12 Mootorratastega seotud müüti.

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: 12 Mootorratastega seotud müüti.

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

justcraizy kirjutas:
ishijupp kirjutas:

Parem on ta seetõttu, et auto säilitab juhitavuse. Aga pidurdusteekond on ilma ABS-ta autol lühem. Tsiklil on vastupidi ilmselt seetõttu, et pikem esipiduriga lohapidurdus pole ilma külge maha panemata eriti lihtne teostada ;)

Korras ABSiga ning korras rehvidega on kuival ja märjal asfaldil äkkpidurdus ABSiga tunduvalt lühem kui ilma ABSita. Ise testinud, samuti testitud võidusõitjate poolt- siin punktis ei ole küll mõtet vaielda. Lumel/jääl/kruusal teine lugu ning seal ABS on minuarust kurjast, aga eks ka seetõttu, et väga palju sellistel teedel liigutud. Algajal ja tavaliiklejal on ABS igati hea ja asendamatu abiline, mida mitte mingil juhul ei tohiks välja lülitada või eemaldada.

Ei taha vaidlema hakata- uuri millal Testuudo autokool taas näitliku õppetunni korraldab ning käi vaatamas.
EDIT:
Hannes, kas Honda Firebladet on auto? (togi)

Viimati muutis ishijupp, 07 Apr 2009, 19:48, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”