Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Moderaator: Moded
Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
On Eestis kellelgi? Või on keegi pikemat kasvu sellega sõitnud? Olen 190 pikk ja kardan, et jääb veits väikeseks ja jalad on vastu silindipäid? Suht madal ka teine.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Kui mingi ratas on mõeldud eurooplasele, siis on seda MG. Rätsepaülikond. Enamus MG omanikke on üdini rahul oma rattaga ja ei vahetaks seda millegi vastu.
Kevadel tuleb kindlasti ka proovisõidupäev Tallinnas. Küsi edasimüüjalt selle kohta infot.
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Ei usu, et seda Eestis on. Üsna uus mudel ja väikse mootoriga ka, sellist huupi ei osteta.
Ise olen 184cm ja California seljas jalaruumi ülearu ei ole. Vasak silinder on tagapool ja see hakkab kergelt vastu säärt. Kui on huvi, võin Californiat katsuda anda, aga V7 koha pealt pole aidata millegagi
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Konkreetse mudeli kohta ei oska öelda, aga nii Norge kui Griso selga mahtusin oma 196cm pikkusega ära küll. Ütleks nii, et mahtumine ei olnud põhiline probleem, mis on meelde jäänud
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
MG paadunud fännina olen võimaluse piires kõik proovisõidupäevadel pakutu läbi proovinud. Kasvu mul kah 195cm ja ei ole pidanud kordagi ruumipuuduse üle kurtma. Väike mootor on kaunis tuim ja igav, aga näiteks igapäevakasutuses olevaks kulguriks võiks V7 väga hea valik olla. Mul sõber pruugib 750 Nevadat praktilise sõiduvahendina suviti ja on rahul. Elamuse saamiseks peaks aga ikka 1200 mootori poole kiikama. 1200 Sport istus mulle hoolimata kasvust alla nagu valatud.
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
oma 186 juures California 1100-ga probleeme pole, väga rahul
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Muide, mis mulle MG'd proovides on alati meeldinud: jalgadel on SOE
Mitte häirivalt soe, vaid meeldivalt soe.
Vana MG-mehe tunned ära sellest, et ta ei komberda kangete põlvedega
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Ära jända nende retrodega, osta omale üks klassikaline Le Mans: http://cyclesncrap.blogspot.com/2009/03 ... iiice.html
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Ma arvan, et need 1000...1200sed on kõvasti suuremad ja ruumikamad, kui väike. Vaadates piltidelt ja videotest koos sõitjaga tundub see V7C ikka üsna väike tegelikult. Samas need suured on veits liiga suured juba.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
See mudel tundub olema MG Nevada arendus: mootor ka sama MG smallblock.
Proovisõidupäev on parim variant, ütleks, et mina oma ca 183cm ja märja jopega 100 kg, saan ilmselt sama mõõtu MG Nevadaga hästi läbi
Peeter aka Hondarebel
aadress Valgamaa, proovimiseks kaugevõitu.
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Kui ma olen õigesti aru saanud, siis see V7 on Breva 750 baasil tehtud -- raam, mootor ja paljud jupid on samad. Kohaliku maaletooja lehel ja hinnakirjas pole sellest V7-st haisugi, kuigi see juba mingi poolteist aastat väljas.
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
V7 on Breva 750 baasil tehtud ja Breva 750 on Nevada baasil tehtud kuigi ühisosa peaks pisut väiksem olema kui esimesel paaril. Lahe ratas tudub oleva, aga ilma peale istumata tundub füüsiliselt veits väike olema...
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Rebaseonu kirjutas:Ma arvan, et need 1000...1200sed on kõvasti suuremad ja ruumikamad, kui väike. Vaadates piltidelt ja videotest koos sõitjaga tundub see V7C ikka üsna väike tegelikult. Samas need suured on veits liiga suured juba.
Kui tehnilistest andmetest vaatad, siis peaks (?) vist välja tulema, et mõõtudelt nad nii väga ei erinegi. Proovisin kunagi ka väikest Brevat ja minu arust oli põhiline erinevus mõõtmetelt ainult see, et ta oli kõhnem ja õblukesem. Suured on lihtsalt turskemad aga mitte suuremad. Võin eksida, aga millegipärast arvan, et ei eksi. Vähemalt mul tagumik ütles mulle proovisõitudel nii
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Tere.
Olen ka alati jõllitanud MG-d, kui juurde satun, aga sõita pole veel kahjuks saanud. Peal aeleda olen saanud ja põlved on miskipärast püttidesse puutund! Ei tea, kas sõidu ajal oleks sama jama?
Kui noored mehed vahivad naiste rindu pikalt, siis mina vahin pikalt MG mootorit, millelt ei saa silmi lahti! See on tõesti ilus!
Mul omal Honda CX 500, millel sama valemiga mootor, aga pütid on väiksemad, kuna on vedelik jahutus. Ned pütid ei jää põlvedele ette.
Edu klassikalise otsingul!
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
koi kirjutas:Mul omal Honda CX 500...
Huvitav aparaat, ma polnud sellise olemasolust üldse teadlik (nagu kindlasti ka paljude teiste huvitavate asjade olemasolust).
koi kirjutas:Edu klassikalise otsingul!
Siin on üks raske dilemma vaja lahendada. Süda ütleb et lahe oleks MG, Triumphi või Ducati modernne klassik, aga mõistus ütleb, et tuleks hoopis võtta Suzuki 650 V-Strom!
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Mine AS Loodus Invest Viljandi mnt. 18A vaata ja katsu neid Triumphe, mis seal väljas on ja V-Storm jääb ostmata
Scrambler on minu arust väga pilkupüüdev ning retrohõngust pakatav tsikkel.
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Rebaseonu kirjutas:koi kirjutas:Mul omal Honda CX 500...
Huvitav aparaat, ma polnud sellise olemasolust üldse teadlik (nagu kindlasti ka paljude teiste huvitavate asjade olemasolust).
See ju Eestis päris levinud. Sai ka sellise omanik kunagi oldud.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Paar aastat tagasi Soomes ilmunud ajakiri (nime hetkel ei mäleta) milles oli rohkem kui 100 tsikli sõidutestid, tegi väikese Brevia sõiduomadused üsna maha. Kokkuvõtev lause oli, et selline ratas sobib vaid eriti margitruule sõitjale.
Välimus on olnud MG-l minuarust läbi aegade väga ahvatlev aga ise eelistaksin heade sõiduomadustega ratast. Teisalt on selline mootori, siduri ja kardaani ühendus ilmselt üsna töökindel ja probleemivaba. Eks igal rattal omad head ja vead. Stiilne klassik on veel Kava W 650, väga kiidetud ratas ja hoiab ka suht hästi hinda. Selle ratta kohta on öeldud, et pilud tegid parema inglise ratta kui inglased ise kunagi teinud on.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Paar aastat tagasi Soomes ilmunud ajakiri (nime hetkel ei mäleta) milles oli rohkem kui 100 tsikli sõidutestid, tegi väikese Brevia sõiduomadused üsna maha. Kokkuvõtev lause oli, et selline ratas sobib vaid eriti margitruule sõitjale.
Pärast seda, kui eelmise aasta lõpus Berliini politsei ostis ligi 40 Norge 850 ratast eskortima VIP-e, vannuvad sakslased ka MG-d maapõhja.
Eks ole maitse asi, MG-l on siiski lisaks veel midagi, mida numbrid ei näita ja see tekitab Guzzisõltuvuse.
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Mul õnnestus ühel proovisõiduüritusel väikest Brevat proovida ja suurt kohe vahetult peale seda. Pean ühinema arvamusega, et väike jättis sellise tuimavõitu, ülejuhitava ja pisut ebastabiilse mulje. Aga mingi õnnetusehunnik see ratas kah ei ole. Suur seevastu oli nii stabiilne tegelane, et mul hakkas sellega sõites sõna otseses mõttes igav. 1200 sport oli aga väga mõnus, kuigi suurest Brevast erineb ta tegelikult ainult mõningate detailikeste poolest. Küllap isteasend, mis ei ole nii püstine ( lenks madalam ja jalatoed pisut teise koha peal(?)), teeb asja lihtsalt elavamaks.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Rebaseonu kirjutas:
On Eestis kellelgi? Või on keegi pikemat kasvu sellega sõitnud? Olen 190 pikk ja kardan, et jääb veits väikeseks ja jalad on vastu silindipäid? Suht madal ka teine.
krt, Kärdi sünnipäeval sa küll sellest ideest ei kõssanud.... aga noh ega ma palju ei mäleta ka.
MG kohta ei oska kosta aga igaljuhul olen kindel, et Scrambleriga kulged sa täpselt samadest kohtadest läbi, kust V stromiga. Ainult, et 1 näeb lisaks veel hullusti kena välja
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
dubweiser kirjutas:krt, Kärdi sünnipäeval sa küll sellest ideest ei kõssanud.... aga noh ega ma palju ei mäleta ka.
Ega kõigest ei saa ju korraga rääkida, nüüd jääb järgmiseks korraks ka teemat.
dubweiser kirjutas:MG kohta ei oska kosta aga igal juhul olen kindel, et Scrambleriga kulged sa täpselt samadest kohtadest läbi, kust V stromiga. Ainult, et 1 näeb lisaks veel hullusti kena välja
Tegel't on mul silm Scrambleri peal olnud juba paar aastat. Arvatavasti kui ikka läheb klassiku ostmiseks siis võimalik, et see on Scrambler. Samas selle MG juures mulle hullult meeldib see, et tal on maksimaalne väändemoment juba ainult ca 3000 pöörde juures, pluss kardaan. Mis Scrambleri pildi pealt ei paista on see, et ta kaalub ainult ca 10 kg vähem kui 1200GS!
V-Strom on jah kole aga suht odav, töökindel ja praktiline. See on kaudselt sama igivana teema, et igasugused disainvidinad on ilusad vaadata aga üldjuhul pole praktilised. Võid omale osta mingi ilgelt ilusa disaindiivani mille ilu kõik kiidavad, aga tegelikult istuda on seal üsna s***.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Rebaseonu kirjutas:koi kirjutas:Mul omal Honda CX 500...
Huvitav aparaat, ma polnud sellise olemasolust üldse teadlik (nagu kindlasti ka paljude teiste huvitavate asjade olemasolust).
CX500 saab kena Cafe Racer'i teha: http://cyclesncrap.blogspot.com/2009/03/cx500-cafe.html
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Guzzist ka Cafe versioon olemas. Ilusad asjad, pole midagi kobiseda.
Tavaline:
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Lisaks valikusse ka Triumph Thruxton:
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Moto Guzzi V7 Classic - on Eestis kellelgi?
Divikas kirjutas:Stiilne klassik on veel Kava W 650, väga kiidetud ratas ja hoiab ka suht hästi hinda. Selle ratta kohta on öeldud, et pilud tegid parema inglise ratta kui inglased ise kunagi teinud on.
See tundub ka täitsa huvitav jah. Mulle japside tehtud asjad meeldivad. Kohe näha ka praktilisemat lähenemist standardvarustuses oleva keskhargi, elektri + jalgkäivituse ja alumiiniumvelgede (vs raskem kroom) näol.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.