Kompressioon
Re: Kompressioon
QRX kirjutas:Maurus kirjutas:Tegemist on ju v2 mootoriga, mille silindrite surve erinevus võib kõikuda kuni 2kg/cm2 ! V2 mootoritel reeglina toimub ühe väntvõlli ringi ajal mõlemis sinlindris töötakt, järgmine vändaring on tühi! Mida väiksem silindrite omavaheline nurk, seda väiksem on ju vända pöörlemis kraad ühest survest teise! Reeglina on tavaliselt tagumise silindri rõhk väiksem, kui esimese! Nii on mootori käivitamine lihtsam ja käiva mootori vibra väiksem! Järelikult sinu Kawal on veel surved hääd! Kui alla 7kg/cm2 on, siis alles hakka mõtlema remondile!
V2'dest toimub vist ühe vändaringi ajal mõlemas silindris töötakt HD'l. Japsidel peaks ühe ringi ajal olema ühes silindris korraga töötakt. Just vibra vähendamiseks ja ühtlasemaks mootori veoks. Hea näide selle kohta on ainuüksi see, et HD'l võid piibud omavahel ära vahetada ja mootor ikka käib, kuna töötaktid on sisuliselt sama aegsed, japsil see aga ei toimi.
Ei tahaks küll uskuda Pigem on HD teema piipude vahetamisega see, et säde tekitatakse iga vända pöördega mõlemas silindris, kui pole survetakt, siis säde ka ei tee midagi ja kui on survetakt, toimub peale seda pauk ja töötakt. Minuarust ka enamusel ühesilindrilistest toimub säde iga vända ringi ajal ja kasu on tast ikka iga teise ringia ajal. Kui mõlemas silindris oleks töötakt ühel ajal, siis oleks vibra ikka räige ja kaoks mõte teha mitmesilindrilisi mootoreid teatud kubatuuri juures. Parandage, kui puusse panen.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.