Ratas seisnud niiskes - küsimused → Re: ratas seisnud niiskes - küsimused
Re: ratas seisnud niiskes - küsimused
"suht roostes" on väga lai mõiste. See võib tähendada kõike alates lapiga puhtaks lükkamisest üle õla viskamiseni. Kõigepealt proovi ikka esimest:). KUi lapist üksi ei aita, siis proovi petrooli, diisli WD-40 vms sodiga puhastada. NB! Pärast pead ketta sellest sodist puhtaks kah tegema Brake Cleaner'iga! Kui aga ketas on ikka konkreetselt kulunud, sooniline ja roostes kah, siis on endale ohutum uus ketas panna.
Pidurite pealejäämise võib põhjustada aga hoopis pidurikolbide kinnijäämine. Võta ratas alt, klotsid maha, vaata kuidas kolvid liiguvad sadulas. Sinna käib spets määre kah vahele. Ma ise olen kõigepealt roostese sodi WD-40-ga lahti ehmatanud, pitskruvidega kolvid liikuma surunud, siis õige möksi peale pannud. Kui juba piduritega jändamiseks läks, siis vaheta pidurivedelik kah ära.
Üldiselt aga ei tohiks nii lühike aeg niisket ja jahedat tsiklile suurt midagi teha, eriti kui pärast saab korraliku hoolduse teha. Lisaks tavahooldusele vaataks ma üle kõik suuremad pistikud-klemmid-ühendused, mille ma lahti sikutaks ja WD-40 vahele pritsiks.
Aga kõik ikkagi sõltub konkreetsest tsiklist ja hoiuruumi tingimustest. Kui see "niisketes oludes ca kolm-neli kuud" tähendab mere ääres tormisel küljel seismist, siis on lugu üks ja kui vanaema kartulikeldris pimedas ja külmas, siis teine.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.