osta mul pole seda kunagi olnud.
Kahetaktiline mis tekitab erilise tunde on mõnus asi tõesti, arvan üsna kindlalt, et peale minu ja Kovali siin rohkem kasutajaid pole kes võiks krossiteemal erilistest kahe takti tunnetest rääkida.
Kui tulla mu eelmise postituse lingis antud piltide juurde siis... diagnoosid neile kaunitele kolbidele puudutavad ainult ühte asja.
Valed settingud. Ja siis näebki teie imearmas kaks takti kolb mida on lihtne vahetada selline välja.
Oli palju arvata et keegi ise vaatab pilti ja mõtleb, et miks kolvi pilt ja miks on kolb katki
Kui rääkida valedest settingutest ja õigetest, siis ilusti hääles kaks takti mis tekitab selle "erilise" tunde, millest siin jahutakse ilma midagi teadmata, ja mis samas kannatab ka lahti keeramist Saku-Männiku liivarajal nii et laiali ei lenda on omaette tegevus. Mis tõesti on huvitav kui sa tead mida teha, ehk siis head riistad ja väljaõppinud mehed.
Nende std settingutega, hea kui kruvigi on kuulmise järgi paika keeratud tossajatega võite oma erilisest tundest edasi unistada, lohutuseks, unistustel on võimas jõud !
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Keegi kuskil ütles 4T kohta järgmist: Tikk, takk, tikk, takk..... Bang! Ja ebay-sse uusi karteripooli vaatama.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?
Nii öeldi, et saab. Numbrialus on olemas, tuled ja muud ka.
Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.
Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.
Siis nüüd ma võrdlesin Suzuki rm250 GasGas 300ga. Suzukil on kompressioon palju kõrgem kui GasGasil. See on minu arvates kõige suurem erinevus kossi ja enduro rattaste vahel. On küll selline klass kui enduro raam krossi mootoriga, aga see on eri jutt. Või eksin?
Veel Endurokal on erilised "rutskad", millisega saab pille mudast välja tõmmata (tagumise poritiiva all), krossaril seda pole - ainult mingi kuum sumps - suur ebamugavus, kui sõidan kuskil metsades.
Nüüd ma olen kindel omas valikus - ostan kergendurokas, 300cc, 2t, GasGas (kui veel on sama hinnaga paar nädalate jargi)
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
arvan üsna kindlalt, et peale minu ja Kovali siin rohkem kasutajaid pole kes võiks krossiteemal erilistest kahe takti tunnetest rääkida.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Timofei kirjutas:Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?
Nii öeldi, et saab. Numbrialus on olemas, tuled ja muud ka.
Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.
Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.
Siis nüüd ma võrdlesin Suzuki rm250 GasGas 300ga. Suzukil on kompressioon palju kõrgem kui GasGasil. See on minu arvates kõige suurem erinevus kossi ja enduro rattaste vahel. On küll selline klass kui enduro raam krossi mootoriga, aga see on eri jutt. Või eksin?
Veel Endurokal on erilised "rutskad", millisega saab pille mudast välja tõmmata (tagumise poritiiva all), krossaril seda pole - ainult mingi kuum sumps - suur ebamugavus, kui sõidan kuskil metsades.
Nüüd ma olen kindel omas valikus - ostan kergendurokas, 300cc, 2t, GasGas (kui veel on sama hinnaga paar nädalate jargi)
Kompressioon peaks enam vähem sama olema mõlemitel, tippvõimsuski sama kui samad sumpsid panna.
Rutskadest: mõnel on, mõnel mitte. KTM-il pole kunagi korralikke käekohti taga olnud, ega ta sellepärast veel viletsam enduuro ei ole (tulemuste järgi vist ikka vastupidi). Husqwarnadel on ka krossiratastel taga haaramiseks kohad, ega ta sellepärast enduurokas ei ole. Selle mudast välja tirimiseks on mitmeid lahendusi ja üks paremaid on vist spets rihmajupp taga sadulaotsa peal.
Naljakas (ärgu nüüd kahetaktifännid mu peale vihastage), meenutab see 2T ja 4T teema gei ja heteroteemat. Ühed käivad muudkui paraadidel ja võtavad igal põhjusel sõna, et ennast õigustada ja teised...., noh lihtsalt tegelevad selle asjaga.
Muidugi on 2T-l kindlasti oma vaieldamatu aura (mul on isegi ühe full size CR500-se saund arvutisse tõmmatud) aga rajale ma sellega enam minna ei tahaks mingil juhul.
Ega ilmaasjata isegi korviklassis ei olda vaikselt üle minemas 4T-listele, kuigi need MTH ja Zabeli kahetaktilised on palju võimsamad aga nii palju raskemad sõita.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77>
Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.
Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Timofei kirjutas:mx77>
Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.
Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
Enduuro ja kross on pisut erinevad spordialad ja sellepärast ka erinevad rattad. Sisuline, rõhutan - sisuline, erinevus seisneb tulenevalt just nende kahe spordiala erinevusest ja see on põhiliselt amordisettingutes. Enduuros ei ole lihtsalt selliseid hüppeid kui krossis. Kaasaegsel enduurokal ei ole põhimõtteliselt ka tulesid vaja, sest praktiliselt pimedas ei võistelda. Neid nõutakse vaid selleks, et kuna enduurovõistlusel võib tulla ette ülesõite avalikel teedel, siis peaks ratas enam-vähem vastama liikluseeskirjade nõuetele. Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
käikude vahe ka olemas ja krossika mootor vb natuke tihkem ja väiksema hooldus välbaga.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77 kirjutas:.... Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?
Ja kuidas veel!
Oled Sa proovinud pukseerida autot, millel on eemaldatud süütevõti ja roolilukk mingis äärmises asendis peale jääb?
edu
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
ants01 kirjutas:mx77 kirjutas:.... Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?
Ja kuidas veel!
Oled Sa proovinud pukseerida autot, millel on eemaldatud süütevõti ja roolilukk mingis äärmises asendis peale jääb?edu
Lollidest ei ole kunagi puudust tulnud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77 kirjutas:ants01 kirjutas:mx77 kirjutas:.... Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?
Ja kuidas veel!
Oled Sa proovinud pukseerida autot, millel on eemaldatud süütevõti ja roolilukk mingis äärmises asendis peale jääb?edu
Lollidest ei ole kunagi puudust tulnud
AAMEN
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77 kirjutas:Timofei kirjutas:mx77>
Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.
Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
Enduuro ja kross on pisut erinevad spordialad ja sellepärast ka erinevad rattad. Sisuline, rõhutan - sisuline, erinevus seisneb tulenevalt just nende kahe spordiala erinevusest ja see on põhiliselt amordisettingutes. Enduuros ei ole lihtsalt selliseid hüppeid kui krossis. Kaasaegsel enduurokal ei ole põhimõtteliselt ka tulesid vaja, sest praktiliselt pimedas ei võistelda. Neid nõutakse vaid selleks, et kuna enduurovõistlusel võib tulla ette ülesõite avalikel teedel, siis peaks ratas enam-vähem vastama liikluseeskirjade nõuetele. Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?
No miks siis 300del on see hoolduseaeg pikkem kui 250 krossidel?
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Sama kiiruse juures või takistuse juures vähem pöördeid, vähem pöördeid= vähem kulumist,. Kulumine ise üldse üks kahtlane mõiste, mis sõltub päris paljudest asjadest, detailide temperatuur, pinnasiledus, õlitatus, pinna suurus, millele koormus langeb, karastusaste jpm.
Vastav sõitja võib samas ka 300se rajal nii peeneks ajada, et kestab vähem kui 250cc
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Noniii... Täna ostsin RM 250
Tänud kõigile. Proovisõit pühapäeval, aga sõitsin paar ringi Ramo parklas - ülikõva, ülikiire ja lihtne rattas.
Komplektis oli teine kolvi vahetuse komplekt (kolb, rõngad, tihendid) ja veel paar juppe
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
eks ta ole edu ja tere tulemast "klubisse"
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Timofei kirjutas:Noniii... Täna ostsin RM 250
Tänud kõigile. Proovisõit pühapäeval, aga sõitsin paar ringi Ramo parklas - ülikõva, ülikiire ja lihtne rattas.
Komplektis oli teine kolvi vahetuse komplekt (kolb, rõngad, tihendid) ja veel paar juppe![]()
Sa pead vist hakkama FMX-i harrastama, paistab, et superman seatgrabi augud on õhufiltri kopsikus juba olemas
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Sa pead vist hakkama FMX-i harrastama, paistab, et superman seatgrabi augud on õhufiltri kopsikus juba olemas
Alumiiniumist plaadid on juba pantud sinne
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Kui kellegil nüüd Timofei sooritusi kerge rattaga vaadates isu tekkis kahetaktilise ratta vastu, siis mul pakkuda üks Kawasaki KX250 ,04 aasta pill,värske kolvi ja ketiringiga.Huvi korral PS abiks.
ja hind on odav;)
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
on mul üks sõber kes tahab vahetada LC4 2t krossika vastu, aga visst sulle see variant ei sobi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.