Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
ishijupp kirjutas:madjs kirjutas:Jah see hoogsam välja valgumine sooja mootori puhul on tõesti õige, aga kus kurat tal siis enam valguda on kui terve talve on valgunud karteri põhja poole? Siis settib kogu jama põhja, filter ei ole kogu pasa kinni püüdja, kui asi oleks nii siis ei läheks õli ju kunagi mustaks?
Noh, on ju vahe kas valad purgist välja vett või Mett? Vett jääb purgi seintele paar mg, mett aga grammide kaupa, seepärast ka vaja õli soojaks ajada, et viskoossust vähendada ja kogu õli kätte saada. Külma õliga 0 kraadi juures (muidugi juhul, kui pole kasutusel mõni 0Wxx õli) jäädki neid gramme sealt nõrutama. Ja taas- kui õlist midagi välja sadeneb, siis on mootor millegi jahvatamisega hakkama saanud, tavalisest tahma-õli-metalli kulumisjääkide suspensioonist tahkete osade väljasadenemine võtab väga palju rohkem aega, kui pool aastat. Õlifilter suspensioonist tahkeid osakesi välja ei suuda filtreerida, küll aga korjab ta välja kõik mootorile ohtlikuks osutuda võiva jämedama fraktsiooni. Ja selle suspensiooniga oled sõitnud niigi hooaja lõpu. IMHO tegemist linnalegendiga ja väga ületähtsustatud probleemiga.
No vaata sõidust tulnud mootori karteri põhja ja võrdle seda seisnud mootori karteripõhjaga millel õli sisse jäänud, vahe on olemas, või olen siis mina ainult seda näinud? Siia muidugi ei klapi asjad millel käivad õlivahetused tundide tagant.( tegelt mõtetu vaidlus) Bs. ma tean mis asi on viskoosus ehk pindpidevus
http://www.krracing.ee/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.