Piduriõli vahetusest.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
motohai
Postitusi: 26
Liitunud: 25 Nov 2003, 22:03

Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas motohai »

Mõtlesin et enne hooaega piduriõli ära vahetada sest teine päris sogane aga ei ole sellist kogemust,äkki
keegi aitaks,ette tänades.Rattaks HD Sportster.


Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Siller »

Konkreetsel rattal pole küll piduriõli vahetanud, kuid ega seal ka midagi rasket ei tohiks olla.

Siin teemas on vähe juttu sellest:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... li+vahetus

Kasutaja avatar

marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas marti252 »

motohai kirjutas:

teine päris sogane

Kuidas sa seda näed et asi sogane on, kas sul läbipaistvad voolikud?

Kui kellelgi vedeleb juturaamatuid, mida ta tahaks ära anda, siis ma hea meelega vahetaks mõne meelepärase asja vastu :)
Kasutaja avatar

dimi1974
Postitusi: 778
Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
Tsikkel: Honda CBF 1000
Asukoht: Harjumaa

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas dimi1974 »

Lenksu küljes olevatel paakidel on ju aknad küljes sealt näebki seda kas on must.

Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

Kuidas see piduriõli üldse mustaks läheb? Endal pole küll seda ette tulnud.

Oskab keegi soovitada kuidas esipiduri anuma kaant lahti keerata- see kahe kruviga kinni, aga neid lihtsalt ei jõua lahti keerata. :wack:

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

hellcruiser kirjutas:

Kuidas see piduriõli üldse mustaks läheb? Endal pole küll seda ette tulnud.

Oskab keegi soovitada kuidas esipiduri anuma kaant lahti keerata- see kahe kruviga kinni, aga neid lihtsalt ei jõua lahti keerata. :wack:

kõige kiirem lahendus on kruvipead ettevaatlikult maha puurida, kaas eemaldada, kruvi keermeosajäägid välja keerata ja töö lõpetamisel uued kruvid lihtsalt osta. need koonuspeaga kruvid "poovad" ennast sinna suht tihtipeale väga kõvasti kinni (just selle pea osaga, mitte keermega), samas on see kruvikeeramise "rist" seal üsna hädine ja kruvid ise tihtipeale "pehmed" - ehk, et litme on kruvirist ringiks keerata seal.

vanemate rataste puhul olen ise sama probleemi ees korduvalt seisnud (vahel saab ühe kuidagi läbi ussi emmi lahti, teist ikka mitte jne...) - ja see lahendus on osutunud kiireimaks ja ilmselt ka lihtsaimaks ja odavaimaks.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

xdream
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Aug 2006, 10:20
Tsikkel: Honda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas xdream »

hellcruiser kirjutas:

Kuidas see piduriõli üldse mustaks läheb? Endal pole küll seda ette tulnud.

Oskab keegi soovitada kuidas esipiduri anuma kaant lahti keerata- see kahe kruviga kinni, aga neid lihtsalt ei jõua lahti keerata. :wack:

Võlusõna on löökkruvikeeraja.
Hea abiline mis aitab lahti keerata tihtipeale ka väga lootusetult kinni olevad kruvid.

Honda CX500 79'
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas soolo »

xdream kirjutas:
hellcruiser kirjutas:

Kuidas see piduriõli üldse mustaks läheb? Endal pole küll seda ette tulnud.

Oskab keegi soovitada kuidas esipiduri anuma kaant lahti keerata- see kahe kruviga kinni, aga neid lihtsalt ei jõua lahti keerata. :wack:

Võlusõna on löökkruvikeeraja.
Hea abiline mis aitab lahti keerata tihtipeale ka väga lootusetult kinni olevad kruvid.

Piduriõli eluiga on tavatingimustes 2 aastat,värvimuutust pole mõtet ära ootama hakata.Kuumas ja niiskes kliimas vahetatakse piduriõli igal aastal. Löögikruvika kasutamisel ära üle pinguta,need kruvid peaks ilma suurema kolkimiseta lahti saama.Lihtsalt keerates ei kipu tõesti lahti tulema.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Krt, ma ka ei kolgiks neid kruve. Korralik õige suurusega kruvikeeraja peab olema. Ja kui see ei aita, siis pea mahapuurimine pole seal küll mingi probleem. Ise olen viimastel aegadel küll kord aastas lahti keeranud nad korraks, ei nad siis kinni ka jää.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Tsikkelröövel kirjutas:

Krt, ma ka ei kolgiks neid kruve. Korralik õige suurusega kruvikeeraja peab olema. Ja kui see ei aita, siis pea mahapuurimine pole seal küll mingi probleem. Ise olen viimastel aegadel küll kord aastas lahti keeranud nad korraks, ei nad siis kinni ka jää.

vaadake - ka õige suurusega kruvikeeraja ei aita vahel nende kruvide puhul kuna need kruvid on tihtilugu tehtud VÄGA pehmest materjalist peadega siis tugevamal kinnijäämisel ei aita siiski muud kui puurimine (mis on ju tegelt väga kiire ja lihtne abi ning lisaboonuseks see, et saad normaalsed, tugevad kruvid asemele sinna panna pärast).

ja kui pidurivedeliku vahetamisest rääkida siis on soovitav seda teha pigem tihemini kui harvemini, tegelikult oleks super see teha enne iga hooaja algust, eriti kui ratas talveperioodil seisab niiskemates tingimustes.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Hans »

pacaan kirjutas:

vaadake - ka õige suurusega kruvikeeraja ei aita vahel nende kruvide puhul kuna need kruvid on tihtilugu tehtud VÄGA pehmest materjalist peadega siis tugevamal kinnijäämisel ei aita siiski muud kui puurimine (mis on ju tegelt väga kiire ja lihtne abi ning lisaboonuseks see, et saad normaalsed, tugevad kruvid asemele sinna panna pärast).

See kruvide kõvadus on nüüd suhteline :wink: Korraliku kruvika jaoks on nad pehmed, samas võrreldes peasilindri alumiinium korpusega suht kõvad. Mis tähendab seda, et väljapuurimisel võib puur vabalt kippuda sinna, kus pehmem ja rikkuda al korpuses oleva keerme. Enne puurimist tasuks siiski proovida kõiki võimalikke keermesliidete avamise vahendeid, alustades WD40-ga jne jne. Kogu selle jama vältimiseks võiks kruvid välja vahetada kõvemate vastu siis, kui nad veel vabalt keeratavad on :idea:

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas citikas »

Autodel on ette nähtud 2 aastat vahetusvälp.Kuna motika süsteem mahutab tunduvalt väiksema koguse õli kui tavaline sõiduauto siis õli ka saastub kiiremini kui autol.
Piduriõli vahetuse vajadus tekib õli omadusest õhuniiskust endasse imada.Kui vee osa piduriülis ületab mingi piiri siis võib pidurdamisel see vesi keema minna ja tekib aurukork,mille tagajärjel pidurid kaovad.
Kuna on õnn omada sellist testrit mis mõõdab vee sisaldust piduriõlis.Siis omadest kogemustest võin öelda et kui vedelik on juba musta värvi siis on vee sisaldus juba nii suur et testri skaala saab otsa.
Nii et iga kevad vahetan kindlalt piduriõli.


joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas joel »

Hans kirjutas:

See kruvide kõvadus on nüüd suhteline :wink: Korraliku kruvika jaoks on nad pehmed, samas võrreldes peasilindri alumiinium korpusega suht kõvad. Mis tähendab seda, et väljapuurimisel võib puur vabalt kippuda sinna, kus pehmem ja rikkuda al korpuses oleva keerme.

Reeglina pole nii sügavale vaja puuridagi. Kinni on kruvipea ja kui see maha puurida, siis keermeosa võib heal juhul isegi näpuga välja keerata.

Joel

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Asi algab kruvide kinnikeeramisest. Ei tasu karta ega nad ära ei kao. :wink:
Samuti juhtub õli punnidega, keeratakse kinni palju jõudu on. Pärast on vaja
puurida ja keevitada jne.

Terv.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Noh, need kruvid jäävad kinni ka siis, kui väga ei pinguta.
Kruvi pea ülekeeramisega on aga see lugu, et õige suurusega kruvitsaga keerates ei keera isegi pehmest metallist kruvi niisama lihtsalt üle.

Mingit keskmisest kõvemat materjali ma ka ei soovita - pea mahapuuritavus peab säilima.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Hans »

joel kirjutas:
Hans kirjutas:

See kruvide kõvadus on nüüd suhteline :wink: Korraliku kruvika jaoks on nad pehmed, samas võrreldes peasilindri alumiinium korpusega suht kõvad. Mis tähendab seda, et väljapuurimisel võib puur vabalt kippuda sinna, kus pehmem ja rikkuda al korpuses oleva keerme.

Reeglina pole nii sügavale vaja puuridagi. Kinni on kruvipea ja kui see maha puurida, siis keermeosa võib heal juhul isegi näpuga välja keerata.

Õnneks pole liiga tihti seda puurimist ette tulnud, kuid praegusel rattal ei aidanud muu kui puurida peasilindri korpusesse, et kruvide otsad kätte saada ja viltu ta läks :oops: Uus keere sai otsa keeratud, see ka viltu, uus kruvi ka nüüd viltu, kuid silinder peab ja see on peamine :)

Tsikkelröövel kirjutas:

keskmisest kõvemat materjali ma ka ei soovita - pea mahapuuritavus peab säilima

Pigem siiski - kruvide avatavus peab säilima=korralikud uued ja miksmitte ka kõvemad kruvid 8)

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Tsikkelröövel kirjutas:

keskmisest kõvemat materjali ma ka ei soovita - pea mahapuuritavus peab säilima

Kõige lihtsam ja mõsitlikum tegu on poldi keermeosa enne sissepanemist grafiitmäärdega kokku teha- see välistab peaaegu igasuguse kinnijäämise.

OT:
Grafiitmääre on üldse motika juures üks kuradima hea asi- eriti mootori juures. Nimelt on tal selline toime, et kuumaga aurustub õli välja ja grafiitpuru jääb alles. Seega kui sellega kokku teha mootori papptihendid siis on välistatud see jama, et tihend kinni põleks. Veel sobib see määre poltide, mutrite vahele (eriti hea veel leegitorumutrite vahele)


Sillakas

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas Sillakas »

Ehk peaks Sportsterite omanikud looma oma infonurga. Kellelgi on manual CD-l, teisel paberil, kolmandal lausa raamat ja isiklikud kogemused mis on eriti olulised. Tahtsin laadida alla manuali Sportsterile ja palun, Prantsuse ehkTaani mitte aga Inglise keeles,Jumal olgu kiidetud, joonised ja numbrid on arusaadavad.

Kasutaja avatar

dragstar
Postitusi: 22
Liitunud: 03 Nov 2008, 00:50
Tsikkel: Shadow

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas dragstar »

Mul selline rumal küsimus :wack: , et kas piduriõli on mingi spetsiaalne õli või võib kasutada ka õli mis käib mootorile? Oskab keegi soovitada head poolsünteetilist õli honda vt 600-le.

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

dragstar kirjutas:

Mul selline rumal küsimus :wack: , et kas piduriõli on mingi spetsiaalne õli või võib kasutada ka õli mis käib mootorile?

Piduriõli ikka spets, leiad selle poest märgistusega DOT ja taga number 3 või 4 või 5.. Igas varuosa poes saada, pole kallis ka.
Mootoriõlidest vaata näiteks Motorexi või Liqui Moly poole, väärt kraam! :)

Keretööd

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas mega1 »

kuidas õhk välja saada paar tundi juba pumbanud ja õhutand aga sittagi ikka pehme
nb vahetatud said voolikud

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

hary
Postitusi: 126
Liitunud: 23 Apr 2007, 17:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas hary »

No on ju varem juttu olnud...lase kogu õli välja ja osta apteegist süstal ja lase alt õli sisse kui potskasse tuleb, siis keerad nipli kinni ja lisad potskasse juurde, vajadusel võid veel alt välja lasta/õhutada, pannes vooliku nipli otsa ja teise otsa samasse õlisse, siis pumpad ja päästad niplit, siis ei tohiks kuskilt õhku peale saada..
Teine variant et voolikud ei istu paigal ja sealt tuleb õhku vahele..

mega1 kirjutas:

kuidas õhk välja saada paar tundi juba pumbanud ja õhutand aga sittagi ikka pehme
nb vahetatud said voolikud

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas spinna »

dragstar kirjutas:

Mul selline rumal küsimus :wack: , et kas piduriõli on mingi spetsiaalne õli või võib kasutada ka õli mis käib mootorile? Oskab keegi soovitada head poolsünteetilist õli honda vt 600-le.

Et asi päris selge oleks, siis võiks kasutada sisuliselt vale väljendi "piduriõli" asemel märksa õigemat väljendit "pidurivedelik".
Mistahes õli valamine pidurisüsteemi hävitab seal tõenäoliselt viimseni kõik tihendid. Vähemalt siis juhtus küll nii kui mina veel poisike olin :D

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

mega1 kirjutas:

kuidas õhk välja saada paar tundi juba pumbanud ja õhutand aga sittagi ikka pehme
nb vahetatud said voolikud

Õhumull kipub jääma piduri peasilindri taha vollade ühenduskohta.Võta kogu kupatus lenksu küljest ja keera nii,et õlipoti alumine auk silindrisse oleks kõrgemal kui mis tahes muu koht kogu pidurivoolikute liinil.Vajuta linki ja lase järsku lahti ja varsti õhk läinud.Edu.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas petz »

oskab keegi targem öelda, kas saab või kuidas hinnata 4_5 aastat seisnud poolikud ja suletud ja originalpakendis pidurivedeliku kvaliteeti.on see kraam veel üldse kasutuskõlblik :?:
oma tsiklil pidurivedelik vähemalt kolm hooaega vahetamata ja seega ka teema päevakorral.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Poolikud viska kohe minema,kinnistel pakenditel pole häda ilmselt midagi.Pidurivedelik imab hästi niiskust.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

kuidas õhk välja saada paar tundi juba pumbanud ja õhutand aga sittagi ikka pehme

Kui kasutaksid otsingut, siis leiaksid põhjalikke seletusi siitsamast foorumist tsikli pidurisüsteemide õhutamise kohta. Nimelt ei allu tsikli pidurisüsteem vanakooli moodi auto pidurite õhutamisele. Abiks on kas vaakumiga õhu väljatõmbamine või süsteemi tühejendamine ja siis vaakumiga uue vedeliku sisseajamine. Saab hakkama ka meetodil kus altpoolt pidurisadula õhutusniplist pressida süsteem uuesti vedelikku täis. Kui ise ei saa hakkama, siis pöördu teenindusse - vähemalt on kindel, et õhk saab välja.

PS! mul letis selleks toiminguks spetsiaalsed suured süstlad koos voolikuga. Ajab asja ära paremini kui mitmetuhande kroonised piduriõhutuspumbad.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

garmm

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas garmm »

petz61 kirjutas:

oskab keegi targem öelda, kas saab või kuidas hinnata 4_5 aastat seisnud poolikud ja suletud ja originalpakendis pidurivedeliku kvaliteeti.on see kraam veel üldse kasutuskõlblik :?:
oma tsiklil pidurivedelik vähemalt kolm hooaega vahetamata ja seega ka teema päevakorral.

Kui pakend elik potsik metallist, siis võibolla on isegi midagi kasutuskõlblikku. Mälu järele oli DOT4 madalaim keemispunkt 175 kraadi. Alla selle ohtlik ja tuleks kohe vahetada. Mõõtmiseks on olemas riist mis selle keemispunkti ära mõõdab. Soovitan uurida autoesindustest. Reeglina on niisugune riist autodiilerile tootja poolt kohustuslikuks tehtud tehnilise varustuse hulgas.


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas petz »

kui nüüd meenutada, siis autode ülevaatusel tegelt kontrollitakse ka mingi testriga pidurivedeliku kõlblikkust, vist niiskuse sisaldust, sellega peaks vist ka nende poolikute plastpotsikute sisu kasutuskõlblikkust saama hinnata.
ja ega selle seismisega selles poolikus potsikus oleval vedelikul peale selle veesisalduse vist saagi midagi enamat juhtuda.


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Piduriõli vahetusest.

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Veel vahetamisest:

Ei ole neil poolikutel pudelitel ka häda midagi kui kinni keeratud korgiga seisavad... seisis ca.2a ja sai kontrollitud, niiskust isegi 1% ei ole.

Kuid tagumise pidurivedekliku vahetusel hakkas kinni keeratud õhutusnipli vahelt vedelik läbi immitsema, loodetavalt sai nüüd haiget õhutusnippel(mis ka üsna roostes) mitte pidurisuport ise, uus nippel juba ka tellitud, seega tasub ettevaatlik olla ka selle nipli kinni keeramisega.

Kahjuks ei kasutanud momentvõtit(nm) aga tundub , et oleks pidanud, loodetavalt asi laheneb uue nipliga.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”