Kütuse mure: Kawasaki
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kütuse mure: Kawasaki
Isendiks KLR, mis kasutab Keihin CVK40 karburaatorit. Mõned päevad tagasi käivitus tsikkel ideaalselt. Pärast lühiajalist põristamist kadus ära tühipööre. Hoidsin tsiklit elus rutska peale keeramisega. Varsti tuli tühipööre tagasi. Terve päev ei olnud probleeme. Järgmine päev võis käivitumisest unistada, ainult mõne potsu turtsatas. Tõmbasime käima ning tühipööre jälle kadunud. Samuti ei toiminud külmaklapp. Lasin masinal kohapeal käia, ise samal ajal gaasiga teist ergutades. Järsku hüppasid pöörded lakke ning tsikkel jäi tühipöördel potsuma. Kõik justkui toimis, aga tühipöörded kõikusid veidi. Esimene mõte oli, et karburaator on jääs. Lasin siis tsiklil umbes 30 min kohapeal käia. Pöörded muutusid stabiilseteks. Suretasin masina välja, lootes, et see taas käivitub. Näe imet, ei käivitunud. Lõin mütsiga ning läksin muid asju ajama. Tsikkel jäi õue vedelema. Veidi aja pärast tsiklist mööda minnes otsustasin et panen paar pauku vändaga . Tsikkel käivitus esimesest löögist ning töötas probleemivabalt, olgugi, et too oli vahepeal paksu lumekihi alla mattunud. Suretasin tsikli välja, lõin uuesti, käivitus ideaalselt. Tödistasin ringi. Jätsin võrri uuesti seisu. Proovisin korduvalt käivitumist -probleemideta. Sõitsin jälle ringi, sõidu ajal kadus jälle tühipööre ära. Lohistasin siis raisa garaaži. Tõmbasin karburaatori pilbasteks. Karpa oli seest puhas, kanalid jms samuti. Jääd või kondentsi ei esinenud. Käisin igaks juhuks kõik kanalid traadiga läbi. Tsikkel oli soojas garaažis seisnud juba tunde, kui uuesti käivitada üritasin. Lootusetu värk, ei potsugi. Küünal oli samuti kuiv. Milles on viga?
Endapoolne järeldus: tühipöörete kadumine, umbsus välistatud
Kas teema võib olla seotud tolle membraaniga, mis karburaatori vasakpoolsel küljel asub?
Re: Kütuse mure: Kawasaki
ära seal traadiga midagi surgi, kasuta suruõhku parem. traadiga võid vigastada kanalite pindu. Mul ttr'il oli just tegu samade sümptomitega. Siis võtsin karpa maha, samuti ei leidnud sealt midagi eriskummalist, aga alati võib jääda mõni liivatera nägemata vms. Kas tühikäigu ja väljasuremis vead selleks korraks lõppesid ei ole veel teada. põhi viga oli minu ttr'il siis summuti külge sulanud pidurilüliti juhe. Tekitas lühist. Kohapeal käib nüüd ilusti kuid peale seda karpa puhastamist ei ole proovinud kuidas ta pikemat sõitu kannatab. Koha peal käis küll kenasti
They mark their territory.
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Vaheta igaks juhuks ehk ka kütus ära, ehk on mingi solk sattunud, mine sa tea.
Oled kindel, et küünal ikka töökorras on?
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Küünla viga kohe kindlasti pole, sest siis ei töötaks tsikkel ka gaasiga elus hoides. Kütuse viga kah arvatavasti pole, kuna teised tsiklid sõidavad sama küttega ilusti. Olen ka kütuse ringi valanud -tulemusteta. Näitajaks võin veel tuua, et küünal oli tahmane.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
- Tsikkel: honda
- Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kütuse mure: Kawasaki
värske kütus ja vala pudel carb cleaner'it paaki. Tõenäoliselt on stationaty circuit karbussis umbes.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Oil-Cooled kirjutas:Tõenäoliselt on stationaty circuit karbussis umbes.
Mis asi on stationary circuit? Kus see asub? Mis otstarve sellel on?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kütuse mure: Kawasaki
võll kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:Tõenäoliselt on stationaty circuit karbussis umbes.
Mis asi on stationary circuit? Kus see asub? Mis otstarve sellel on?
statsionaarpööretel ei saa mootor kütusesegu mitte karbussi põhikalali (main circuit), vaid peenikese statsionaarkanali (stationary ehk idle circuit) kaudu. Põhimõtteliselt on võimalik tsiklit käima panna ilma et nõel, põhidüüs ja slide oleks karbussis sees.
siin on manuaal Dell'Orto karbussile, sul on küll Keihin karbuss aga põhimõte on sama: http://www.thisoldtractor.com/gtbender/ ... manual.pdf
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Kontrolli et lisaõhku ei saa. Endal oli kundagi sarnane mure.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Kütuse mure: Kawasaki
See on see tühikäigukanali mure jah, tavaliselt mingi klimp hulgub ringi ja satub aegajalt ava ette. Oma KLR-idel paar korda sama asja juhtunud. Kui lisaõhku saab, siis on jama pidev. Lisaõhku saab enamasti vasakul küljel asuva väikese kaane vahelt.

-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: Kütuse mure: Kawasaki
0 kraadi lähedastel temperatuuridel, kus vaheldumisi külmetab ja sulatab, tekib paaki kondents vesi. Mis võib põhjustada eelpool mainitud tühikäigu süsteemi jäätumist. Selle vältimiseks tangi enne seisma jättmist paak silmini või lisa kütusesse vett siduvaid aineid.
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Probleem lahendatud. Viga seisnes vasakul küljel olevas membraanis. Membraani oli mingil imesugusel moel väike auk tekkinud, mis ei lasknud vaakumil korrektselt toimetada. Tänud kõigile!
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Oil-Cooled kirjutas:Põhimõtteliselt on võimalik tsiklit käima panna ilma et nõel, põhidüüs ja slide oleks karbussis sees.
Ootoot, tahad sa sellest lähemalt rääkida?
ma saaks aru, et ilma nõela ja slideta töötaks karpa täispööretel, kuid käima ei läheks. Ilma põhidüüsita töötaks kuni täispööreteni.
Aga kõigi kolme puudumisel tõenäoliselt ei lähe käimagi - nõel ja slide peaks vähemalst sees olema.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Ei hakanud uut teemat tegema, niiet küsin siin, et Honda crf 250 r(06) krossirattaga on selline mure, et kickist ei taha asi üldse käivituda.Nimelt millalgi nagu suht järsku hakkas asi nii tegema, et kui mootor välja suri, siis ei tahtnud üldse käima minna, siis sai käima, kui suretit peal hoidsin ja gaas põhjas tühjaks tagusin, mis viitaks nagu, et end täis tõmbab.Nüüd aga ei lähe ei külmalt ega soojalt asi õieti käima, lükates läheb poolest pöördest, masin töötab suurepäraselt, ainuke asi, et leegitoru tundus nagu natuke punasemaks minema kui tavaliselt kohapeal käies(varem pole jälginud, niiet kindel pole).Segu näppinud pole, klapid said hiljuti üle vaadatud, ei tohiks nagu paigast olla kuna ei poo sõites ega midagi ka.Varem oli ükskord sarnane jama, et kickist ei käivitunud, siis oli kiirenduspump umbes ja läks samuti ainult lükates või topkaga käima, aga nüüd ei aita ka topka midagi.
Säde on korralik, masin seisab + 20 kraadises soojas, juhtmestik üle käidud, küünalt vahetatud, õhufilter puhas, karpat veel laili lammutanud ei ole.Ei saagi nagu täpselt aru, kas masin ei saa kütust kätte või saab liiga palju või on ikkagi süütega mingi jama.
Äkki oskab keegi nõu anda, et kas tuleks karpa laiali võtta või mida ette võtta.
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Tere.
Vaata klapivahed uuesti üle.Kulunud klappidega palju probleeme.
Edu.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kütuse mure: Kawasaki
krissu606 kirjutas:Nimelt millalgi nagu suht järsku hakkas asi nii tegema, et kui mootor välja suri, siis ei tahtnud üldse käima minna, siis sai käima, kui suretit peal hoidsin ja gaas põhjas tühjaks tagusin, mis viitaks nagu, et end täis tõmbab.Nüüd aga ei lähe ei külmalt ega soojalt asi õieti käima, lükates läheb poolest pöördest, masin töötab suurepäraselt, ainuke asi, et leegitoru tundus nagu natuke punasemaks minema kui tavaliselt kohapeal käies(varem pole jälginud, niiet kindel pole).
Kui äkki algas ja leegikas punasem kui varem, siis vaata üle ka nukaketipinguti ja nukaketi pingsus. Need sinu kirjeldatud sümptomid viitavad mingil määral sellele, et äkki hambajagu üle visanud ja nüüd nuka või nukkade ajastus vale. Tasub kontrollida... Ja kui hiljuti neid klappe vaatasid? Kui hiljuti kolb vahetatud? Kõik, mis äkki juhtub viitab pigem millegi purunemisele või järgiandmisele, mitte normaalsele kulumisele.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Nii, üks klapp on nagu natukene paigast(sisselase), 0,10 kaliiber vahele ei lähe(peab olema 0,12 +- 0,03mm).Samas, kui natuke klappi alla surusin ja panin 0,1-se vahele, siis libises üpris kergelt sealt vahelt välja, niiet palju ei tohiks mööda olla.Uus seib tellitud, aga samas kardan, et seal viga siiski ei ole.Nukakett on nagu pingul küll, ketti üle hamba visanud ei ole, kõik märkide järgi paigas.Mis seal veel olla saab?Karburaatori vist laiali võtma jälle, aga mida sealt täpselmalt vaadata?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Tee üks asi korraga, siis saad ka aru, milles viga on. Tee klapivahe korda, need seibid on riiulikaubana olemas (vähemalt StreetMotos) ja saad kohe õige vahe paika. Kui sa nüüd mõtled selle numbri peale 0,12mm, siis unusta ära igasugune klapi surumine ja oletamine, et peaaegu paigas. Ma tahaks nähe inimest, kes suudab klappi käega suruda näiteks täpselt 0,05mm !!! Ilgelt hea tunnetus peaks sellisel juhul olema - nagu F1 piloodil
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Kütuse mure: Kawasaki
see klapi vahe sul siis väike või olematu, nii kõva see klapi vedru nüüd ka ei ole, et kaliibrit sealt vahelt välja ei saa!
Vahed ikka antud nii, et kaliiber oleks võimalik vahele lükata, mitte vahelt välja tõmmata!
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Jah, tean, et sedasi pole õige mõõta, see oli rohkem testimise mõttes, aga see selleks, seibid tellitud, niiet kui kokku saan, siis annan teada, kas aitas.Karpa kiirenduspump viskab ka kütust igatahes, niiet kahtlen, et karpas probleem on, sest käivitusel ainult kiirenduspump saabki nagu probleemi ainult tekitada, sest mootor käib ju hästi nii kohapeal kui sõites.Ehk saab klapitimmimisega asja korda.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Kütuse mure: Kawasaki
krissu606 kirjutas:Jah, tean, et sedasi pole õige mõõta, see oli rohkem testimise mõttes, aga see selleks, seibid tellitud, niiet kui kokku saan, siis annan teada, kas aitas.Karpa kiirenduspump viskab ka kütust igatahes, niiet kahtlen, et karpas probleem on, sest käivitusel ainult kiirenduspump saabki nagu probleemi ainult tekitada, sest mootor käib ju hästi nii kohapeal kui sõites.Ehk saab klapitimmimisega asja korda.
Mul tekkis küsimus, et mille järgi sa uue seibi tellisid(mis mõõduga), kui sa sedasi klappi lahti surudes 0,10 järgi siis ma kardan, et päris õiget klapi vahet sa ikka ei saa!?
Kiirendus pumba olemasolul saad sellega "topkat" anda, tavaliselt käib käivitus ilma gaasi puutumata, kui niisama ei lähe on segu käivitamiseks lahja!
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kütuse mure: Kawasaki
Selle järgi tellisin, et 0,05 mm kaliiber läks vahele. Käivitanud olen alati nii, et paar korda gaasiga ette ja siis kolv õigesse asendisse ja varem läks sedasi alati esimese löögiga käima, sedasi on nagu igalpool soovitatud ka(soojana käivitan muidugi teistmoodi).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.