Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas bitter »

racerx kirjutas:

...
Internet on tore küll. kaks lehekülge tagasi oli kaks takti tundmatu maa. Nüüd aga tulevad juba tarkused, krossiratas ei pea endurol vastu ja rm kolb lendab prügikasti ning gas gas sõidab 100h jne.
No tore kui meil on härrad kes pildi vaatamise järgi saavad asjadest nagu plaksti aru ning oskavad hinnata 100 tundi sõitnud kolbi, kas sellega kõlbab veel sõita.
...

Loomulikult on see müügimeeste loba, et ühe 2t-lise kolb teise omast 5x kauem kestab. Ma nagu ei märganud, et keegi oleks pildi järgi tahtnud kolbi hinnata. (Amordi väljatuleku teemas oli enesekindlamaid tegelasi.) Aga selline juhus - kolvil on tunnid täis aga mikromeeter ütleb, et kannataks veel kasutada (oletame, et rahuliku pensionäri ratas). Kas siis võib tagasi panna või parem siiski mitte?

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas bitter »

mx77 kirjutas:

Mis selle 4T ülemise otsa tegemise juures nii keerulist on et ise hakkama ei saa? Eriti veel Yamu puhul, millel on normaalsed kolvisõrme stopperid ja sa saad kolvi laual silindrisse ajada!

Jään vastuse võlgu, pole veel proovinud. Aga mäletan Mella juttu, et kui mootor pikemaks laiali jääb, siis ei pruugi enam mäletada iga seibi ja pisividina täpset järjekorda. Kui mul oleks sama eriala õpitud ja töökoht, mis sul, ega siis ei kõhkleks.

Kasutaja avatar

zweitakter
Postitusi: 109
Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas zweitakter »

mx77 kirjutas:

Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim :).

Peaks ikka võrdlema võrreldavaid asju. Kui mx77 sai originaaljuppe kuskilt ebayst ja odavalt, siis peaks ka teiste rataste juppide hindu võtma samast allikast. Pakun, et Eesti esindusest ostes ei oleks odavam kui 2700 kolvi ja nukaketi eest tulnud. 2t yamu aftermarket kolvikomplekt maksab max 1500 eestis, netist leiab ehk veel odavamaltki.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

racerx

Mis viga kronoloogiaga on? Minul on nüüd see valik olulik ja tähtis. Käisin GasGas esinduses, vaatasin, küsisin, sain vastust, et 100 tundi on "mootori avamise aeg", jne... siis sama päeval oli käinud ramos, sain sealt teada et rm250´l on see aeg 20 tundi, vaatasin krossiratta ja enduuro poole tunni vahel - sain aru, et mulle krossikas es sobi. Lisaks lugesin netist infot ja siia postitakse palju. Ja kust lugesid, et vaatamas pildile keegi saab öelda midagi :?:

P.S. Andeks, kui on Eesti keeles vigasid - olen venelane :wink:

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

zweitakter kirjutas:
mx77 kirjutas:

Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim :).

Peaks ikka võrdlema võrreldavaid asju. Kui mx77 sai originaaljuppe kuskilt ebayst ja odavalt, siis peaks ka teiste rataste juppide hindu võtma samast allikast. Pakun, et Eesti esindusest ostes ei oleks odavam kui 2700 kolvi ja nukaketi eest tulnud. 2t yamu aftermarket kolvikomplekt maksab max 1500 eestis, netist leiab ehk veel odavamaltki.

No mis vahet kust jupid osta, keegi ei ole ju kohustatud kohalikust esindusest neid ostma. Ja ostetud said need mitte ebayst vaid usa esinduse netipoest.


TaaviJ

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas TaaviJ »

Selleks, et midagi võrrelda peaks ikka juppe vaatama samast kohast. Näiteks http://www.bikebandit.com on piisavalt sobilik selleks. Teiseks peaks teadma mida see ülemise otsa remont tegelikult tähendab 2T ja 4T puhul. Ega need 2T ja 4T keerukuse poolest nüüd väga ei erine. 4T klappide ja nukkvõllide vastu on 2T reed valve ja power valve.
Lisaks siis sõltub ikka kõik ka sõidustiilist. Arvata on, et erinevate sõlmede kulumine toimub erineva kiirusega sõltuvalt sõidutehnikast.
Kõige õigem oleks kui seda 2T - 4T teemat kommenteeriks keegi kes on mõlemaid selliseid rattaid pikemat aega pidanud ja kulud kuskile ka ülesse kirjutanud.

Kasutaja avatar

HusabergHooligaN
Postitusi: 93
Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
Tänatud: 1 kord

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas HusabergHooligaN »

Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?

Yamaha Tenere 2008
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mella »

Timofei kirjutas:

Krossirattas on liiga õrn asi selles mõttes, et ei ole mõeldud enduroks - peamõte on kaal ja võimsus, aga mul kindlasti kestvust veel vaja on. Ja 2t sõidab teistmoodi - seda tahtsin ka

Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.

Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Internet on tore küll. kaks lehekülge tagasi oli kaks takti tundmatu maa. Nüüd aga tulevad juba tarkused, krossiratas ei pea endurol vastu ja rm kolb lendab prügikasti ning gas gas sõidab 100h jne.
No tore kui meil on härrad kes pildi vaatamise järgi saavad asjadest nagu plaksti aru ning oskavad hinnata 100 tundi sõitnud kolbi, kas sellega kõlbab veel sõita.
Palun siin on teile pildid
http://www.motosport.ee/sigrimigri/index.htm

Kui mõni tarkpea oskab siin lahti mõtestada neid siis palun, kommenteeri siia. Mella, MX77 ja sina, Taliban ka, kui tahate saatke privasse.

Head nuputamist "spetsialistid" kahe takti alal.

Tore kui mõni tark mees ka foorumis on aga jääb küsimus kas sa kunagi teema alaseid postitusi ka tegema hakkad või peaks äkki ennem õppima mootorrattal kummi vahetama :D sest nagu ma mäletan siis ei tulnud sa sellise asjaga kuidagi toime.

Üldse võiks nagu rohkem teemakohast rääkida mitte igas teemas kiita 4t ratast,kõik teavad tänaseks,et kui tahad tipptasemel võidu sõita siis pole 4t masinast pääsu(moto ja superkrossis).lõpuks igaühele oma ja selles teemas mees küsis millist kahetaktilist valida?!

Head sõbrapäeva jätku 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas racerx »

2stroketaliban kirjutas:

Tore kui mõni tark mees ka foorumis on aga jääb küsimus kas sa kunagi teema alaseid postitusi ka tegema hakkad või peaks äkki ennem õppima mootorrattal kummi vahetama :D sest nagu ma mäletan siis ei tulnud sa sellise asjaga kuidagi toime.

Üldse võiks nagu rohkem teemakohast rääkida mitte igas teemas kiita 4t ratast,kõik teavad tänaseks,et kui tahad tipptasemel võidu sõita siis pole 4t masinast pääsu(moto ja superkrossis).lõpuks igaühele oma ja selles teemas mees küsis millist kahetaktilist valida?!

Head sõbrapäeva jätku 8)

Taliban kui me nüüd kummivahetusest või mehaanikuoskustest räägime siis ehk laseme siia mõne meie ühise muretu sõbra nendel teemadel pajatama.
Kummivahetuse suhtes, tõesti olen elus vahetanud iseseisvalt ehk mingisugune 40 või 50 tükki neid, ei oska ennast eriti suureks spetsiks pidada. Võime teinekord võidu peale proovida kui suvel kokku juhtume.
Ja üleüldse, kui sa jutust aru ei saa ning isegi sellest aru ei saa kui sinu poole pöördutakse lugupidavas ja sinu teadmisi austavas toonis, siis anna abi, hindasin vist järjekordselt su teadmisi üle.

Ja üleüldse taliban, sinu jutu teadmiste baas selles sinu kiiruse valguses hakkab juba kõvasti ületama tegelikku elu. Katsu mõtiskleda ja ära pikka viha pea, mul pole su vastu midagi kui sa jutust aru saad ning viska kildu edasi. Pole soovi isiklikuks minna.
Head päeva.

Kui teemasse tulla, siis pole siin mingit teemat. Inimene on hädas jah aga mis nõu saab anda sellise asja kohta... . Gas gasi poe müüja rääkis ja Suzuki poe müüja rääkis. Tsikliajakirju on lett täis, advekaatne info, Soome Bike, USA krossiajakirjad pluss Eesti omad. Loe teste ja uuri mis kirjutatakse, saadki targemaks.
MItte mingi müügimehe jutt ja internetis kuskil keegi kirjutas, keegi suvaline vend kes on elus kaks korda joone peal käinud või keegi kes pole üldse midagi teinud vaid vahendab siin suvalist foorumite mula.
Üleüldse enne kui postitada ja soovida saada vastuseid nendelt kes teavad millest jutt tuleks ennast niiipalju teemaga kurssi iseseisvalt viia, et osata esitada küsimusi millele oleks huvitav ja põhjust vastata.
On olemas wikipedia ja veel teisigi kohti kus surfates saab mingilgi määral kontrollitud infot, mille baasil esitada küsimus millele on põhjust vastata.

Mitte mingi, kahetaktiline tekitab erilise tunde millist soovitate osta mul pole seda kunagi olnud.

Kahetaktiline mis tekitab erilise tunde on mõnus asi tõesti, arvan üsna kindlalt, et peale minu ja Kovali siin rohkem kasutajaid pole kes võiks krossiteemal erilistest kahe takti tunnetest rääkida.

Kui tulla mu eelmise postituse lingis antud piltide juurde siis... diagnoosid neile kaunitele kolbidele puudutavad ainult ühte asja.
Valed settingud. Ja siis näebki teie imearmas kaks takti kolb mida on lihtne vahetada selline välja.
Oli palju arvata et keegi ise vaatab pilti ja mõtleb, et miks kolvi pilt ja miks on kolb katki :D

Kui rääkida valedest settingutest ja õigetest, siis ilusti hääles kaks takti mis tekitab selle "erilise" tunde, millest siin jahutakse ilma midagi teadmata, ja mis samas kannatab ka lahti keeramist Saku-Männiku liivarajal nii et laiali ei lenda on omaette tegevus. Mis tõesti on huvitav kui sa tead mida teha, ehk siis head riistad ja väljaõppinud mehed.

Nende std settingutega, hea kui kruvigi on kuulmise järgi paika keeratud tossajatega võite oma erilisest tundest edasi unistada, lohutuseks, unistustel on võimas jõud !

Viimati muutis racerx, 15 Veebr 2009, 01:04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Keegi kuskil ütles 4T kohta järgmist: Tikk, takk, tikk, takk..... Bang! Ja ebay-sse uusi karteripooli vaatama.

Piduriketaste valmistamine.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?

Nii öeldi, et saab. Numbrialus on olemas, tuled ja muud ka.

Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.

Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.

Siis nüüd ma võrdlesin Suzuki rm250 GasGas 300ga. Suzukil on kompressioon palju kõrgem kui GasGasil. See on minu arvates kõige suurem erinevus kossi ja enduro rattaste vahel. On küll selline klass kui enduro raam krossi mootoriga, aga see on eri jutt. Või eksin?
Veel Endurokal on erilised "rutskad", millisega saab pille mudast välja tõmmata (tagumise poritiiva all), krossaril seda pole - ainult mingi kuum sumps - suur ebamugavus, kui sõidan kuskil metsades.
Nüüd ma olen kindel omas valikus - ostan kergendurokas, 300cc, 2t, GasGas (kui veel on sama hinnaga paar nädalate jargi)

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

arvan üsna kindlalt, et peale minu ja Kovali siin rohkem kasutajaid pole kes võiks krossiteemal erilistest kahe takti tunnetest rääkida.

(w) (w) (w)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Timofei kirjutas:

Timofei - kas seda 300 GasGas-si saab registrisse ka?

Nii öeldi, et saab. Numbrialus on olemas, tuled ja muud ka.

Tead, sinu mõtlemise juures ei ole vahet, mis masina võtad, sest sa eriti teemat niikuinii ei jaga ja vahet ei tee.

Korralikul endurokal ei ole kestvusel mingit vahet krossariga või on see marginaalne. Kulumine sõltub sõitjast ja hooldamisest.

Siis nüüd ma võrdlesin Suzuki rm250 GasGas 300ga. Suzukil on kompressioon palju kõrgem kui GasGasil. See on minu arvates kõige suurem erinevus kossi ja enduro rattaste vahel. On küll selline klass kui enduro raam krossi mootoriga, aga see on eri jutt. Või eksin?
Veel Endurokal on erilised "rutskad", millisega saab pille mudast välja tõmmata (tagumise poritiiva all), krossaril seda pole - ainult mingi kuum sumps - suur ebamugavus, kui sõidan kuskil metsades.
Nüüd ma olen kindel omas valikus - ostan kergendurokas, 300cc, 2t, GasGas (kui veel on sama hinnaga paar nädalate jargi)

Kompressioon peaks enam vähem sama olema mõlemitel, tippvõimsuski sama kui samad sumpsid panna.
Rutskadest: mõnel on, mõnel mitte. KTM-il pole kunagi korralikke käekohti taga olnud, ega ta sellepärast veel viletsam enduuro ei ole (tulemuste järgi vist ikka vastupidi). Husqwarnadel on ka krossiratastel taga haaramiseks kohad, ega ta sellepärast enduurokas ei ole. Selle mudast välja tirimiseks on mitmeid lahendusi ja üks paremaid on vist spets rihmajupp taga sadulaotsa peal.
Naljakas (ärgu nüüd kahetaktifännid mu peale vihastage), meenutab see 2T ja 4T teema gei ja heteroteemat. Ühed käivad muudkui paraadidel ja võtavad igal põhjusel sõna, et ennast õigustada ja teised...., noh lihtsalt tegelevad selle asjaga.
Muidugi on 2T-l kindlasti oma vaieldamatu aura (mul on isegi ühe full size CR500-se saund arvutisse tõmmatud) aga rajale ma sellega enam minna ei tahaks mingil juhul.
Ega ilmaasjata isegi korviklassis ei olda vaikselt üle minemas 4T-listele, kuigi need MTH ja Zabeli kahetaktilised on palju võimsamad aga nii palju raskemad sõita.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

mx77>

Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.

Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
:?

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Timofei kirjutas:

mx77>

Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.

Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
:?

Enduuro ja kross on pisut erinevad spordialad ja sellepärast ka erinevad rattad. Sisuline, rõhutan - sisuline, erinevus seisneb tulenevalt just nende kahe spordiala erinevusest ja see on põhiliselt amordisettingutes. Enduuros ei ole lihtsalt selliseid hüppeid kui krossis. Kaasaegsel enduurokal ei ole põhimõtteliselt ka tulesid vaja, sest praktiliselt pimedas ei võistelda. Neid nõutakse vaid selleks, et kuna enduurovõistlusel võib tulla ette ülesõite avalikel teedel, siis peaks ratas enam-vähem vastama liikluseeskirjade nõuetele. Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?

Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

käikude vahe ka olemas ja krossika mootor vb natuke tihkem ja väiksema hooldus välbaga.

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6772
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas yeekim »

mx77 kirjutas:

.... Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?

Ja kuidas veel!
Oled Sa proovinud pukseerida autot, millel on eemaldatud süütevõti ja roolilukk mingis äärmises asendis peale jääb? :D

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ants01 kirjutas:
mx77 kirjutas:

.... Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?

Ja kuidas veel!
Oled Sa proovinud pukseerida autot, millel on eemaldatud süütevõti ja roolilukk mingis äärmises asendis peale jääb? :D

edu

Lollidest ei ole kunagi puudust tulnud

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6772
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas yeekim »

mx77 kirjutas:
ants01 kirjutas:
mx77 kirjutas:

.... Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?

Ja kuidas veel!
Oled Sa proovinud pukseerida autot, millel on eemaldatud süütevõti ja roolilukk mingis äärmises asendis peale jääb? :D

edu

Lollidest ei ole kunagi puudust tulnud

AAMEN :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

mx77 kirjutas:
Timofei kirjutas:

mx77>

Ma valin nüüd rattas endale ja olen sõitnud kuskil 70 tundi kokku. See tähendab et tugev ja mugav pill sobib mulle natuke parem kui võimsas ja kiire. Teine asi et sõidan mitte ainult spetsiaalradadel, aga veel maastikul.

Ja sinu arvates - miks on maailmas 2 eri tüüpi - enduuro ja kross, kui sa ütled, et nemad on üks ja sama puder?
:?

Enduuro ja kross on pisut erinevad spordialad ja sellepärast ka erinevad rattad. Sisuline, rõhutan - sisuline, erinevus seisneb tulenevalt just nende kahe spordiala erinevusest ja see on põhiliselt amordisettingutes. Enduuros ei ole lihtsalt selliseid hüppeid kui krossis. Kaasaegsel enduurokal ei ole põhimõtteliselt ka tulesid vaja, sest praktiliselt pimedas ei võistelda. Neid nõutakse vaid selleks, et kuna enduurovõistlusel võib tulla ette ülesõite avalikel teedel, siis peaks ratas enam-vähem vastama liikluseeskirjade nõuetele. Mingi aeg nõuti isegi sõidutõkestit rooliluku näol (praeguseks on see nõue vist kadunud) aga kuidas roolilukk sõiduomadusi mõjutab?

No miks siis 300del on see hoolduseaeg pikkem kui 250 krossidel?

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas matti »

Sama kiiruse juures või takistuse juures vähem pöördeid, vähem pöördeid= vähem kulumist,. Kulumine ise üldse üks kahtlane mõiste, mis sõltub päris paljudest asjadest, detailide temperatuur, pinnasiledus, õlitatus, pinna suurus, millele koormus langeb, karastusaste jpm.
Vastav sõitja võib samas ka 300se rajal nii peeneks ajada, et kestab vähem kui 250cc :roll:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Noniii... Täna ostsin RM 250

Tänud kõigile. Proovisõit pühapäeval, aga sõitsin paar ringi Ramo parklas - ülikõva, ülikiire ja lihtne rattas.
Komplektis oli teine kolvi vahetuse komplekt (kolb, rõngad, tihendid) ja veel paar juppe :twisted:
Pilt

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

eks ta ole Pilt edu ja tere tulemast "klubisse" :)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Pilt
Pilt

Värsked pildid RM250lt

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Timofei kirjutas:

Noniii... Täna ostsin RM 250

Tänud kõigile. Proovisõit pühapäeval, aga sõitsin paar ringi Ramo parklas - ülikõva, ülikiire ja lihtne rattas.
Komplektis oli teine kolvi vahetuse komplekt (kolb, rõngad, tihendid) ja veel paar juppe :twisted:
Pilt

Sa pead vist hakkama FMX-i harrastama, paistab, et superman seatgrabi augud on õhufiltri kopsikus juba olemas :)

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas speedvana »

ai "paunal" mõlgid juba sees, aga see käib asja juurde :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Sa pead vist hakkama FMX-i harrastama, paistab, et superman seatgrabi augud on õhufiltri kopsikus juba olemas

Alumiiniumist plaadid on juba pantud sinne

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus

härra Ruubel
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas härra Ruubel »

Kui kellegil nüüd Timofei sooritusi kerge rattaga vaadates isu tekkis kahetaktilise ratta vastu, siis mul pakkuda üks Kawasaki KX250 ,04 aasta pill,värske kolvi ja ketiringiga.Huvi korral PS abiks.
ja hind on odav;)

CRF250R
Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

on mul üks sõber kes tahab vahetada LC4 2t krossika vastu, aga visst sulle see variant ei sobi

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”