Rehvirõhu mõõtja ?
Re: Rehvirõhu mõõtja ?
Jussike kirjutas:Ega foorumis juttu saagi püha tõena võtta. Siin ju kellassepad ja tohtrid segi läbi.
Teoreetikuid 90% ja praktikuid ??. Nii et antke aga laba, mis manua. kirjas nii tehke,
ja eksimus võimalust polegi.terv.
No lihtsalt ja loogiliselt võttes ei peaks manual sugugi mitte kuskil kabinetis kirjutatud ilukirjanduslik teos olema vaid sealsed näpunäited on ette kirjutatud näiteks sellistel tegelastelt kes juba teavad, et sõites rehvi täitva gaasi temp, rõhk ja ruumala muutuvad. Ehk siis näpunäide, et mõõtma peaks ENNE sõitu tähendab tegelikult seda, et sõidu ajal muutuvad parameetrid umbes-täpselt nii nagu kogu kompoti välja nuputanud tegelane seda planeerinud ongi. Kui teoorias kaugemale minna, siis võiks ju küsida ka küsimuse, et kas kapremondi puhul tuleks kolvi läbimõõt mõõta toasoojal kolvil või peaks enne kruviku pealelöömist kolvi 300 kraadini kütma....
Kui tänavasõidust kaugemale minna, siis vast tuleks juba asjale raketiteadusega lähenema hakata.
Muide, see peaks teoreetiliselt tähendama seda, et kui mingi muu gaasiga rehve täita, siis algne rõhk peaks kah midagi muud olema kui tavalise õhu puhul. Hiljuti jooksis meediast läbi see gaasiga täidetud rehvide teema ja jutt oli lausa selline, et ka rehvid ise on konstrueeritud justnimelt tööks gaasiga täidetuna. Põhjuseks ikka seesama erinevad temp/maht/rõhk arengud sõidurežiimidel võrreldes õhuga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.