Givi tuuleklaas XJR-l

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Imre
Postitusi: 26
Liitunud: 03 Juun 2004, 09:33
Tänanud: 1 kord

Givi tuuleklaas XJR-l

Lugemata postitus Postitas Imre »

Tere,

Sai soetatud motodepoost Givi tuuleklaas xjr1300-le, kuid klaasiga kuidagi müra kiivris läks hullult tugevamaks. Keegi nagu kuskil rääkis et kui muu ei aita siis tuleks proovida tuuleklaasil ülevalt servast nats maha lõigata.. et kas see võiks nagu mõistlik idee olla?? Kallakut suuremaks panna ei saa, kellad jäävad ette..

On kellegil äkki mõni hea idee :?:

Imre

Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi »

Ei julge väita et see kindel tõde antud juhul - kuid tahaks uskuda et GIVI kui midagi teeb siis ka selle läbi mõtleb. Pigem võib kasu olla miskist lisaribast kas klaasi ülaserva või mõnel juhul ka küljele, samuti on oluline et tuuleklaasil tekiks ka klaasi alt servast läbivool

ei ole küll XJR - aga midagi sellist http://www.mra.de/IMAGES/Modelle/Honda/ ... 2_frei.jpg

Teema algataja
Imre
Postitusi: 26
Liitunud: 03 Juun 2004, 09:33
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Imre »

[quote="Vadi"]Ei julge väita et see kindel tõde antud juhul - kuid tahaks uskuda et GIVI kui midagi teeb siis ka selle läbi mõtleb. Pigem võib kasu olla miskist lisaribast kas klaasi ülaserva või mõnel juhul ka küljele, samuti on oluline et tuuleklaasil tekiks ka klaasi alt servast läbivool


Tundub et alati siis ikka ei mõtle :? Oot kas sa arvad et siis esilaterna ja klaasi vahele peaks väikse prao jätma?? Givil käib seal vahel üldse mingi kummiriba ( mille ma ära võtsin, kuna muidu ei tahtnud klaas paika mahtuda).

Niipalju kui ma hetkel olen jõudnud katsetada tundub et praegune klaasi kõrgus ja kalle on just sellised et just see klaasi ülaserva keerisõhk tuleb otse kiivrile. Ehk siis nii kui vähegi tõstan või langetan pead on asi palju parem. Eks vist peab esmalt kaldega mängima ja kui see ei aita siis nuga kätte :idea:


Imre
Kasutaja avatar

karujänes
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Veebr 2004, 19:31
Asukoht: Täna siin, homme seal... ;-)

Lugemata postitus Postitas karujänes »

Imre kirjutas:
Niipalju kui ma hetkel olen jõudnud katsetada tundub et praegune klaasi kõrgus ja kalle on just sellised et just see klaasi ülaserva keerisõhk tuleb otse kiivrile. Ehk siis nii kui vähegi tõstan või langetan pead on asi palju parem. Eks vist peab esmalt kaldega mängima ja kui see ei aita siis nuga kätte :idea: Imre
Naked rataste klaasid enamasti üritatakse teha nii, et nad võtaksid maha sõidul tekkiva õhusurve ülakehalt ja õlgadelt. Kiivri osa peaks jääma igal juhul ülespoole muudetud suunaga õhuvoolu piiri - siis ei teki kiivrisse keeris-õhu põhjustatud müra ja vibratsiooni. XJR kohta võid täpsemat infot küsida ka Credolt - tal on kohemusi sellega :)

Need klaasid, mis peaks ära juhtima ka kiivrile tuleva õhuvoolu, on enamasti päris kõrged - klaasi ülaserv napilt allpool sõitja silmade kõrgust. Sama tulemust XJR väike klaas ilmselt teha ei suuda...

edu,
KJ 8)
The truth is somewhere out there!

Teema algataja
Imre
Postitusi: 26
Liitunud: 03 Juun 2004, 09:33
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Imre »

karujänes kirjutas:
Naked rataste klaasid enamasti üritatakse teha nii, et nad võtaksid maha sõidul tekkiva õhusurve ülakehalt ja õlgadelt. Kiivri osa peaks jääma igal juhul ülespoole muudetud suunaga õhuvoolu piiri - siis ei teki kiivrisse keeris-õhu põhjustatud müra ja vibratsiooni.

Nonii, seal see häda siis ongi. Pead vähe kõrgemal hoides on kogu kiiver üle klaasi tulevas tuules ja nõks allpool hakkab klaas segama. Ja kui veel allapoole pead hoida siis juba on kogu kiiver klaasi varjus.
Mulle tunduski see klaas natuke liiga suur :D


Imre
Givit lõikama

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas zod »

ei hakanud uut teemat tegema.
Nimelt xj900'l selline tuuleklaas: Pilt
egas kellelgi pole madalamat/sirgemat testida anda või siis soovi see selle kõrgema vastu vahetada? tegemist siis givi klaasiga ning samuti probleemiks müra.
Alati on võimalus seda maha nüsida aga hea olekski enne veidi testida.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”