Küsimus tarkadele

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
srad

Küsimus tarkadele

Lugemata postitus Postitas srad »

Selline küsimus siis,et bikedel ja ka teistel ratastel,kuna jutt käib bikest,siis seal jalakäigu vaheti otsas on keere ja mutter,millest saab reguleerida selle hoova pikkust,milleks seda vaja on? Küsimus tuleb sellest,et käikude vahetamisel on hirmasd paugud,mitte raksud,vaid sellised imelikud paugud.Kuna ratas sõitnud ainult 10 tuhhi,siis arvan,et kasti viga see ei ole.Kuid samas kasutan õli sidurit,äkki tuleneb see sellest? Kess teab midagi sellest,avaldage arvamust
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

1. Mis ratas.
2. Mis aasta.
3. Kas vaba käigu sissepanek käib lihtsalt või väga vaevaliselt?
4. Kas käigud hüppavad välja?
5. Mis õli käigukastis on?

Paluks ka oma tekst valge inimese kombel serveerida... vead on pohh aga kirjuta, nii, et mugav jälgida oleks ning mõtle laused läbi!

Muidu tekib: "Say what?" Well.. then I dont give a s***t!

Aitäh!

Teema algataja
srad

Lugemata postitus Postitas srad »

Ratas siis RF 900,
Aastast 96
vaba käik läheb sisse nagu ka kõik teised hästi,ainult selline kolksatus käib
Õli kohta ei oska öelda
käigud välja ka ei hüppa.
kui kirjutasin segaselt,siis vabandust. Aga tahtsin teada milleks see reguleerimis julla seal vaheti hoova otsas on. samuti miks käigud sellise kolksatusega nii sisse,kui ka välja tulevad.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Õlis on ka suur tähtsus.Mine küsi mõndadest Motopoodidest endale õli.Kui sul on märg sidur, siis peab ka seal olema sees spetsõli.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Selle varda pikkusega saad reguleerida käiguhoova asendit. Käiguvahetust see ei mõjuta. Vaata üle kas õli on mootoris piisavalt ja et see on vahetatud vastavalt sellele, kui tihti peab. Samuti soovitaks keti üle vaatata, et see parajalt pingul. Lõdva ketika saab päris lahedaid plakse produtseerida.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Niipalju võiks veel lisada oma kogemusest ja netist loetust ... Suzudel ongi kast lärmakas. Suzu foorumites on see teema läbi nämmutatud ja 99% juhtudest on vastus üks: see peabki nii käima. Nii kaua kui käigud sujuvalt lülituvad ja sidur korrektselt lahutab on kõik ok. Erinevate õlidega ilmselt kolksu suurus varieerub aga usun, et päris lahti sellest ei saa ...

Lihtsalt minu arvamus, ei pretendeeri 100% tõele.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”