põrandamaterjal tsiklihoiukuurile

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
sLim

põrandamaterjal tsiklihoiukuurile

Lugemata postitus Postitas sLim »

Tere siis!

Probleemiks on kuuri põrand. Nimelt on too mullast ning tekkis mõte ehitada sinna lihtsam põrand ning nimelt mingisugustest plaatidest (et ikka võimalikult kergelt läbi ajada)

Oskab ehk keegi soovitada sobivat materjali? Niiskusele peab vastu pidama ning samuti peal tallumist (raskemaid esemeid). Jämedust võiks olla minu tagasihoidliku hinnangu järgi vähemalt 18-20mm.

Kas kellelgi on üle, või on infot kust oleks võimalik saada defektset või muidu odavat poolvälistingimustes kasutamiseks sobilikku pressplaati?

Ette tänades
-Siim Sepman
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Otsi kuskilt vanu kaubaaluseid ja säti need üksteise kõrvale nii, et kogu põrand on ilusti kaetud. Labidaga hoolitse selle eest, et tulemus saab sirge ja loodis. Siis osta poest mõnekümne krooni eest kasvuhoonekilet või musta kilet, laota see sinna aluste peale nii, et servade ja seina vahele jääks selline 10....30 mm pilu. Kõige peale pane puitlaastplaati vms. lase paari kruviga kinni ka, et ära ei nihku. Jäta jälle paarisendine pragu seinteäärde, siis tuuldub põrandaalune natukenegi ja sa ei pea päris igal aastal uusi aluseid alla sokutama.


Võta heaks :)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

tutki ehituskaupluste ja puidumüüate "leiuplatse" - kindlasti leiad sealt soodsalt midagi.

samas võid kasutada maapinnaga kokkupuutuva puidu kaitseks oma mootorratta kasutatud õli (kokku mökerdada siis) - kuigi targem on lisaks maa ja puidu või kivi ja puidu vahele panna hüdroisolatsioon (nt. ruberoid)

head ehitamist!
Kasutaja avatar

andriano
Postitusi: 258
Liitunud: 21 Mai 2003, 05:18
Asukoht: Estonia

Lugemata postitus Postitas andriano »

Issand jumal,pane ennast oma kallima asemele,vat kui s**t tunne on.Püha püss...kes siis tsikit onnis hoiab,ega see mõni auto rõibe pole,ai,aia,ai.
Kõik sai alguse siit... kaherattalised!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

andriano kirjutas:
Püha püss...kes siis tsikit onnis hoiab,ega see mõni auto rõibe pole,ai,aia,ai.

Nooooooojahhhhhhh, riisi ei saa ju niiskes kuuris hoida, läheb pudruks kätte ! Aga rauale ei tee midagi.

:) :lol: :twisted: :mrgreen:
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

spinna, ten points :P
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Kuidas tsikkel marineerida?

Lugemata postitus Postitas remy »

Kui teema juba sellelaadne on siis küsiks ka veel, et kus tsikklit yldse talvel hoida. Oma jawasid ja vene tsikkleid hoidsin külmas garaazis aga nyyd selline väljamaapill, seda tahaks suisa tuppa voodi kõrvale võtta...
Et siis kas külm garaaz või soe ja mis vahet on ja mismoodi valmistada tsikkel ette talveks....
SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus Postitas tont »

kui ratas lihtsalt külmas kuuris seisab, nii, et vett ei saa, siis ei tohiks ju miskit juhtuda. iseasi on muidugi see, kui ratast terve talv lumehanges hoida, nagu mul üks tuttav tegi :roll:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Kuidas tsikkel marineerida?

Lugemata postitus Postitas spinna »

Yamu kirjutas:
Et siis kas külm garaaz või soe ja mis vahet on ja mismoodi valmistada tsikkel ette talveks....
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=312

Kuurist peaks minu arvates piisama küll. Tore, kui niiske ei oleks aga igasuguste suuremate ja väiksemate konserveerimistega saab ilusti hädad eemal hoitud.
Vanasti ikka autode puhul eelistati külma garaazhi, sest nagu keemiatunnis räägiti, toimuvad kõik keemilised protsessid soojas palju kiiremini kui külmas. Sealhulgas oksüdeerumine ehk maakeeli roostetamine. Toas on rattal muidugi kõige parem, sest seal on ka kuiv ja rooste ning juhtmeliideste hapnemine ei hirmuta. Aga igas perekonnas leidub vähemalt üks mõistusega inimene, kes tsiklisti koos tsikliga toast välja viskab :) Seega jääbki üle plekist pruudile talveuneks koht leida kuskil kuuris või ka korrusmaja keldris jne.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

ma pean siis ära õppima kuidas baigiga trepist yles sõita saab :P
(oma tuba oma luba)
SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

[quote="Yamu"]ma pean siis ära õppima kuidas baigiga trepist yles sõita saab :P
Baigiga ehk veel kuidagi trepist üles sõidad,kuid MT-11 keldritrepist alla ja soojasõlme talvisele ülelakkumisele läheb küll ainult süles ja tükkhaaval. :?
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Mina tunnen isiklikult inimest, kes keskkooli ajal vana jawaga keldri trepist üles-alla sõitis. Alla vist läks niisama kolinal käekõrval, üles tuli töötava mootoriga, käik sees, juht kõrval. Keldris ei käinud ratas mitte ainult talveperioodil vaid ka öömajal :) vist oli mingi eramaja variant kah, ma ei tea, kui intensiivselt ühte või teist kasutati.

Nii et ärge siin seletage midagi, et ei saa. Kärinat-mürinat-suitsu ja vandumist oli küll kogu trepikoda täis, endal õnnestus seda toimingut ka oma silmaga observeerida :)
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
ilves

Lugemata postitus Postitas ilves »

Häda ajab härja kaevu... Ja tsikli 8. korrusele, õnnex küll liftiga :mrgreen:
Pilt
Aga see põrand vala ikka betoonist, saad luku jaox konxu ka sisse panna.

Teema algataja
zzrider

Lugemata postitus Postitas zzrider »

ilves kirjutas:
Häda ajab härja kaevu... Ja tsikli 8. korrusele, õnnex küll liftiga
Lift unusta ära. On proovitud. Yamu FZR600 sinna (Mustamäel) väidetavalt lihtsalt ei mahtunud :D
Kasutaja avatar

rolex
Postitusi: 246
Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
Tsikkel: Suzuki 1400
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas rolex »

Vabandust aga ma pöörduks küsija teema juurde tagasi...
Pressplaati!!!
Head vastupidavad on vineerplaadid ja siis kui ise sai veel platsil oldud töödejuhatajaks saatsin seda koormate viisi prügimäele... see peab isegi vett kuna tegemist betoneerimise töödel kasutatava vineerplaadiga mille pinnad on spetsiaalselt töödeldud aga otse ostes on see siga kalis...
Mullale sa betooni ei vala see on selge ja igasuguse puidu panek on ka sellele mõtetu (lihtsalt mädaneb ära). Sõltub muidugi kuuri suurusest ja tema olukorrast ning kas ainult ratta hoidmiseks või ka remondiks!!!
Oletame, et tegemist korraliku kuuriga siis tasuks ka korralik ja kestev põrand alla teha. Alustuseks tuleks ikka muld välja vedada ja siis kusagilt kildu, kruusa, liiva või muud käepärast täitepinnast asemele tuua ja ära tasandada. Edasi juba sõltub rahakotist ja võimalustest. Betoneerida põrand!!!( tugev ja vastupidav aga külm ja remontides ratast pead mdagi endale alla panema, põlved võtab kohe ära) sama ka kivipõranda kohta.
Puukuur, sai ise vanadest tellistest laotud põrand.
Immutatud laagid ja peale siis laudis või saepuruplaat... alla jääb õhkvahe ja ei niisku ning puit soe materjal ja seal istudes põrandal ei külmeta miskit ära endal... Samas kui muld ära vedada siis võibolla polegi vaja täitepinnast vedada sest laagid tõstavad põranda vajalikule kõrgusele mida saad veel näiteks tellistega reguleerida aga kivi ja laagide vahele oleks sobiv panna SBS-i või mingit analoogi.
Mnjah neid põranda tüüpe võiks ridamisi tuua aga eks jah :P
tasa ja targu

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Suvilasse oli vaja mulla peale, (vana kasvuhoone kohale) välidushile ajutist puitpõrandat mõõtudega 2mX3,4m. Tegin nii: lõin maasse iga 600mm tagant 45X45 prussist lõigatud vaiad ja ühendasin need omavahel serviti laudadest sõrestikuga. Sõrestiku peale panin tihedalt-tihkelt tavalised kastilauad (siinkohal suur tänu Windrox OÜ-le, kes toetas autoklaaside kastidega). Ehitasin asja ajutiseks, aga tänaseks on see välidushi põranda laudis pidanud vastu juba 4 aastat ja ei ole märkigi mädanemisest või pehkimisest, ei ta kõigu ega nagise! Usun, et see ajutine on veel paar aastat muretu. Maksma läks see ehitus mulle kütuse laudadele Windroxi järgi sõitmiseks, mõned naelad ja prussid suvila varudest, mitu pudelit õlut töö kõrvale ja preemiaks memme musi ning muretu põrand!
Kaalu sellist varianti.

Teema algataja
sLim

Lugemata postitus Postitas sLim »

rolex:
Tegemist on siiski üpris väikse kuuriga... kui sealt vana kapp ja briketihunnik välja visata, saab ehk Tartsi kirjeldatud vana kasvuhoone aluse pindala kätte. Vineeri variant tundub mullegi mõistlik. (alla näiteks tartsi soovitatud pinotexiga üle käidud maasse raiutud vaiad).

Tarts:
Äitäh hea idee eest... millised need windroxist toodud autoklaasi kastid välja näevad ?


Nagu rolex mainis, tuleb materjali niisama poest ostmine kallis. Vineerikombinaadi ülejäägi müük pandi ka kinni, kust kuulu pärarst võis odavalt vineerijuppe osta. Kas siis kindlaim variant ongi ehituse pealt küsida kas neil säärast materjali üle jääb? Ehk on foorumit lugemas veel töödejuhatajaid ;)

-Siim Sepman

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Vaiad, mis ma maasse ajasin, olid ilma igasuguse pinotexi laadse töötluseta. Hööveldatud prussid olid. Aga proovi ära - äkki kestabki selliselt kauem kui minul! Klaasi kastid olid lihtsad laudadest sõrestikud - neli lauda põhjaks ja kaheksa lauda külgedeks. Muidugi lammutasin ma need kastid ikka enne äravedu laudadeks (teisiti ei oleks vajalik kogus autosse mahtunud). Aga mis puutub vineerikombinaati, siis mina käisin seal nädala alguses ja tõin laste toa mööbli tarvis pöögist plaate, ehk siis, see koht jätkuvalt lahti ja lisaks on neil veel trammi depoo kõrval lisa pood tehtud, kus võib küll kõike leida.

Teema algataja
effekt

Lugemata postitus Postitas effekt »

mina soovitaks odava materjalina kasutada "OSB" plaati. plaati saad osta punaselt tänavalt (tondiraba keskkooli vastas üle tee "VELLDORIS") ja materjal on nii ilmastiku kindel, et reklaami järgi tehakse sellest isegi majadele katused. plaadi suurus oli 625*2500*12 ja hind oli ~120.- plaat.
Viimati muutis effekt, 27 Aug 2004, 14:49, muudetud 1 kord kokku.

R1s7o
Postitusi: 421
Liitunud: 26 Apr 2004, 15:55
Asukoht: Võru/X8r-X

Lugemata postitus Postitas R1s7o »

tee lihtsalt puust põrand, see on ju ka igati ilmastikukindel kui on õige lakiga korralikult üle tõmmatud... :roll:

octavio
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Veebr 2004, 15:17
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas octavio »

no kui see paarisaja kilone ratas seal peal on siis ei juhtu mitte midagi kui see paar ruutu betooni sinna mulla peale valada.Sest see kuuri põrand on kindlasti piisavalt ära tallatud ja vajuma ei hakka
suzuki gsx600f
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”