III Moto Survival

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded


Teema algataja
ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

III Moto Survival

Lugemata postitus Postitas ollo »

Selline asi siis toimumas juba sel nädalavahetusel (28-29.8 ). Tiba lisainfot.
Mina igatahes kohal, kas siit seltskonnast on veel minejaid? Kes varem käinud, on kiitnud, ühtki negatiivset hinnangut pole mina kuulnud.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Mina ka, mina ka!!!
Saul käis kevadel ja kiitis igatahes. See, et tegemist on kõva asjaga on niigi selge.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

motokoll
Postitusi: 158
Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
Tsikkel: Victory
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas motokoll »

seda,et mina lähen tallinnast homme hommiql haapsallu survivalile ja olex ästi tore,kui siit minijad kokku saax kuskil,sest seltsis on ju segasdem...
ise 8,pool 9 paiku ktristiinest mineja
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C

a

Lugemata postitus Postitas a »

Seltsis ikka parem minna. Kuna tankima peab enne sõitu, siis võiks kokku saada poole üheksa paiku järve statoili 123 bensukas.
Kasutaja avatar

motokoll
Postitusi: 158
Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
Tsikkel: Victory
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas motokoll »

jah,ok,8.30 järve 123-s,ja rohkem ei tulegi meist kedagi ????
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C

koplik

Lugemata postitus Postitas koplik »

kas rolleriga võib sellest osa võtta? :roll:
Kasutaja avatar

motokoll
Postitusi: 158
Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
Tsikkel: Victory
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas motokoll »

et osaleda,kasvõi selle taburetiga,pead sa olema eelnevalt registreerunud ja rahagi maxnud,sellest tulenevalt on see kinnine üritus. aga alati on puudujaid,nagu igas korralikus koolis,seega võid 590.- näpus läbi astuda ja äkki sind võetaxe jutule.
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

koplik kirjutas:
kas rolleriga võib sellest osa võtta? :roll:

-see on etteregistreerimisega üritus, vastu võetakse kindel arv inimesi.
-kardan, et rolleriga sinna asja pole, osa harjutusi tehakse rollerite max kiiruse juures. No muidugi, sõltub, kas roller on tuunitud, või mitte.. :mrgreen:
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

koplik

Lugemata postitus Postitas koplik »

CB500 kirjutas:
koplik kirjutas:
kas rolleriga võib sellest osa võtta? :roll:

-see on etteregistreerimisega üritus, vastu võetakse kindel arv inimesi.
-kardan, et rolleriga sinna asja pole, osa harjutusi tehakse rollerite max kiiruse juures. No muidugi, sõltub, kas roller on tuunitud, või mitte.. :mrgreen:
A kui etteregistreerimisega on siis jah, aga rolleril peaks kiirust olema kyll nii
80 max :oops:

Teema algataja
ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

Ehh, survival käidud-tehtud. ollo-survived, FJ tagarehv-not. Mõtlesin et kestab selle hooaja lõpuni, aga kõva 2mm läks nende pidurdusharjutustega ja järel on kandiline slikk... homme siis uut otsima :D

Üritus oli üheaegselt nii meeldiv (seltskond & saunaõhtu) kui kasulik (koolitus) ja igal juhul soovitaks kõigile, kes sarnast üritust läbi pole teinud.
Kasutaja avatar

karujänes
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Veebr 2004, 19:31
Asukoht: Täna siin, homme seal... ;-)

Lugemata postitus Postitas karujänes »

Taaskord tuleb tunnistada, et kui inimesed on mingi teemaga piisavalt kaua tegelenud ja neil on olnud huvi antud teemal ka süstemaatiliselt teadmisi koguda, on tulemuseks kenakene teadmistepagas. Kui seda "pagasit" siis vähemkogenutega lahkesti jagatakse, samas isegi ka nende samade õpilaste vähestest kogemustest pidevalt juurde õppides, on koolitajad arusaadavalt väga kõrgel tasmel.
Õpilase vähesegi huvi korral teema vastu on tulemus tema jaoks tõeliselt kasulik. Ning tõeliselt rahuldust pakkuv. Proovitud, töötab!
NB! Kehtib ka korduval tarvitamisel! :twisted: :D
Soovitan soojalt kõigile kohalviibijaile!


KJ 8)

wing

mina..

Lugemata postitus Postitas wing »

käisin ka. ja jäin väga rahule.

koolitajad olid mõnusad ja asjalikud.
materjal on vajalik ja kasulik
hotell oli normaalne ja personal lahe (käääätlliiiiin! :) )
harjutused olid asjalikud ja väsitavad
seltskond ja saunaõhtu olid megad!

ehk siis kokkuvõttes - igati mega üritus, nii puhkuse, väsitamise, kuulikokkuajamise, õppimise jnejne osas!
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Riputage mõni pilt kah kuidas käbi sõitma õpib :twisted:
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

madka
Postitusi: 23
Liitunud: 28 Juun 2004, 14:25
Tsikkel: kx250f
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas madka »

/me jäi ka väga rahule
asjalikud koolitajad ja asjalik programm.

madka@ootamas_jätku(kruusa)kursust_kevadel

uitaja

Lugemata postitus Postitas uitaja »

Yhte osa pilte saab näha emmki lehelt.
Just lisandusid ka viimase survivali pildid:
http://www.emmk.ee/survival/index.html

Aga pilditegijaid oli teisigi? :)
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Osa koolituse materjale võib leida soomekeelselt weebilehelt http://www.motoristisurvival.fi/

terv
Kris.
XVZ 13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Ah sai veidi müratud ... st. kallutatud :twisted:

http://www.venturers.org/discus/message ... 1093893037

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

kris. kirjutas:
Ah sai veidi müratud ... st. kallutatud :twisted:

http://www.venturers.org/discus/message ... 1093893037

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
kas sellise suure bussi üksinda püsti ka saab, kui ta ennast mingi paha vaimu nõidumisel horisontaali peaks viskama?

Btw, kas su pidurdamistehnika on nüüd muutnud, kunagi rääkisid vist esirattaga plokki pidurdamisest.

Edit: minu ratas kaalub 194kg :ner:
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

CB500 kirjutas:
kas sellise suure bussi üksinda püsti ka saab, kui ta ennast mingi paha vaimu nõidumisel horisontaali peaks viskama?

Btw, kas su pidurdamistehnika on nüüd muutnud, kunagi rääkisid vist esirattaga plokki pidurdamisest.

Edit: minu ratas kaalub 194kg :ner:
Tasase ja kõva pinna peal saab ilusti püsti, märja muru peal on tõesti veidi problemaatiline ...

Peale mitut korda minu pidurdamist vaadates kohendasid nad veidi oma teooriat pidurdamise kohta. Mitte et mina kuidagi paremini pidurdaks vaid ratta kaalujaotus niipalju tavarattast erinev. Sellisel keskmisel tänavasõidu rattal tõuseb efektiivsel pirudamisel tagaratas sisuliselt õhku või puudutab vaevalt maapinda. Pidurdamise osakaal mõned %-d. Ehk võib rahulikult plokki panna.
Kuna minul tagumine ots tavapärasest raskem siis kerkimine väiksem ning ka tagaratas võtab pidurdamisest aktiivselt osa, nii 30% ulatuses. Seega oleks hea mitte päris plokki lasta vaid hoida piiripeal. Kuna taguotsa kerkimist ei ole siis esiotsa plokk ei ole nii hull kui tavaliselt.

Kuna nüüd oskan pidurdamisel keha ja ratast õigemas asendis hoida, julgen ka rohkem ka tagapidurit kasutada ning seetõttu pidurdusteekod märgatavalt lühem.

Suurim vahe siiski järskude pöörete tegemisel. Teadsin ennegi mis on vastujuhtimine ning mägedes serpentiine võttes kasutasin seda hoolega, kuid tasasel pinnal ei suutnud pooltki nii tugevasti kasutada kui võiks. Kui keegi ikka kõrvalt vaatab ning juhendab on hoopis teine tera, tead ise kuhu suunas pürgida.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

joekas
Postitusi: 128
Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
Tsikkel: S10
Asukoht: Kiili
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas joekas »

Täitsa kobe üritus oli jah.
Mõned pildid ja videod panin
http://tarmo.server.us/pildid/04-08_28_Motosurvival

Seal on näha ka kuidas Kris oma ratast väänab.

Terv,
Tarmo

Aha
Postitusi: 34
Liitunud: 12 Aug 2004, 23:16
Tsikkel: VFR 800
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Aha »

Tore üritus. Hea korraldus, vajalik info, toit ja majutus ok. Mina jäin igati rahule. Õppida, õppida, õppida !!!
VFR
Kasutaja avatar

arendaja
Postitusi: 288
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Tenere 700
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas arendaja »

Selle aastasel sai siis osaletud. Kuidas nüüd kokkuvõtlikult öelda. Algajale asendamatu koolitus!!! Autokoolis ei räägitud murdosagi sellest mida seal lausa ise läbi teha sai!!! Eriti kiidusõnad koolitajale, Karujänes :P
Soovitan vägagi soojalt!
Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”