Algaja otsib enduurot (pealkiri muudetud) → Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R
Re: KTM LC4 640 vs Yamaha TT600R
ml1710p kirjutas:Eks iga lits kiidab oma v*ttu.
Kuna sa tsiklist ei kirjutanud sõnagi, siis sa kiidad enda oma? tundub, et tegemist naisega?
janis kirjutas:TT600R vajab õlivahetust iga 5000 km ja mootor kestab kordades kauem kui LC4. Ja annab küll piirata, pannakse üks seib parempoolse karpa ette, mille saab 10 minutiga eemaldada.
See on naiste külajutt. LC4 hooldus on samuti 5000km. Mootori kestvus on omanikus kinni. "KORDADES" vahet kindlasti pole. Isegi mitte poolkordades. Lagunevad nii LC4 kui TTR, kui hooldamata jätad. TTR tõenäoliselt andestab küll hooldusvigu paremini, kuid sellise kiviaegse mootori puhul on see ka mõistetav
Kui ma peaks enamuse ajast metsavahel veetma, võtaks Öhlinsiga TTR-i. Kui maanteel, siie e-stardiga LC4. Ja kui mudas, siis tõenäoliselt ei kumbagi nendest. (üks on raske ja teine vändaga)
Piirajast, Ok, paned seibi ette. Ja edasi? Sõidad ARK-i ja ütled, et on piiratud? Paremal juhul saadetakse seenele, halvemal saad kirja kooskõlastamata ümberehituse.
Selleks, et ARK sul piirangu registrisse kannaks, tahab ta esinduse kui pädeva töökoja kinnitust muudatuse kohta. Ja pädev töökoda tahab selle muudatuse sooritamise eest raha. Võimalik, et ühepütisel on see odavam, kuid Ramo võttis R4 mootori piiramise eest 3K.
LC4-de kohta ma pole märganud, kuid igasugu EXC (450, 525) mudelid tulevad tihti saksamaalt ja rootsist juba 12kW piiranguga, mis enamjaolt on vaid paberites.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.