Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Moderaator: Moded
Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Eesti Rahvaspordi Karikas 2009
Ü L D J U H E N D
Hooaeg algab sel aastal 5. aprill ja lõpeb detsembris. Osavõistluste ajakava lisatud.
Võistlusklassid:
ATV
1) Open - kuni 750ccm
2) Open - üle 751 ccm
3) Kärnatajad
Quad
4) Quad (mehed ja naised)
5) Quad 100 (6-9.a)
6) Quad 200 (10-14.a)
Soolo:
7) Open
8.) Rahvasportlane
Quad 100 ja 200 sõidavad koos.
Neljarattalistel (v.a. mini) kohustuslik „kill” lüliti.
Osavõistluste korraldajatel on õigus oma võistluse raames teha juurde võistlusklasse (noored; veteranid; naised; erinevad mootori kubatuurid jne).
Autasustamine:
Igal osavõistlusel autasustatakse 6 esimest, mini klassis (kuni 5.a) – kõik osavõtjad
Hooaja kokkuvõttes autasustatakse iga klassi 3-e parimat.
Punktisüsteem:
Punkte saavad 20 paremat.
Hooaeg koosneb 15-st osavõistlusest, millest punktiarvestusse läheb 10 paremat tulemust.
Osavõtumaks: 450 eelregistreerimisega (kuni 3 päeva enne võistlust); 600 eek kohapeal.
Lapsed 250
Võistlusnumbrid: Iga osavõtja taotleb endale ise EMF-st koos litsentsiga.
Litsents: Kõigil kohustuslik (vt http://www.msport.ee / litsentsid)
Lapsed lubatakse starti vanema nõusolekul (allkiri)
Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 osavõistlused (15) toimuvad:
Kuupäev - Osavõistluse Nimi / Korraldaja/ Koht
1) 5.aprill - Motorex Karjääri Kärnatamine / Lärm / Rannu
2) 26.aprill- Motorex Karjääri Kärnatamine /Lärm / Kukemetsa
3) 2.mai - Kestvussõit / Jaak / Muhu
4) 9.mai - Jaanikese Kestvussõit / K&K / Valga
5) 17.mai - Kestvussõit / AV Motors / Rakvere
6) 27.juuni - Motomärul / Jaak / Muhu
7) 11.juuli - Piksepini Suve-eri / Piksepini / Sõreste karjäär, Põlvamaa
8.) 5.sept - Jaanikese Kestvussõit / K&K / Valga
9) 12.sept - Piksepini karikas / Piksepini / Misso
10) 19.sept - Motorex Karjääri Kärnatamine / Lärm / Rannu
11) 3.okt - Motorex Karjääri Kärnatamine /Lärm / Kukemetsa
12) 31.okt - Kestvussõit / Jaak / Muhu
13) 28.nov - Piksepini karikas / Piksepini / Misso
14) 12.dets - Jaanikese Kestvussõit / K&K / Valga
15) 26.dets - Turba Tund / MC Freedom Wheelers / Ida-Virumaa
Tere.
Minuni on jõudnud ettepanekud võistluste korraldajatelt,luua Eesti Rahvaspordi Karikas (ERK) sari 2009.
Kuna sai palju vaeva nähtud ja lõpuks Rahvaspordi kaardi tegemisega kokkulepe saavutatud ,siis otsutasime siin kõikide võistluste korraldajatega,et loome sellise sarja ,mis koosneb umbes 8-10 võistlusest.Need võistlused toimuksid nagunii ,aga, et huvitavam oleks ,siis teeme sellest sarja,anname igal võistlusel punkte ja aasta lõpus selguvad ERK sarja võitjad.
Kuna kõik võistlused on kooskõlastatud EMF-ga ,siis ei tohiks ka olla probleeme EMF-inimestega.
Sarja kuuluvad kindlasti Mõedaku võistlused 2tk, Karjääri Kärnatamised 4tk ,Valga Jaanikese 2tk.,Muhu Motomärul,miks mitte ka Öine Raketibaasi enduuro ja üks kuivem Misso, Illuka jt. Hetkel puudub veel kokkulepe osade korraldajatega ,aga loodame ,et see pole probleemiks ,et kõik võistlused veel paigas pole ,aga see selgub kindlasti lähiajal.
Sari saab alguse 05. apr Rannus Karjääri Kärnatamisega.
Klassid tuleks nagu tavapäraseks on saanud kõikidel võistlustel Soolo-open ,rahvasportlane
Atv-open , Rahvasportlane
Quad,quad 100,200,mini
Karjääri kärnatamisel lisandub ka veteranide klass -oleneb korraldajast???
.
Täpsem info selgub lähiajal ,mis kajastub ka foorumites.
Vot sellised toredad uudised-loodame ,et paralleele ei hakata tõmbama EMX -ga(see vaidlemine on juba unustatud)
Tehke trenni kõvasti .
Lärm
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Osavõtumaks võiks vähenda, siis oleks rohkem osavõtjaid ja kõik võidavad.
Näiteks:
35 osalejat ja 400kr = 14000
45 osalejat ja 300kr = 14000
Mitme võistluse pealt aitaks see transpordi kulutusi osaliselt katta, sest praegusel ajal on 100kr ka raha.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Heia-heia!
Mul oleks ka huvitavaid ettepanekuid aga kahjuks pole see väljavalitud "korraldaja" kellega sel teemal räägitud oleks.Ega ei loodagi, et kõik Piksepini sõidud seal sarjas oleks aga üks om iks väega vähe - või mis kärnatajad arvavad?
Aga eks meil juba sari on ja järgmisel laupäeval jälle sõidame. Täidsa kuival lumerajal muide....
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
siis on põhjust ka igast võistlusest osa võtta,karm aasta tuleb
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
8 kuni 10 sõitu on ikka optimistlikult vähe. Karta on, et number suurem aga mõte on igati hea. Tekkib stiimul osaleda nii paljudel sõitudel kui võimalik. Aasta lõpus põnev vaadata mitmes oled ja järgmiseks aastaks saab lati kõrgemale panna. Lärm viska siis kalender välja kui sõidud paigas saab hakata plaane tegema ja üleliigseid kulusid kärpima, et nagu joomata jäänud õlle eest saab näiteks bena osta jne. Kohti küll kus kokku tõmmata ja ikka sõitma seltsimehed kärnatajad. Tundub tihe ja huvitav aasta tulema.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Pangan, enam ei leia aga kuskil oli kalender olemas.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Hetkel on EMF kinnitanud Eesti Meistrivõistlused FIM kahepäeva Enduros kahe sellise võistluse kujul varuks on veel kaks võistlust kui korraldusega jõutakse niikaugele. Enduro on paraku MM korralduse mõõtu meeskonnaga asi seega pole see nii lihtne kui ümber posti kütta lintide vahel kahjuks. Tegemist on kahepäevaste sõitudega miinimum 60km ringil kus asub kaks või kolm kiiruskatset ja mitmed ajakontroll ning kontroll punktid. Esimesel päeval sõidetakse kolm ringi teisel päeval kaks või kolm ringi. Hobby sõidab vastavalt kaks ja üks ringi. Töö käib varsti annab ülesse ka korraliku www lehe kus kõik kirjas tehnikast kuni reeglite ja kõige muuni. Sõita saab EMF või välisriigi vastava litsentsiga. Klassid on E1, E2, E3, hobby ja veterockid. Paikusel on ka kombainid Tallinnas neid radasid lõhkuma ja ohtlikus sõitma ei lase. Kohapeal saab osta ka ühekordset EMF litsentsi, kes ei sõida tiitli eest saab sõita rahvaspordi lihtsentsiga hobbys kui selle kindlustuskatte on piisav. Seda täpsustame EMF'iga veel kuna aga salaorganisatsiooni igasugune info on enam kui üli salajane on selle kohapeal hetkel valge laik. Arutuid korraldus riske võtma ei hakka ja vangi minema ei plaani hakata nagu Lätis juba üks korraldaja istub 6 aastaks igasugu põnevate lambi "litsensidega" kaskadööride laibaks sõidutamise eest.
Paikusel on ka Balti MV etapp Tallinnale taotleme loodetavasti saab Toivo selle ka paika. Palju Lätlaseid ja Soomlaseid on oodata rajad on täiesti maailmaklassist samas kõigile läbitavad, Hobby saab sõita ringi Extreme katsel kõigest millest jõud üle ei käi. Kõigiga katsutakse heade sportlike tavade piires arvestada (mis tähendab, et see on EMV mitte kärnatamine päris, et elementaarsed sõiduoskused siiski on vajalikud mitte kedagi siin solvata tahtes mitte mingil juhul), et kõik tervelt koju saata igal juhul hea tuju ja põnevate seiklus meenutustega.
Motokross ajakirjas ilmub EMV Enduro käsiraamat mis kõigile abiks kellel huvi on. Nii, et hantel voodikõrvale ja tehnika korda kevadeks. Rajad on salastatud võistluspäevade hommikuni salatrenni tegemist vastavalt reglemendile ei toimu. Rada võib läbi käia või jalgarattaga läbi palju jaksu on Extreme katse puhul on see lausa kohustuslikult soovitatav. Kedagi seal uputama ja ülesse pooma ei hakata, tegemist ei ole hard enduroga vaid klassikalise WEC MM tüüpi sõiduga kus tuleb kiiresti, täpselt ja targalt sõita mitte kaevata, uputada, tirida ja tassida.
16-17 mai EMV Paikuse Enduro I etapp Paikuse EMV / Baltijas čempionāts Igaunija T.Nikopensius
20-21 juuni EMV Tallinna Enduro II etapp Tallinn EMV / Baltijas čempionāts ??? Eesti Gas-Gas
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
NB!Kuhu Sa mees sihid oma jutuga
Hetkel on EMF kinnitanud Eesti Meistrivõistlused FIM kahepäeva Enduros kahe sellise võistluse kujul varuks on veel kaks võistlust kui korraldusega jõutakse niikaugele. Enduro on paraku MM korralduse mõõtu meeskonnaga asi seega pole see nii lihtne kui ümber posti kütta lintide vahel kahjuks. Tegemist on kahepäevaste sõitudega miinimum 60km ringil kus asub kaks või kolm kiiruskatset ja mitmed ajakontroll ning kontroll punktid. Esimesel päeval sõidetakse kolm ringi teisel päeval kaks või kolm ringi. Hobby sõidab vastavalt kaks ja üks ringi. Töö käib varsti annab ülesse ka korraliku www lehe kus kõik kirjas tehnikast kuni reeglite ja kõige muuni. Sõita saab EMF või välisriigi vastava litsentsiga. Klassid on E1, E2, E3, hobby ja veterockid. Paikusel on ka kombainid Tallinnas neid radasid lõhkuma ja ohtlikus sõitma ei lase. Kohapeal saab osta ka ühekordset EMF litsentsi, kes ei sõida tiitli eest saab sõita rahvaspordi lihtsentsiga hobbys kui selle kindlustuskatte on piisav. Seda täpsustame EMF'iga veel kuna aga salaorganisatsiooni igasugune info on enam kui üli salajane on selle kohapeal hetkel valge laik. Arutuid korraldus riske võtma ei hakka ja vangi minema ei plaani hakata nagu Lätis juba üks korraldaja istub 6 aastaks igasugu põnevate lambi "litsensidega" kaskadööride laibaks sõidutamise eest.
Paikusel on ka Balti MV etapp Tallinnale taotleme loodetavasti saab Toivo selle ka paika. Palju Lätlaseid ja Soomlaseid on oodata rajad on täiesti maailmaklassist samas kõigile läbitavad, Hobby saab sõita ringi Extreme katsel kõigest millest jõud üle ei käi. Kõigiga katsutakse heade sportlike tavade piires arvestada (mis tähendab, et see on EMV mitte kärnatamine päris, et elementaarsed sõiduoskused siiski on vajalikud mitte kedagi siin solvata tahtes mitte mingil juhul), et kõik tervelt koju saata igal juhul hea tuju ja põnevate seiklus meenutustega.
Motokross ajakirjas ilmub EMV Enduro käsiraamat mis kõigile abiks kellel huvi on. Nii, et hantel voodikõrvale ja tehnika korda kevadeks. Rajad on salastatud võistluspäevade hommikuni salatrenni tegemist vastavalt reglemendile ei toimu. Rada võib läbi käia või jalgarattaga läbi palju jaksu on Extreme katse puhul on see lausa kohustuslikult soovitatav. Kedagi seal uputama ja ülesse pooma ei hakata, tegemist ei ole hard enduroga vaid klassikalise WEC MM tüüpi sõiduga kus tuleb kiiresti, täpselt ja targalt sõita mitte kaevata, uputada, tirida ja tassida.
16-17 mai EMV Paikuse Enduro I etapp Paikuse EMV / Baltijas čempionāts Igaunija T.Nikopensius
20-21 juuni EMV Tallinna Enduro II etapp Tallinn EMV / Baltijas čempionāts ??? Eesti Gas-Gas
NB!Siin on juttu Kestvuskrossi sarjast mida tahetakse tegema hakkata.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
NB!See teema rohkem ATV meestele
Asja vastu on suur huvi,kahjuks väljaspool foorumit !!!!!!!
Panen siis siia ka paar soovitust.
Kõige pealt on räägitud siiski kahest ATV klassist
- kuni 700 cm3
- kuni 1000 cm3
kuna 2009.a on kõigil litsents võistlustel kohustuslik olgugi,et Rahvasportlase litsents on piiratud (ei saa osaleda EMF ja EKV sarjas,samas on litsents ka 1000.eeki odavam)
Meie arvame,et kubatuuri vahega klassidega on asi õigem.
(selge,et Can-Am 800,Polaris 850,Kawa 750,Artic 1000 vastu 700-ste Suzude,Yamude,Hondade,Sym-dega ei saa,küll aga "Rahvasportlase" litsensi omanik saab "Openi" litsensi omanikule vastu küll)
Sõidu aeg oleks kõikidel võistlustel 1,5 tundi
Juhend peaks olema igal osavõistlusel ühesugune.
Samuti peaks korraldajad kokku leppima miinimum auhinnafondi.
Sellise järelduseni oleme jõudnud konsulteerides nii OPENI kui ka RAHVASPORTLASTEGA.
(OPEN litsensi omanikud on samasugused tava RAHVASPORTLASED,kes on otsustsanud osaleda EMF,EKV sarjas,sellest ka erinevus litsesides loe:litsensi tasudes)
NB!arutelu tuleb kuumaks ajada varsti juba Aprill käes.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
NordicATV kirjutas:Sellise järelduseni oleme jõudnud konsulteerides nii OPENI kui ka RAHVASPORTLASTEGA.
(OPEN litsensi omanikud on samasugused tava RAHVASPORTLASED,kes on otsustsanud osaleda EMF,EKV sarjas,sellest ka erinevus litsesides loe:litsensi tasudes)
Sa jõudsid ka lõpuks sama järeldusini, mida ma siin kuid tagasi üritasin selgeks teha.
Litsentsi hind ei sõida, mees ja tsikkel sõidavad. Ja nii võistlustel kui ka ilmselt tulevases sarjas käib arvutus LITSENTSI põhiselt. Sõiduoskus ei huvita kedagi.
Praegune idiootlik olukord tingib selle, et rahvasportlased võtavad OPEN litsentse, kuna 2 EMV/EKV arvestuse sõidu kaasa tegemine tasub ennast juba rahaliselt ära OPENi litsentsiga.
Sõidad korra Paikuse Endurol ning korra talvist kestvuskrossi ning ongi targem OPEN litsents võtta.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
lärm kirjutas:Arvan et aitab sellest et open ja kärnatajad eraldi on.
Täitsa nõus et open ja kärnatajad koos aga Atv-d oleks parem ikka kuni 700 ja kuni 1000
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Praegune idiootlik olukord tingib selle, et rahvasportlased võtavad OPEN litsentse, kuna 2 EMV/EKV arvestuse sõidu kaasa tegemine tasub ennast juba rahaliselt ära OPENi litsentsiga.
Sõidad korra Paikuse Endurol ning korra talvist kestvuskrossi ning ongi targem OPEN litsents võtta.[/quote]
Mellaga nõus...
Aa 2X600 1200 - litsents 2000
3X600 1800, seega
3-4. EMV/EKV etapi kaasategemine juba tasub 2000-se litsentsi MAKSMIST...
2.-e sõidu puhul võib selle plastplönniga ainult võid saiale määrida..... üleüldse võiks ta ka suvlisele
värvilisele paberile printida, nagu rahvasportlase kaart, saaks tootmiskulusid kärpida ja siis peaks ju
odavam ka tulema.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Joosep-Kärnatamistel tuleb ka targalt ja kiirelt sõita ja uputatud ,tiritud ja tassitud pole seal vajadust, kui vähegi sõiduoskust on.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Sai Pärnus "Illuka krossi"(1 etapp) korraldajatega kokku,mehed on sarjast väga huvitatud,kuna kross tuleb nendel nii või teisiti.
Samuti on saadud nõusolek "Jaanikese" korraldajatelt(2 etappi),sama on "Mõedaka"(2 etappi) korraldajatega,nii et Lärm hakkame asju edasi ajama.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Toetan teid igati ,nii kuis suudan,aga seekord jätaks kogu sarja eest vastutuse ,et punktid loetud saaks korrektseslt jms.kellegi teise hooleks.Mina vedasin rahvaspordi kaardi asju ning Valga ja Rakvere inimesed on minu arust väga pädevad seda sarja asja ajama,mina toetan igati.
Endal käed -jalad tööd täis hetkel ajavõtusüsteemi Eestisse toimetamisega,mille eest on raha makstud ja kõigi eelduste järgi peaks paari nädalaga Eestisse jõudma.Koguni 200 transponderiga süsteem. Asi peab enne aprilli töökorras olema ja kõik vaja minevad inimesed palgatud,kes süsteemiga kaasas hakkavad käima ja vastutama selle eest ,et tulemused korrektselt kirja saaks.
Edu
Lärm
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Tere Kõigile
Paneme teema üles.
Kuna on tulemas 2009.a võistluste sari "Eesti RahvaSportlase Karikas 2009."
Siis oleks vaja teie arvamust ATV võistlusklasside suhtes. (Saan aru küll,et saadetakse siit foorumist otse perse,aga üritada võib)
varjandid on 1.ATV kuni 700
2.ATV kuni 1000
või siis "ATV Open" ja "ATV Kärnataja"
Teadmiseks niipalju,et EKV 2009.a klassis on "ATV kuni 700" ja "ATV kuni 1000"
Palume asjalikku arutelu kuna sellest on korraldajatele palju kasu juhendite koostamisel.
NB!Teema arutelu kestab kaks nädalat. (lõppeb 18.03.09)
NB!SÕNA PALUN VÕTTA KÕIGIL,KES ON ASJAGA KURSIS.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Ikka pakuks ATV kuni 750 ning 751 ja üle.
80% ikka kinni masinas. Eestis vaid mõned mehed, kes suudaks praktiliselt iga masinaga võita tehtud masinaga "rahvasportlast".
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Sellest on muidugu juba palju juttu olnud (ma arvan et KÕIK kuni 700 ste atv-de omanikud pooldavad klasse ATV 700 ja ATV 1000)aga Lärmil juba kärnatamise juhen üleval ja kui rahvaspordi sari siis ju juhend peab kõigil üks olema kuidas muidu punkte arvestada ja Lärmil ju ATV-de klass jagatud ikka kärnatajad +open nii et kahjuks jätate 700stele ainult osalemis rõõmu
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
susservusser kirjutas:Sellest on muidugu juba palju juttu olnud (ma arvan et KÕIK kuni 700 ste atv-de omanikud pooldavad klasse ATV 700 ja ATV 1000)aga Lärmil juba kärnatamise juhen üleval ja kui rahvaspordi sari siis ju juhend peab kõigil üks olema kuidas muidu punkte arvestada ja Lärmil ju ATV-de klass jagatud ikka kärnatajad +open nii et kahjuks jätate 700stele ainult osalemis rõõmu
Rahu ainult rahu,arutelu kestab 18.03.09.
Mis puudutab klassidesse,siis see "ATV 750" on kõva sõna kuna kubatuuri muutusest lisanduksid Kawa 750 ja uued Suzu 750 väiksemasse klassi.
"ATV 1000" klassis saavad sel juhul sõita ainult Can-Am 800 ja Polaris 800,850 ja Artic -Cat 1000.Mis siin salata ka kõik(99%) "ATV 1000" sõitjad ongi nii nimetatud "Open" litsensiga sõitjad.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
NordicATV kirjutas:susservusser kirjutas:Sellest on muidugu juba palju juttu olnud (ma arvan et KÕIK kuni 700 ste atv-de omanikud pooldavad klasse ATV 700 ja ATV 1000)aga Lärmil juba kärnatamise juhen üleval ja kui rahvaspordi sari siis ju juhend peab kõigil üks olema kuidas muidu punkte arvestada ja Lärmil ju ATV-de klass jagatud ikka kärnatajad +open nii et kahjuks jätate 700stele ainult osalemis rõõmu
Rahu ainult rahu,arutelu kestab 18.03.09.
Mis puudutab klassidesse,siis see "ATV 750" on kõva sõna kuna kubatuuri muutusest lisanduksid Kawa 750 ja uued Suzu 750 väiksemasse klassi.
"ATV 1000" klassis saavad sel juhul sõita ainult Can-Am 800 ja Polaris 800,850 ja Artic -Cat 1000.Mis siin salata ka kõik(99%) "ATV 1000" sõitjad ongi nii nimetatud "Open" litsensiga sõitjad.
.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Minu arust on ka 99,9% open sõitjatest can -amid. mõni üksik muu open ka -ülejäänud on köik rahvasportlased.Kui teha 750 ja ülespoole,siis on jälle osadel tuunitud ,mida keegi ei saa tõestada jne.Mina pooldan kärnatajad ja open ja ma arvan ,et kärnatamistel ka nii jääb,ise asi kui otsustate rahvaspordi sarjas teistmoodi teha, siis saab ka häda pärast hiljem üle vaadata kärnatamiste tulemused ja eraldi panna 750 ja edasi mis muidugi paras porno on...(aga võimalik) Otsustage teie...
Ütlen veel et kärnatamistel aitab kiiremini edasi kaine mõistus kui suur kubatuur ,
Lärm
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
lärm kirjutas:Minu arust on ka 99,9% open sõitjatest can -amid. mõni üksik muu open ka -ülejäänud on köik rahvasportlased.Kui teha 750 ja ülespoole,siis on jälle osadel tuunitud ,mida keegi ei saa tõestada jne.Mina pooldan kärnatajad ja open ja ma arvan ,et kärnatamistel ka nii jääb,ise asi kui otsustate rahvaspordi sarjas teistmoodi teha, siis saab ka häda pärast hiljem üle vaadata kärnatamiste tulemused ja eraldi panna 750 ja edasi mis muidugi paras porno on...(aga võimalik) Otsustage teie...
Ütlen veel et kärnatamistel aitab kiiremini edasi kaine mõistus kui suur kubatuur,
Lärm
Kui vaadata siis EKV meeskondlike sõite 2009 siis 700 oli 18 paari seega siis 36 meest kellel siis on litsens -muidugi ega kõik nendest ei osale kärnatamistel ja osadel oli 1 paariline kas siis tavaliselt 1000 klassi sõitja või muidu mees seega ikka kokku umbes paarkümmend meest kes ehk osaleksid kärnatamistel ja meil klubis on ka paar meest kes tegi 2000 se litsensi puhtalt raha kokkuhoiu mõttes kuna mõnel üksikul eestikal oli ka soov osaleda ja ma arvan et sellisei mehi on veelgi üle eesti seega me ikka vist ei räägi 0,01% vaid ikka paarikümnest-kolmekümnest mehest kellel on ATV-700 ja omavad litsensi ja kes ka tahaks võistelda mitte Can-amide taga töristada ja ainult osalemis rõõmu nautida . Arusaadav et korraldajale on kulukas kui on palju klasse aga no saagem 700ja meestest ka aru .Võibolla siis 3 klassi ATV-kärnataja ,ATV Open 1000 ja ATV Open 700 sest sellega olen päris nõus et ega kärnatajate seas vist Can-Amme eriti pole.
Ja kui EKV 2009 meeskondlikke tulemusi vaadata siis ATV 1000 oli kokku 24 paari ja ATV 700 kokku 18 paari seega vastavalt 1000 seid 57,14 % ja 700 seid 42,86 % nii et ei ole päris 99,9% litsensiga mehed Can-amidega.
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
keskmise sõiduoskusega kodanikul pole olulist vahet, kas tagumiku all on 700 või tonnine. Ja oskaja sõidab 700-sega kiiremini kui mitteoskaja can-amiga.
Ehk siis rohkem on kinni oskustes ja siis alles tuleb masin.
Kui nüüd 2-rattalisega paralleel tuua, siis EKV/EMV sarjas on ka kubatuuri järgi klassid, kuid kärnatamisel on ikkagi klassiks kas Open või teine. Ja ma küll ei arva et kui ma 250 asemel 450-ga sõidaks, oleks tulemus parem
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
mella kirjutas:keskmise sõiduoskusega kodanikul pole olulist vahet, kas tagumiku all on 700 või tonnine. Ja oskaja sõidab 700-sega kiiremini kui mitteoskaja can-amiga.
Ehk siis rohkem on kinni oskustes ja siis alles tuleb masin.
Kui nüüd 2-rattalisega paralleel tuua, siis EKV/EMV sarjas on ka kubatuuri järgi klassid, kuid kärnatamisel on ikkagi klassiks kas Open või teine. Ja ma küll ei arva et kui ma 250 asemel 450-ga sõidaks, oleks tulemus parem
Täitsa nõus aga 2-rattaliste ja 4-rattaliste vahel on paraleele üsna raske leida probleem ongi selles et 700 se ATV ja 1000se ATV vahe on märgatavalt suurem kui ja 250sel-450sel siklil
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
susservusser kirjutas:700 se ATV ja 1000se ATV vahe on märgatavalt suurem kui ja 250sel-450sel siklil
või on canam lihtsat oma sõiduomaduselt parem?
Re: Eesti Rahvaspordi Karikas 2009 sari
Veel nats statistikat:
Elva Talvine karikas 03.01.2009(klassid siis ATV-700,ATV-1000,ATV-Rahvasportkane,ATV-Veteran
Osalejad
1000-11
700-8
RS-7(minu teada ando pärnlin atv-700 ja nüüd ka litsens kuna osales EKV-del)
Vet-3(kõigil kolmel veteranil ATV-700 ja litsensid)
Ehk siis(litsensiomanikud ) 1000 stega kokku 11meest / 700 stega 8+3+1 kokku 12 meest
Nii et protsente ma ei viitsi arvestada asi on niigi selge.
Kui vaadata nüüd üldarvestuse tulemuste tabelit siis
esimesed 6 meest on 1000 sed
1-1000
2-1000
3-1000
4-1000
5-1000
6-1000
7-700
8-1000
9-RV
10-1000
ja siis ülejäänud no kas ei pane mõtlema........ et isegi esi kümnesse mahub üks rahvasportlane ja üks 700 ne ülejäänud 1000 sed ,no selge rahvasportlased eraldi arvestuses aga 700sed litsensiga need 12 meest siis sellel konkreetsel võistlusel ... neile jääb ju sel juhul osalemis rõõm ainult ja ei ole mitte ned 700 mehed kes peale esi kümmet jäid mitte sitad sõitjad et jahute koguaeg et asi ikka sõitjas kinni,lihtsalt mulle tundub see ääretult ebaõiglane lisaks sellele simuleerib eraldi 700ste klass rohkem 700 stega mehi osalema tulema mis korraldajale ju ainult kasulik
Minu arvates kui 700 ja 1000 koos siis kokkuhoid 3 karikat aga 700 seas vähem osalejaid
kui aga 700 ja 1000 eraldi siis lisakulu 3 karikat aga 700seid joonel rohkem ja kindlasti mitte 1000 seid vähem(seda enam et 1000ndeste arv võistlustel on enamvähem ühte patta aga selliseid 700 seid kes tavaliselt ainult ümber oma talu sõidavad ka võistlema tuleva kui võistlus nende talukoha lähedal juhtub olema.
Nii et korraldajatele ei tohiks kulukamaks minu arvates see lisa klass küll minna pigem kasulikumaks ja 1000 ndestele meestel on sellest suht suva ja no 700 stele meestele see kindlasti meeldib rohkem.Miks siis mitte teha niimoodi?
Sama arvamust jagavad üsna mitmed sõitjad eri klubitest kuid seda foorumi väliselt sest nad ei ole foorumi kasutajad (sellest on viimastel võistustel üsna palju räägitud)
Ned on muidugi soovitused teistele korraldajatele aga eks iga korraldaja ise otsustab kas võtta või jätta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.