12 Mootorratastega seotud müüti.

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: 12 Mootorratastega seotud müüti.

Lugemata postitus Postitas hannes »

ishijupp kirjutas:
justcraizy kirjutas:
ishijupp kirjutas:

Parem on ta seetõttu, et auto säilitab juhitavuse. Aga pidurdusteekond on ilma ABS-ta autol lühem. Tsiklil on vastupidi ilmselt seetõttu, et pikem esipiduriga lohapidurdus pole ilma külge maha panemata eriti lihtne teostada ;)

Korras ABSiga ning korras rehvidega on kuival ja märjal asfaldil äkkpidurdus ABSiga tunduvalt lühem kui ilma ABSita. Ise testinud, samuti testitud võidusõitjate poolt- siin punktis ei ole küll mõtet vaielda. Lumel/jääl/kruusal teine lugu ning seal ABS on minuarust kurjast, aga eks ka seetõttu, et väga palju sellistel teedel liigutud. Algajal ja tavaliiklejal on ABS igati hea ja asendamatu abiline, mida mitte mingil juhul ei tohiks välja lülitada või eemaldada.

Ei taha vaidlema hakata- uuri millal Testuudo autokool taas näitliku õppetunni korraldab ning käi vaatamas.

Ma ei taha ka vaielda. Fakt, mis ilmnes käesoleva aasta alguses MOTORRADi poolt korraldatud ABSiga Honda Firebladet testides:
Pidurdusteekond 100-0 km/h
Kogenud sõitja ilma ABSita 42,4m
Kogenud sõitja ABSiga 41,0m
Profi ABSita 39,7m
Profi ABSiga 41,0.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”