rataste müük ja sellega seonduv
Moderaator: Moded
Re: rataste müük aktiviseerub?
Pool aastat ratas müügis olnud ja könede hulk suur 0. Hinda alla ka enam ei lase, parem sõidan siis juba ise.
Re: rataste müük aktiviseerub?
antilipp kirjutas:Pool aastat ratas müügis olnud ja könede hulk suur 0. Hinda alla ka enam ei lase, parem sõidan siis juba ise.
Järelikult ei ole hetkeseisu arvestades sinu ratta hind atraktiivne, mis muud! Eks tuleb aga ise edasi sõita kui hind ei kuku, mis on ka tegelt positiivne ju kui rahahäda suur ei ole.
Re: rataste müük aktiviseerub?
S.S.D.D. kirjutas:Samas ei näe põhjust meeletul hindadega "tingimisel ja kauplemisel". See jura hindade ümber hakkab väsitama. Poes leiba või kingapaari ostes ei hakka ju küsima, et kas saan 50% veel alla?
Kui raha pole otsi odavam ratas või rohkem rahaliselt plindris olev müüja.
![]()
Eks igaüks teab mis hinnaga ta oma ratast müüa soovib aga lihtsalt niisama oma asi käest anda selle pärast, et " naabri Ants müüs sellise hinnaga äsja odavalt" ( arvatasvti võlgade katteks) ei tasu. Hinnake oma ratast ikka hinna vääriliselt.
Julgen väita, et tsiklite puhul see loogika ei kehti. Leiva ja kingade puhul ajavad hinda alla müüjad, sest turul on ülepakkumine ja kui eesmärgiks on kaubast lahti saada, siis tuleb mängu hinnafaktor. Eriti kehtib see leiva puhul, kuna toode rikneb kiiresti, samas on piiranguks madal ülekate. Kingade puhul on riknemine aeglasem (kestab kogu hooaja, enne kui hinda langetad), ülekate aga väga suur (üle 100% paljudel juhtudel). Seega, kui müüja eesmärgiks on mitte teenida suurt kahju müümata kauba letil hoidmise, ladustamise ja kauba sees kinni oleva kapitali tõttu, laseb ta hinda alla mürinaga. Kuna tarbijal on väga suur võimalus valida erinevate poodide ja nende alede vahelt, siis tekibki vajadus varem-hiljem oluliselt hinda alla lasta. Mingi 15-25% enam ei toimi, see peab olema ikka üle 50%, et käivet tekitada. Kusjuures kui kingapoes praegu alet küsida, siis vast saab kah.
Tsikliturg on Eestis aga teistsugune, kuna üldjuhul sama mudeli ulatuses on pakkumine väga väike (v.a. mingid popikoonid näiteks baikide mingite mudelite ja aastakäikude lõikes). Ehk siis on olukord, kus ostja tahaks osta konkreetset mudelit, aga soovitud kaupa ei ole soovitud hinna eest. Müüja aga soovib müüa, aga pakutavale kaubale ei ole ostjat, soovitud hinna eest vähemalt. Üldjuhul ei ole Eestis võimalik olukord, et kui minu pakutu ei meeldi, osta mujalt, sest mujal lihtsalt ei ole soovitut. Nüüd tekibki see küsimus, et kumb peaks järgi andma, kas ostja peaks leppima kallima hinnaga või müüja peaks hinda järgi andma. Eks see sõltub mõlema osapoole vajadusest tehingu järgi, aga üldjuhul kipub see nii olema, et müüjal on tugevam soov müüa konkreetset eset kui ostjal seda konkreetset osta. Nii et kui ostja proovib hinnapiiri langetada, siis müüja võiks siiski vastu tulla, kui tal on vähegi huvi müüa.
Aga see kõik eelnev on ilus teooria, mis Eestis tihti ei kehti (pole seni kehtinud). Siin arvab tihti müüja, et tema on kunn. Näiteks olen kohanud üht müüjat, kes müüs oma nišis vidinaid, tohutu ülekattega. Siis tekkis talle konkurent, kes hakkas samalaadseid vidinaid müüma, aga oluliselt väiksema ülekattega. See teine sai enda kaubast kiiremini lahti ja sai ka kõrge käibe pealt head kasumit. Esimene mees aga ei soovinud oma kõrgest marginaalist loobuda ning hakkas teist lihtsalt turusolkijaks ja rämpsumüüjaks sõimama igal võimalikul hetkel. Arvake ära, kumb lõppkokkuvõttes paremini hakkama sai?
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: rataste müük aktiviseerub?
jutt õige!
hinna paneb paikka pakkumise ja nõudluse vahekord. võib ju küsida ulme hinda oma pilli eest, aga kui keegi ei osta siis jääb ju asi müümata. teine küsimus on kui hinda alla ei lasta, et siis pole ju müüja müügist üldse huvitatudki. aeg-ajalt proovivad nö "müüjad" turgu ja loodavad hea tehingu teha, pannes asja müüki ja küsides keskmisest kõrgemat hinda.
asja tuum ikka selles, kas müüja üldse soovib oma pillist lahti saada või püüab niisama spekuleerida ja tehingu pealt teenida.
kes ikka müüa soovib see ka kaupleb! ega tsikkel mingi kunstiväärtus (üldjuhul) ole et hind tõuseb või jääb aastaid ühele samale tasemele (v.a. siis rariteedid, unikumid, customid ja muud sellised)
eestis tõepoolest mõjutab hinda pakkumiste vähesus teatud mudelite lõikes. aga no kellel suur isu ja tahtmine, see läheb kasvõi ise järgi ja toob asja ise kohale. kasvõi teisest maailma otsast.
hinda määrab oluliselt hooaeg. selge see et kevadel, kui nõudlus suureneb, saab hinda kõrgemal hoida kui sügisel. ostjale on alati soodne hooaja lõpus osta mitte selle alguses või vahetult enne seda.
isegi kui vaadata mobile.de kuulutusi siis sügisel on oluliselt suurem pakkumiste hulk ja hinnad paremad ja kaubeldavad. kevadel on hinnad 10-20% kõrgemad ja kaubelda keegi väga ei soovi, sest nagunii müüja müüb oma asja maha.
hinda mõjutab ka aastakäikude vahetus ja tsiklite keskmine läbisõit. teatud mudeleid hakkab turule tulema (ehk siis tekib suur pakkumiste hulk mis mõjub ka hindadele) sellest et nende esimene ressurss saab täis ja läbisõidust tingituna on vaja neile juba suurem remont teha. et saksas (või mujal sarnastes tsiklimaades) on remont suht kulukas, siis paisatakse müüki palju ühe aastakäigu mudeleid mis kisub räigelt hinna alla. Seega võib ühel heal päeval näha kuidas mingi pilli hind kukub ühe hooaja vahetusega 20-30%. Sama nagu autode puhul kui turule tuleb uus mudel, siis eelmine väljalase kukub hinnnas kolinal.
huvitav on asjaolu et saksa kaubamärgid (BMW, KTM Austria) hoiavad oma hinda kõige kestvamalt. tõenäoliselt tuleb see asjaolust, et sakslane on oma maa toodangu patrioot, tooted on kvaliteetsed (?) ja nõudlus nende järgi suur. Samuti on saksa turg suure mahuline. Palju tarbijaid, rikas riik.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: rataste müük aktiviseerub?
CTR kirjutas:...
Kui mitu inimest kasutajatest on ostnud ratta siis kui lumi veel maas, ma arvan et üsna minimaalne arv
matu kirjutas:...
Vahepeal siin mainiti ka seda, et rataste müük aktiveerub arvatavasti siis kui lumi sulanud ja sõita saab. See võib tõesti nii olla aga julgen arvata, et seda ainult uute rataste puhul. Kel pappi palju see läheb tõepoolest julge rinnaga kevadel esindusse ja ütleb, et ma võtan selle. Kasutatud ratastega on arvatavasti lood täpselt vastupidi, kuna paremad/odavamad palad võetakse just talvel enne lume sulamist ära ning kevadeks on järel see mida ei peeta ahvatlevaks pakkumiseks.
Sai just natuke aega tagasi veidi kroomi ostetud, eks ikka odavamalt kui turuhind!
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: rataste müük aktiviseerub?
creativ, katoomi hinnad on küll madalad, vaadates lc4 hindasid praegu ja tuletada meelde hindasid, siis kui mul lc4 oli, saab praegu sama raha eest mitu mitu aastat noorema mudeli.
Re: rataste müük aktiviseerub?
Üks bläku oli enne jõule müügis 2001a ja 70k. Kuna hind oli soodne, siis võtsin ära ka kohe. Mobile.de-st naljalt sellise läbisõiduga nii odavalt ei saa
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: rataste müük aktiviseerub?
Raigo kirjutas:creativ, katoomi hinnad on küll madalad, vaadates lc4 hindasid praegu ja tuletada meelde hindasid, siis kui mul lc4 oli, saab praegu sama raha eest mitu mitu aastat noorema mudeli.
siin võib põhjus olla mudeli vanuses. millal lc4 välja tuli? päris jupp aega tagasi juba. eks siin viimase aja majandustõus tekitas tsiklimüügis käiberekordeid. nüüd on järelturul pakkumisi rohkem kui nõudlust. see ei tähenda et pill millegi poolest kehvem oleks.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: rataste müük aktiviseerub?
Raskel ajal on odavam elada kas või 0% kasumiga, või siis loksuda alati konkurentsidest 10% kallima hinnaga kaasa ja müüa 2 ratast kui teised müüvad 10.
Kes tahab müüa ja elada, see laseb hinna kolksti kohe alla, et ostjale tekitada sellist "wow" efekti.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: rataste müük aktiviseerub?
vaadates honda hinnakirja http://bikes.honda.ee/index.php?m=26&l=2
peaks ma vist ruttu enda ratta hinnale miskit otsa keevitama
Aga küsimus pigem Honda (enne siis Bikeworld) vs Velt
Milline on siin külastajate seisukoht? Kas Velt on käitunud õigesti hinnapoliitikas (kus see üldse tuleb) või Bikeworld liigkasuvõtja?
Endal mingisugune seisukoht kujunenud, kuid pean end pigem erapoolikuks, seega pole siin mõtet ühte laimata ja teist kiita kui kõike tagamaid ei tea.
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Re: rataste müük aktiviseerub?
CTR kirjutas:vaadates honda hinnakirja http://bikes.honda.ee/index.php?m=26&l=2
peaks ma vist ruttu enda ratta hinnale miskit otsa keevitama
Aga küsimus pigem Honda (enne siis Bikeworld) vs Velt
Milline on siin külastajate seisukoht? Kas Velt on käitunud õigesti hinnapoliitikas (kus see üldse tuleb) või Bikeworld liigkasuvõtja?
Endal mingisugune seisukoht kujunenud, kuid pean end pigem erapoolikuks, seega pole siin mõtet ühte laimata ja teist kiita kui kõike tagamaid ei tea.
Mis mõttes õigesti hinnapoliitikas? Eks nad ise teavad, mis hinnaga müüvad ju. Kui soodsam kui mujal tuleb neile kasuks, kui kallim siis kahjuks (inimesed ikka otsivad odavamat ju?!). Ise ostsin oma ratta sealt, sest sain soovitud ratta väga hea hinnaga. Siiamaani jään sealse teenindusega ka rahule. Samas Bikeworldist sai ostetud üks kiiver, ka sealt sain hea teeninduse. Kuigi Bikeworld pole vist päris sama, mis nüüdne Honda?
Mina isiklikult ostan sealt, kust saan endale sobivama pakkumise. Tol hetkel oli see Velt ja siiani pole kahetsenud.
Re: rataste müük aktiviseerub?
CTR kirjutas:vaadates honda hinnakirja http://bikes.honda.ee/index.php?m=26&l=2
peaks ma vist ruttu enda ratta hinnale miskit otsa keevitama
Aga küsimus pigem Honda (enne siis Bikeworld) vs Velt
- Honda.com hinnakiri ütleb, et tavaline CBR1000RR on 146 500 EEK ja ABS versioon 158 500 EEK.
- ww1.honda.co.uk hind koos kohalike teedemaksu ja esmase registreerimisega on 160 000 EEK.
- Veldi hinnad on 184 000 ja 191 000 vastavalt.
- Honda Motor Europe Ltd Eesti esinduse hinnad on 219 000 vs 239 000.
Hind on vaid üks valikuparameeter. Iga müüja pakub veel mingit lisandväärtust enda vahendatavale kraamile juurde.
Palju keegi selle lisa eest on nõus füüri välja käima, on igaühe enda teha.
Aga vastus ka sinu küsimusele - mina olen kõik oma rattad piiri tagant ostnud ja selliste Eesti hindade korral telliks näiteks toodud ratta pigem Pacaani kaudu UKst või läheks sellele ise järgi Kui kohe väga peaks Eestist ostma, siis Velt, ülejäänud ümmarguse 35 000 eest ostaks naisele kingitusi
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: rataste müük aktiviseerub?
Ostsin ka oma rattad bikeworld´ist ja sealt sai ka head hinnaalet,igale asjale sai alla.Läksid sinna aeti sinuga vähe juttu anti head nõu.Võidusõitjad tegid su ratta tehnohooldust ja müügimees Mart puhus sulle midagi huvitavat ja aitas mõne probleemi puhul.Uues Hondas on midagi puudu ei teki seda tunnet,et sa seal tere tulnud oled.Hoopiski selline "näe jälle üks jopski tuli siia segama ja nagunii ta ei osta jne jne.
Aga asja juurde üks sõber müüs oma ratta maha Susuki Maradeur ja seda nüüd talvel,kasuks tuli see,et ratta müügikuulutus oli ka lumega netis üleval.Lasi ka vähe hinda alla aga sai müüdud.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: rataste müük aktiviseerub?
Minul pole küll ühtegi halba sõna uue Honda kohta öelda, pigem oli tunne positiivne. Kui vaja midagi siis ostan selat edasi!

-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: rataste müük aktiviseerub?
Honda hinnad on praegu sellised, et kui nad oma 1,9% liisingu intressiga müüvad, siis on ikka kasud sees.
Let the good times roll.
Re: rataste müük aktiviseerub?
isiklikult väga head emotsioonid Bikeworldiga, alati sõbralik ja asjalik teenindus
Veltist muretsenud mingeid varustuse elemente ja ei kurda ka, alati sõbralikult vastu võetud seal
Uues Hondas pole käind.
Küsimus pigem et mille arvelt see hinnavõit Veldis tuleb. hooldus, garantii juhtumid, tehase tagasikutsumised, need kõik samal tasemel ja professionaalsusel aga odavama hinna eest?
Kes on 08 Fireblade-i Veldist muretsenud, tehas kutsus rattad tagasi et jahutusvedeliku vooliku kinnitus vahetada. Velt saatis teate ja tegi tasuta eelisjärjekorras ära?
Ma olen ka seisukohal et osta ikka sealt kus odavam, aga endale tuleb alati selgeks teha, kas on mingi aga ka kuskil, kui ei siis valik loogiline
Aga ok, me oleme juba üsna off topic
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Re: rataste müük aktiviseerub?
Küsimus pigem et mille arvelt see hinnavõit Veldis tuleb.
Sul pole mitte tehasegarantii, vaid Veldi garantii.
Teadjamad parandage, kui see pole nii.
Re: rataste müük aktiviseerub?
sang kirjutas:Küsimus pigem et mille arvelt see hinnavõit Veldis tuleb.
Sul pole mitte tehasegarantii, vaid Veldi garantii.
Teadjamad parandage, kui see pole nii.
Võetud suvalise Honda tsikli juurest Velt-i kodukalt.
Garantii 2 aastat tehasegarantii + 1 aasta Velt Motocenter garantii
Re: rataste müük aktiviseerub?
Vist ei tohiks sõna võtta, aga teema on huvitav
Yamaha keskuse kodukal jällegi :
Isehakanud motocenteri müüja garantii...
Tasub teada et isehakanud müüja - maaletooja garantii müüdavale kaubale kehtib ainult mitteametliku müüja kaupluses. Se garantii ei kehti Yamaha ametlikes esindustes Eestis ega teistes Yamaha ametlikes esindustes Euroopas. Ametlikku kahe aastast tootjagarantiid Yamaha mototehnikale pakub Eestis ainult Yamaha Keskus. Ostes Yamaha mototehnikat mittevolitatud müüjalt katkeb tootjagarantii automaatselt tehasepakendi avamise hetkest !!!
Vältimaks võimalikke ostu - müügijärgseid probleeme soovitame osta Yamaha mototehnikat ainult ametlikust esindusest! YAMAHA KESKUSE eelised: ametlik tehase garantii 2a,kehtib kogu EU-liidus.
-
- Postitusi: 8451
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: rataste müük aktiviseerub?
Eks nende Veldi juurest ostetud ratastega ei pruugi Eestis probleeme olla aga kui plaanis Euroopasse minna siis võib küll probleemseks minna.
Yamaha Motor Europe tunnistab küll ainult Yamaha keskust Tallinnas ja Manufaktuuri Tartus.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Re: rataste müük aktiviseerub?
selge on ka see, et liivakast on väike ja järjest väiksemaks jääb ning lapsed ei mahu enam mängima ja togivad-nügivad üksteist.. lähevad riidu ja kaebavad siis teistele, et näe isehakanud motocentri garantii jne ja nii ei tohi ju.. ja vaadake millise onni me endale ehitasime ja nüüd ikka keegi meie juurest ei osta kuna see siga müüb sama kaupa ja teeb kõvemat tantsu oma pillide ümber..
mul pole absoluutselt midagi eesti yamaha keskuse vastu aga nende kodulehel olev irooniline avaldis velt motocentri kohta ei jäta just kõige paremat muljet. pigem kostab appikarjena, et nad ise pole võimalised paremat turundust korraldama. krt keegi ei keela ju, andku tuld, tehku paremini seda asja. ma ei usu küll, et velt kauba odavamalt saab kui yamaha keskus.
KX250F '14
Re: rataste müük aktiviseerub?
Kunagi oli minu arust sellele Yamahakeskuse jutule mingi vastus Veldi kodukal ka, aga enam ei leia. Pead ei anna
Ostke sealt kus hea diili saate ja kust meeldib. Vaba maa ju!
Re: rataste müük aktiviseerub?
harrastaja kirjutas:ma ei usu küll, et velt kauba odavamalt saab kui yamaha keskus.
parem USU... Erinavete regioonide turule komplekteeritud rataste hinnaerinevus on ikka väga suur!
Toon siin näite relvaturult... USA-s müüdavad relvad on jaemüügis ikka kodades odavamad kui Eesti ametlik maaletooja neid tehasest osta saab... siine maaletooja müüb 40 ühikut aastas ja USA maaletooja müüb 26.2 miljonit ühikut aastas... sellest ka hinnavahed.
Loomulikult on EU exportladudest soetatavad "teise regiooni" rattad olulisekt odavamad kui siseturule mõeldud rattad...
Re: rataste müük aktiviseerub?
Kaszpar kirjutas:Ostke sealt kus hea diili saate ja kust meeldib. Vaba maa ju!
täpselt õige...
ja pärast ärge mulisege, et ametlik esindus teie tellitud varuosasid tanida ei suuda....
-
- Postitusi: 8451
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: rataste müük aktiviseerub?
harrastaja kirjutas:selge on ka see, et liivakast on väike ja järjest väiksemaks jääb ning lapsed ei mahu enam mängima ja togivad-nügivad üksteist.. lähevad riidu ja kaebavad siis teistele, et näe isehakanud motocentri garantii jne ja nii ei tohi ju.. ja vaadake millise onni me endale ehitasime ja nüüd ikka keegi meie juurest ei osta kuna see siga müüb sama kaupa ja teeb kõvemat tantsu oma pillide ümber..
mul pole absoluutselt midagi eesti yamaha keskuse vastu aga nende kodulehel olev irooniline avaldis velt motocentri kohta ei jäta just kõige paremat muljet. pigem kostab appikarjena, et nad ise pole võimalised paremat turundust korraldama. krt keegi ei keela ju, andku tuld, tehku paremini seda asja. ma ei usu küll, et velt kauba odavamalt saab kui yamaha keskus.
Nii lihtne see ka ei ole, et keegi lihtsalt väänab ilge kirve hinna ja teine hea onu müüb kõrval nagu jõuluvana oluliselt odavamalt. Räägin käesoleval hetkel küll automüügi kogemusele põhinedes aga usun, et motikamaailmas on asi täpselt samasugune.
Ametlikuks esinduseks saamine eeldab ka teatavaid lisaväljaminekuid. Esimene neist näiteks on tehase poolt ette nähtud spetstööriistade ostmine ja nad ei ole sugugi odavad. Ja kui sa tahad mõnda mudelit müügis hoida, isegi juhul kui sa võibolla müüd aastats ainult paar ratast pead sa ostma vastava mudeli tööriistakomplekti. Remonti saab tavaliselt ka universaalriistadega teha aga tehas tahab garanteerida, et remonttööd saaksid teostatud parimal moel ja vastavalt tehase standarditele ja seega ei pääse. Peale selle on veel kohustus saata töötajaid pidevalt koolitustele, mis on ka lisakulu. Kui töötajad ei ole läbinud teatavat arvu kohustuslikke koolitusi võib esindus ametliku esinduse staatusest ilam jääda.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: rataste müük aktiviseerub?
mx77 kirjutas:Nii lihtne see ka ei ole, et keegi lihtsalt väänab ilge kirve hinna ja teine hea onu müüb kõrval nagu jõuluvana oluliselt odavamalt. Räägin käesoleval hetkel küll automüügi kogemusele põhinedes aga usun, et motikamaailmas on asi täpselt samasugune.
Ametlikuks esinduseks saamine eeldab ka teatavaid lisaväljaminekuid. Esimene neist näiteks on tehase poolt ette nähtud spetstööriistade ostmine ja nad ei ole sugugi odavad. Ja kui sa tahad mõnda mudelit müügis hoida, isegi juhul kui sa võibolla müüd aastats ainult paar ratast pead sa ostma vastava mudeli tööriistakomplekti. Remonti saab tavaliselt ka universaalriistadega teha aga tehas tahab garanteerida, et remonttööd saaksid teostatud parimal moel ja vastavalt tehase standarditele ja seega ei pääse. Peale selle on veel kohustus saata töötajaid pidevalt koolitustele, mis on ka lisakulu. Kui töötajad ei ole läbinud teatavat arvu kohustuslikke koolitusi võib esindus ametliku esinduse staatusest ilam jääda.
See raha koolituste ja võtmete ostuks ei tule mitte müügi pealt vaid hooldusest, kus teenuse hinnana küsitakse 5x rohkem kui reaalne kulu on. Praegusel raskel müügiperioodil hoiavad ennast veepeal ettevõtted, kes omavad palju hoolduskliente.
Let the good times roll.
Re: rataste müük aktiviseerub?
offtopic aga siiski
ei meeldi mulle see yamaha keskuse suhtumine et nagu nad müüksid midagi üli eksklusiivset teiste japsidega võrreldes
sealt neil ka ju kõrgemad hinnad euro turul on ju yamu,suzu,honda hinnad samas augus.
Re: rataste müük aktiviseerub?
Tere!
Ma ei ütleks nüüd, et me müüme meelega mingite ulmehindadega!
Tänapäeval oleks see võimatu ja paras enesetapp ka!
Hinnad ona kõik väga kriitilise pilguga üle vaadatud.
Ja honda 2009a hindadega ma küll mingit erilist vahet ei märka: http://bikes.honda.ee/index.php?m=26&l=2
Hea meelega müüks odavamalt, aga alla oma hinna ka nagumõtetu äri ajada.
Yamaha Keskuse kodukal on üleval uued mootorrataste, rollerite ja ATV-de 2009a hinnad, saate tutvuda ja võrrelda.
2009a R6 ja R1 hind on veel lahtine, need hinnad peaks kodukale ilmuma järgmisel nädalal.
Täiesti uutest 2009a mudelitest on juba kohal XVS950A Midnight Star ja YFZ450R.
Ott
Re: rataste müük aktiviseerub?
VeltMotocentre garantiidest siis niipalju: Yamaha tehasegarantii kehtib EU maades, on üksikuid juhtumeid kus mõned esindused ei taha "võõraid" Yamahasid garantiiga aidata, kuna toimingud on tülikad ja asjaajamist üksjagu. Eks põhjus selles, et turg väike ja konkurentide juurest soetatud tsiklile/klienidel ei taheta abi osutada kuigi peaks.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.