12 Mootorratastega seotud müüti.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: 12 Mootorratastega seotud müüti.
Mina asfaldil ABS osas vastu ei vaidle. Ei auto ega tsikliga sõites. Puhtal asfaldil on ABS parem. Kõval ja libedal pinnal kah.
Ei saa aru sellest mitteblokeerunud ratta alt pidurdamisest. Et äkki vana pea, ei võta enam kinni...
Kruusa ja muidu sodise pinna osas aga olen jälle nõus Villemiga. Blokeerunud ratas kaevab end kruusa sisse ja pidurdav pind on seega suurem. Autoga kehtib see kruusal kah.
Peamiselt maanteesõitjana eelistaks ABS-ga tsiklit. Rahakott aga ei kanna, seega sõidan tavalise masinaga. Ja on ikkagi nii, et ekstreemis kipud ikka liiga palju vajutama, tagaratas blokeerub nagu lopsti. JA: ei loe, et seda arva ette tuleb. Sest just sellel harval hetkel seda kõike vaja ongi - ilma ootamatusteta saad peaaegu pidurdamata hakkama.
Tõsi muidugi ka see, et kui seda blokeerumise asjaolu mitte ülearu peljata, pole lugu kah. Lased piduri lahti, ratas tõmbab end ise sirgu. Veidi kõigub, aga las kõigub, ega ta ise ümber ei kuku, kui sellele kõvasti kaasa ei aita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.